http://www.hln.be/hln/nl/(...)fnaakt-gedumpt.dhtmlquote:Donderdagnamiddag is een 34-jarige jogster van Tunesische afkomst op gruwelijke wijze vermoord in de buurt van Nîmes. Tijdens haar jogging werd ze brutaal aangevallen en ronduit afgeslacht: de dader had haar opengesneden met een cuttermes en ook lelijk toegetakeld met twee zware stenen. De moordwapens werden aangetroffen naast het halfnaakte lijk op de plaats van de misdaad, vlakbij een politieschool en een gevangenis. Van de dader ontbreekt elk spoor. Of het slachtoffer ook verkracht werd, is onduidelijk.
De barbaarse aanval gebeurde in Courbessac, even buiten grootstad Nîmes in de Gard. Zoals bijna elke dag ging de 34-jarige vrouw in de namiddag joggen. Toen ze enkele uren later niet kwam opdagen om haar kindjes van school op te halen, sloeg haar partner alarm. Er werd meteen een grootschalige zoekactie op het getouw gezet. Pas rond 22 uur werd haar halfblote lijk ontdekt op een boswegje.
Vol bloed
Volgens een gerechtelijke bron was het lijk vreselijk verminkt. De moordwapens, een cuttermes en twee zware stenen, werden vol bloed op de plaats van de misdaad aangetroffen. Vlakbij liggen een politieschool en een soort gevangenis. De politie is een moordonderzoek gestart. De autopsie zal wellicht maandag uitgevoerd worden. Dan zal ook moeten blijken of de vrouw verkracht was.
Nee, op vrijwel dezelfde plaats is 2 maanden geleden ook een vrouw aangevallen. Ik gok op een verkrachter/lustmoordenaar.quote:
Die vrouw kon het nog wel navertellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Flurry het volgende:
Nee, op vrijwel dezelfde plaats is 2 maanden geleden ook een vrouw aangevallen. Ik gok op een verkrachter/lustmoordenaar.
Ja, gelukkig wel. Het is me alleen niet duidelijk of ze toen al aangifte heeft gedaan of dat ze er nu mee komt:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vrouw kon het nog wel navertellen?
het zal ook eens nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Woestijnvos het volgende:
een 34-jarige jogster van Tunesische afkomst
Helaas voor jou Henkquote:
Ja maar wel veel in Frankrijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Robijn48 het volgende:
Verschrikkelijk...wat zijn er toch een hoop verknipte mensen. En nee, niet enkel in Frankrijk.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:04 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk stoppen ze deze gevaarlijke gek voorgoed weg, hoe ziek moet je zijn om tot zo'n daad te komen?
Zijn tenen bewegen niet meer en de enkel staat vast.. Ik vrees het ergste, rekening houdende met de sneeuw en temperatuur schat ik dat de tijd van overlijden tussen de 24 en 36 uur is. Cold case dusquote:
Toch is de bloedvlek op de ?tennissok nog helder roodquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn tenen bewegen niet meer en de enkel staat vast.. Ik vrees het ergste, rekening houdende met de sneeuw en temperatuur schat ik dat de tijd van overlijden tussen de 24 en 36 uur is. Cold case dus
Dat lijkt bloed maar is gewoon een ordinaire koffie vlek, ik durf daar wel een eurootje op in te zettenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:03 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Toch is de bloedvlek op de ?tennissok nog helder rood
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar wel veel in Frankrijk.
Een immigrantquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ow sorry
Jeeeeeezus wat een verschrikkelijk nieuwsbericht, dat dit kan in Frankrijk. Zou er een verband zijn met die moordpartij begin september/eind augustus op die Britse familie en Franse fietser?
Zo ga je de nummers van Led Zep wel heel anders interpreteren.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een vreselijk irritant artikel om te lezen.
Ik ook:quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:15 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Een immigrant
met de naam Robert Plant
Ah-ah-ahh-ah, ah-ah-ahh-ah
We come from the land of the ice and snow
from the midnight sun where the hot springs FLOW
How soft your fields, so green
can whisper tales of gore, of how we calmed the tides of war
We are your overlords
[Immigrant song-Led Zeppelin ]
ik zie wel een verband
http://languedoc-roussill(...)t-ecroue-191013.htmlquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef JoPiDo het volgende:
Iemand een Franse bron? Ik heb twee sites van Franse kranten doorgelezen, maar niets gevonden... e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |