quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omgebouwde kerken als eerste plaatsen
Doet mij denken aan een Tupperware party.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Abu Dabi, Verenigde Arabische Emiraten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten watquote:
Foto's geven het nog niet goed weer. Dat soort gebouwen zijn in het echt immens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
In hun zonlicht is dat wit heel mooi.
Weet ik, en ik heb daar een dubbel gevoel bij. Enerzijds is het mooi, anderzijds gaat dat soort rijkdom vaak ten koste van anderen of kunnen te weinig mensen ervan profiteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Foto's geven het nog niet goed weer. Dat soort gebouwen zijn in het echt immens.
Ze is daar natuurlijk heen gegaan met een handelsdelegatie, dus bij dat soort belangrijke zaken kun je op zijn minst wat traditionele kledij aan doen. Maxima is in het blauw gekleed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Maar waarom heeft ze een barbecue op d'r hoofd?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat![]()
En al helemaal niet als het om gebedsgebouwen gaat.
Vind de kubuswoningen en de bolwoningen wel geinig, maar mooi...? Hmm...neuh![]()
Meh, ook niksquote:
Jij bent ook simpelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Meh, ook niks![]()
Ik heb niks met die dingen van steen, woon net zo lief in een hutje of tentje op de hei
Hmm, Oman is een redelijk welvarend en sociaal land. De bevolking heeft het over het algemeen genomen aardig goed. Veel mensen leven daar van de visserij en landbouw.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, en ik heb daar een dubbel gevoel bij. Enerzijds is het mooi, anderzijds gaat dat soort rijkdom vaak ten koste van anderen of kunnen te weinig mensen ervan profiteren.
Is toch normaal dat je een beetje respect toont?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Jellereppe het volgende:
Moskee gebouwd in opdracht van Sultan Qaboos, Oman.
[ afbeelding ]
Ik ken de situatie niet in Rome en Moskou, maar als je een moskee bezoekt dan wordt het zeker op prijs gesteld als je een hoofddoek om hebt en je schoenen uit trekt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Is toch normaal dat je een beetje respect toont?
In Rome of Moskou kom je ook geen kerk in zonder hoofddoekje hoor!
Oké, dat klinkt goed. Dus de gastarbeiders die zulke projecten bouwen, worden ook goed betaald en behandeld, weet je dat? Want dat is niet overal in het Midden-Oosten zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, Oman is een redelijk welvarend en sociaal land. De bevolking heeft het over het algemeen genomen aardig goed. Veel mensen leven daar van de visserij en landbouw.
Dat schijnt rezzzpect te tonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Maar waarom heeft ze een barbecue op d'r hoofd?
nee om hamlapjes te bakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat schijnt rezzzpect te tonen.
Leugenaar. Wij zijn de St Pieter betreden zonder hoofddoek hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Is toch normaal dat je een beetje respect toont?
In Rome of Moskou kom je ook geen kerk in zonder hoofddoekje hoor!
Sorry, daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept. Goede vraag. Misschien moet ik daar wat informatie over opzoeken. De moskee is gebouwd door http://www.carillionalawi.com/. Die hebben wel wat bekende projecten op hun naam staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt goed. Dus de gastarbeiders die zulke projecten bouwen, worden ook goed betaald en behandeld, weet je dat? Want dat is niet overal in het Midden-Oosten zo.
Zeg wollah.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat schijnt rezzzpect te tonen.
Dankje. Morgen eens beter lezen, maar zelf zegt Carillion dat ze veilig en verantwoord bouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sorry, daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept. Goede vraag. Misschien moet ik daar wat informatie over opzoeken. De moskee is gebouwd door http://www.carillionalawi.com/. Die hebben wel wat bekende projecten op hun naam staan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sultan_Qaboes-moskee
Haha, je stelt vragen waar ik je helaas het antwoord schuldig op moet blijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Morgen eens beter lezen, maar zelf zegt Carillion dat ze veilig en verantwoord bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |