Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.quote:
Ja die zijn er bij ons ook maar ik blijf altijd mooi zitten dus ik kan het gewoon zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.
Ik luister liever Nickiquote:
Duurde een paar minuten, maar we have a winner!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik wil even een kanttekening plaatsen dat dit dan hypocriet over komt van een PSV-supporter aangezien zij ook geen geweldig publiek hebben.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die zijn er bij ons ook maar ik blijf altijd mooi zitten dus ik kan het gewoon zeggen
Woensdag is al helemaal uitverkocht hoorde ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Bij Ajax - PSV liep het uitvak ook leeg? Die moeten volgens mij wachten tot al het publiek weg is hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht "wat is dit, kijk ik nu naar ajax-PSV???"
Maar het blijkt dat ook Heracles publiek naar huis gaat als het achter staat.
vasst iets met gdemeentegeld xDDxxddxdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die moet nog een liedje maken over een PSVer
Ik blijf ook altijd zitten, waarom kom je dan als je eerder weggaat. Kom dan nooit meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen tegen PEC heb ik eigen mede (succes) supporters ook gewoon weggezwaaid.
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf ook altijd zitten, waarom kom je dan als je eerder weggaat. Kom dan nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |