Ik vraag mij dan toch af hoe jij dit smaaktechnisch hebt vastgesteldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ananas is wel een aanrader trouwens
Gewoon, potjes bewaren en dan dubbelblind proeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan toch af hoe jij dit smaaktechnisch hebt vastgesteld
Ik hoef daar niet direct een antwoord op eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef Aurelius. het volgende:
Vanaf nu alleen maar bezig met belastingrecht
dat vertelt vriendinlief mijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze ga ik pakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wees alert mensen, postcount 283.
Bloedhond Paxcon ligt op de loer, klaar om toe te slaan.
sexquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe trend ofzo? Gister ging het ook al ineens over Tchock's seksleven.
Dat was geheel aan Yreal te wijten. En dit weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe trend ofzo? Gister ging het ook al ineens over Tchock's seksleven.
Ja precies, daarom even Yreal quoten en de vraag of ie een nieuwe trend wilde zetten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was geheel aan Yreal te wijten. En dit weer
Ik snap je helemaal! Zoveel leuker natuurlijk. Is dit je her van Belastingrecht?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:02 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik was liever met Rechtsgeschiedenis verder gegaan, maar belasting is de 28ste al
Maar je kan je voorstellen dat niet iedereen op de ins en outs van je sexleven zit te wachten right?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal! Zoveel leuker natuurlijk. Is dit je her van Belastingrecht?
(energie)bronnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef Boterbartje het volgende:
WAT IS RESOURCES IN NEDERLANDS ALS IN OLIE ENZO?
Nee, ik haaaaaat simcityquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen zijn hier nog meer simcity liefhebbers op sideshow en ik na?
ah dankje. soms kom ik niet op woordenquote:
nieuwe simcity is nu in betaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |