Zeker.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke laten we dan maar genieten van de muziek
Mooi slaapliedjequote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker.
Edit: het begin klinkt overigens aardig.
Zeker. Tot weerziens, vriend.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mooi slaapliedjeOoit kruizen onze wegen elkaar weer!
Ik vind het niks die grote logge protsdingenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:55 schreef Jellereppe het volgende:
Mezquita, gebouwd door de Moren (Berbers), tijdens de 7de eeuw. De bouw vond plaats van 784 tot 987. Werd later verfraaid en uitgebreid door de Christenen tijdens de Middeleeuwen. Was eerst een moskee, maar tegenwoordig wordt het gebruikt als Kathredraal. Cultureel erfgoed van Spanje. Heel indrukwekkend gebouw. Zowel Moorse als Christelijke kenmerken zijn herkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mezquita
Zelfs daar zie je schotelsquote:Op zondag 27 januari 2013 02:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het niks die grote logge protsdingen![]()
Dit vind ik dan wel weer schattig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, jij bent niet heel groot in je wensen.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het niks die grote logge protsdingen![]()
Dit vind ik dan wel weer schattig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, jij bent niet heel groot in je wensen.
Ik snap het. Genoeg kleine gebouwen die prachtig zijn. Volgens mij worden aardig wat dorpen met kleine huisjes als cultureel waardevol beschouwd. Welterusten.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
Ik snap wel wat die grote gebouwen voor uitwerking hebben op mensen; rijkdom, macht, pracht en praal en ik vind ze ook verder wel prima hoor, maar als het aan mij ligt bevind ik me liever tussen de kleine marktjes, steegjes en poppenhuisjes in allerlei kleuren, daar word ik nou vrolijk van
(welterusten)
da's geen moskee jong!quote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
Taj, Mahal, Mausoleum in India. Gebouwd tussen 1631 en 1648 in opdracht van grootmogol Shah Jahan. Werelderfgoed van India.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een rare vorm van logica. Het aantal Christenen neemt sterk af, terwijl Moslims toenemen. Van de bestaande Christenen gaat een meerderheid niet naar de kerk, terwijl dat bij Moslims andersom is.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:25 schreef ietjefietje het volgende:
Effe gekoekeld en er zijn 648 kerken in Nederland en 435 moskeeën, aangezien er toch beduidend minder moslims zijn als katholieken/hervormden, lijkt mij dat aanal meer dan genoeg....dus vanaf nu....geen moskeeën er bij bouwen.
genoeg is genoeg! we hoeven geen moslim cultuur in nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is een rare vorm van logica. Het aantal Christenen neemt sterk af, terwijl Moslims toenemen. Van de bestaande Christenen gaat een meerderheid niet naar de kerk, terwijl dat bij Moslims andersom is.
Het bouwen van Kerken en Moskeeën is verder niet gerelateerd aan een quotum of zoiets, het is een kwestie van vraag en aanbod.
Hoeveel christenen zijn er en hoeveel moslims?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is een rare vorm van logica. Het aantal Christenen neemt sterk af, terwijl Moslims toenemen. Van de bestaande Christenen gaat een meerderheid niet naar de kerk, terwijl dat bij Moslims andersom is.
Het bouwen van Kerken en Moskeeën is verder niet gerelateerd aan een quotum of zoiets, het is een kwestie van vraag en aanbod.
Dat is heel vervelend voor jullie, maar het is er al lang.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
genoeg is genoeg! we hoeven geen moslim cultuur in nederland.
Jullie, ook zoiets.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor jullie, maar het is er al lang.
ah dan wordt het tijd dat we dat democratisch de das om doenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor jullie, maar het is er al lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |