u mad broquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef muzas het volgende:
Hele elftal zo camerageil als gerard joling.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
de invloed van een god op het veld
Sssh, we didn't see anything.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel hands, maar boeiend.
Hij deed een peace teken voor de cameraquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je mag wel hands maken, als je dat maar met respect doet.
Hebben nog niet fatsoenlijk gestaan. Neem aan van wel.. Al had ik Hiljemark voor Wijnaldum laten komen en dan Matavz er af voor Locadia.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum rechts, Hiljemark op 10?
Maakt de hands gewoon onschadelijk meteen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij deed een peace teken voor de camera
wat is dit nou man.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV heeft geluk dat die 1-3 niet werd afgekeurd....
Tsja, volgende week ook een 'makkie' met ADO Den Haag thuis. Maar daarna Vitesse uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch leuk voor die lui, hosanna sfeer is weer terug door het geweldige doelsaldo.
Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.quote:
Ja die zijn er bij ons ook maar ik blijf altijd mooi zitten dus ik kan het gewoon zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.
Ik luister liever Nickiquote:
Duurde een paar minuten, maar we have a winner!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die zijn er bij ons ook maar ik blijf altijd mooi zitten dus ik kan het gewoon zeggen
Woensdag is al helemaal uitverkocht hoorde ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Bij Ajax - PSV liep het uitvak ook leeg? Die moeten volgens mij wachten tot al het publiek weg is hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht "wat is dit, kijk ik nu naar ajax-PSV???"
Maar het blijkt dat ook Heracles publiek naar huis gaat als het achter staat.
vasst iets met gdemeentegeld xDDxxddxdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die moet nog een liedje maken over een PSVer
Ik blijf ook altijd zitten, waarom kom je dan als je eerder weggaat. Kom dan nooit meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen tegen PEC heb ik eigen mede (succes) supporters ook gewoon weggezwaaid.
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd zitten, waarom kom je dan als je eerder weggaat. Kom dan nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |