Hé ik heb m'n lesje wel geleerd na dat gedoe met Artemis en alles, you can't blame me can you?quote:
Ik denk dat ik hem studietechnisch oversla. Hij zit ook in mijn hbo, als ik hem dan ook nog inbreng in rechtsgeleerdheid kan ik met dat ene vakje alle 3 binnen tikken..quote:
Hmm wel meer vertrouwen in this time round?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus moet noodgedwongen nog wel even bezig
Watte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem studietechnisch oversla. Hij zit ook in mijn hbo, als ik hem dan ook nog inbreng in rechtsgeleerdheid kan ik met dat ene vakje alle 3 binnen tikken..
quote:
Deze aan jou gerichte vraag nog gelezen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb jij trouwens in de master (veel) Engelse literatuur voorgeschreven gehad?
Ik volg nu twee inleidende vakken over Europees en Internationaal belastingrecht, maar ik heb nog geen woord Engels gelezen. Het gaat zelfs zo ver dat de studenten wordt toegelaten om een Nederlandse vertaling van het OECD modelverdrag naar het tentamen mee te nemen. Ook is van alle arresten van het HvJ de Nederlandse vertaling op blackboard geplaatst. Lekker handig natuurlijk, maar ik heb het idee dat mijn Engels steeds meer aan het aftakelen is.
Komt 'ie zelf aan met zijn ranzige sekspraatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het gaat wel diep tussen jullie hč?
Een klein beetje omdat ik nu meer een beeld heb van hoe ze willen dat je antwoorden, maar nog steeds niet bijster veel confidencequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm wel meer vertrouwen in this time round?
Zo was het uiteraard niet bedoeld Tchockboi. Ik ben een heer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt 'ie zelf aan met zijn ranzige sekspraat
Europees Direct is in het Engels. En dan merk je meteen dat er veel te weinig aandacht aan is besteed. Ook meteen het grootste probleem in de praktijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
[..]
Deze aan jou gerichte vraag nog gelezen?
Met je Tchockboi, je bent geen zuivelproductquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo was het uiteraard niet bedoeld Tchockboi. Ik ben een heer.
Hoe komt het? Als je vragen ofzo hebt mag je me best DM'en trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Een klein beetje omdat ik nu meer een beeld heb van hoe ze willen dat je antwoorden, maar nog steeds niet bijster veel confidence
Selecteren en dan gewoon ctrl+x?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je in de Photobucket editor dingen eruit knippen? Dus dat je alleen een vierkantje sleept en selecteert en daarmee verder gaat?
Dat was een bewuste juxtapositionering.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met je Tchockboi, je bent geen zuivelproduct
Hahahahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat was een bewuste juxtapositionering.
Interessant is het zeker. De jurisprudentie is op de één of andere manier ook een stuk boeiender dan bij het vak Europees recht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Europees Direct is in het Engels. En dan merk je meteen dat er veel te weinig aandacht aan is besteed. Ook meteen het grootste probleem in de praktijk.
Wel erg interessant, Europees belastingrecht. De noten in BNB zijn het lezen zeker waard, verduidelijken ook een hoop. Zou ik wel even doen voor het tentamen.
Ja heb toch nog het gevoel dat ik de basis niet in de vingers beheers, moet nog teveel onwetend in de wed bladeren als ik het niet weet. Maar als ik gerichte vragen heb zal ik je dm'en! Dankquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe komt het? Als je vragen ofzo hebt mag je me best DM'en trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |