Rebekah is een original dus zij kan normale vampiers compellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik snap niet hoe Rebeka hun kon compellen in de eenaarlaatste episode. Wie licht dit toe?
Ah thanks.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rebekah is een original dus zij kan normale vampiers compellen.
Toffe aflevering trouwens! Totally team Stebekah![]()
![]()
En fuck, ik zie dat ik een foutje heb gemaakt in de TTgod damn it. Heb Moderator al even gevraagd het aan te passen
![]()
Jennaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Vlindur het volgende:
En die OP... De cast is niet echt meer actueel he..
Ik wel ♥quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
'The Vampire Diaries [USA] #17 'You borderline, braindead moron!'
Ik vond dat niet eens grappig
kat.phquote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan gewoon nergens The Vampire Diaries S04E10 vinden
Echt? Heb gisteravond nog gebruikt.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
kat.ph is down trouwens... iets met een verlopen domeinnaam.
Ik zie het NET, ik zocht een film. Zie hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt? Heb gisteravond nog gebruikt.
Ik ben Elena zatquote:Op zondag 27 januari 2013 11:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben dat hele "Neehee dat kan niet want je bent sired" nu wel een beetje zat
Pffff ook al. Dadelijk kunnen we nergens meer downloadenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het NET, ik zocht een film. Zie hier.
Ik vind het juist weer ietsje leuker worden. Stefan is tenminste niet meer zo'n pussy. Ik hoop ook echt van harte dat Damon niet in zo'n watje veranderd, maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:15 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het de laatste tijd juist een beetje tegenvallen
Blabla sired blabla ohh slechte demon blabla, Expression blabla, Bonnie die erin trapt met open ogen blabla![]()
Ze is er zowaar nog dodelijker saai van gewordenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:02 schreef Miezziej het volgende:
Elena verpest het ook wel voor mij. Ik had gehoopt dat ze leuker zou worden als vampier, maar helaas..
Op donderdagavond.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef Samzz het volgende:
Op welke dag komen de afleveringen in Amerika eigenlijk uit? Ik neem aan een keer in de week, toch?
Heb de OP er mee aangepast. Volgens mij zie je Meredith zo nu en dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Wat stom. Er zijn gewoon geen officiële per seizoen Full Cast foto's te vinden
We deze, met de Familie Original
[ afbeelding ]
En deze, maar ik herken die vrouw linksvoor helemaal niet?
[ afbeelding ]
Hele grote versie hier klikbaar. En Elena en Blondie (ik vergeet echt steeds hoe ze heet) Caroline zien er ongerkenbaar uit
![]()
Dit is de Cast season 4
[ afbeelding ]
De vrouw is die dokter Meredith. Maar die speelt er toch al niet meer in mee?
Nouja, dat claimed Klaus. Of het echt zo is kunnen ze natuurlijk altijd nog aanpassenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha ik heb dat toevallig net opgezocht! Snapte ook niet meer precies hoe dat zat, maar blijkbaar hoort Katherine bij de bloodline van Klaus
Joseph Morgan is denk ik ook een van de beste acteurs van de serie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister pas de aflevering afgekeken.....wow, geweldig hoe Klaus reageerde op de dood van Kol. Janken en heeeeeel boos zijn tegelijk. Geweldig.
3.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Koningin het volgende:
Hopelijk heeft Elijah het ook gemerkt, komt ie misschien ook terug.
Hoeveel Originals zijn er eigenlijk nog over?
haha Klaus was echt baddass op dat momentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
now that was definitely worth the calories! Whoeha!![]()
Dat is precies de gedachte die ik de hele tijd al hadquote:Op zondag 10 februari 2013 00:29 schreef Devv het volgende:
Ik ga echt lachen als blijkt dat de cure maar één persoon beter kan maken. Dat wordt strootje trekken.
Als de cure er wel zou zijn, verwacht ik ook geen S05 meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik hoop gewoon dat er helemaal geen cure bestaat.
Ik snap niet wat je hiermee bedoeltquote:Op zondag 10 februari 2013 09:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Misschien zoeken ze met zijn allen wel naar die gast en de cure, maar misschien dacht die gast JAAAAREEEN geleden al: "zoek het maar uit allemaal, ik ga wel dood, proost!"
Ze zeggen in de laatste aflevering dat dat "monster" daar levend is opgesloten in die grot. Hij kan niet dood, hij is onsterfelijk. Hij is opgesloten met de Cure, die je weer menselijk maakt, dus dan kan je dood. En dat dat "monster" de keuze had om dan het te drinken en dood te gaan, óf voor altijd opgesloten te zitten.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt
Euh nee we waren bij Kol natuurlijk en later zag je Jeremy zijn tatoeage groter wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:07 schreef dapluiz het volgende:
Wel jammer dat je helemaal niks merkt van al die duizenden (misschien wel meer?) vampieren die dood gingen toen Kol gestake-ed werd.
Euh nee, hij bedoelt dat je geen vampiers dood zag gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:35 schreef janeway het volgende:
[..]
Euh nee we waren bij Kol natuurlijk en later zag je Jeremy zijn tatoeage groter worden
ja dat snap ik.. Maar ja die ken je niet lekker belangrijk. Is toch niet nodig voor het verhaal.. Overal brandende lijken hahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 09:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Euh nee, hij bedoelt dat je geen vampiers dood zag gaan.
Nou zou 't ook wel tof gevonden hebben, het hoeft niet lang te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:46 schreef janeway het volgende:
[..]
ja dat snap ik.. Maar ja die ken je niet lekker belangrijk. Is toch niet nodig voor het verhaal.. Overal brandende lijken hahaha
quote:THE CW ANNOUNCES EARLY PICKUPS FOR THREE SERIES FOR THE 2012-2013 SEASON
“Arrow,” “The Vampire Diaries” and “Supernatural” to Return Next Season
February 11, 2013 (Burbank, California) ─ The CW Network has given early pickups to three of its hit series for next season, including freshman hit ARROW, its top-rated drama THE VAMPIRE DIARIES and fan favorite SUPERNATURAL, it was announced today by Mark Pedowitz, President, The CW. All three shows will return in Fall 2013.
YES.quote:
hou je tissues alvast maar klaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn vriendin appte net dat het een ernstige aflevering is, er schijnt iets te gaan gebeuren wat NIET leuk is. Ik ben bangga vanavond kijken!!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk niet dat jeremy echt dood is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do the monkey with me"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |