Mij valt nu pas op dat jouw plaatje een korte geloopde GIF is waar effecten overheen zijn gegooid.quote:
Lekker warm!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aan het pissen terwijl je rookt?
Dus ik ben niet de enige die luiers draagt.
Ik dacht, ik meld het ffquote:
Klopt. Maar noem me geen overigens.quote:
Ze weten niet wat ze missen Oerbeer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet tong80 telefonisch spreken
Ik sta bovenaan de telefoonboom voor als die weer een leuk woordgrapje heeft verzonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet tong80 telefonisch spreken
Net wel ja, is normaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:28 schreef dr.Qwak het volgende:
Zitten jullie nou met z´n allen vanuit dezelfde kroeg te fokken!??
Dat gebeurd wel vaker op meetsquote:Op zondag 27 januari 2013 02:28 schreef dr.Qwak het volgende:
Zitten jullie nou met z´n allen vanuit dezelfde kroeg te fokken!??
Zoiets had ik wel verwacht ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was zó dichtbij om youdontsay.gif te posten.
Is dat niet hetzelfde als.. Nee wacht, jullie houden contact met het thuisfront zo mag ik aannemen?quote:
Ik heb Tong gesproken, mijn leven heeft weer zinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef tong80 het volgende:
Waren aan het meeten in een café in Rotterdam.
Althans dat zeiden ze. Leek meer dat ze in een darkroom voor alcoholisten waren.
Kwam geen verstandig woord uit. Beetje gelul in de ruimte.
Waren nog 40 andere eikels aanwezig. Heb ze niet allemaal kunnen bevredigen.
Lompehork was aan het roken toen ik hem sprak.
Zal dus wel een klein café zijn geweest. Aan de haven welligt.
Gelderlands. Net geen Brabant. We zeggen hier wel 'Ons moeke en Houdoe.'quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb Tong gesproken, mijn leven heeft weer zin
Wat een leuke stem
Ik dacht dat je brabants sprak
Graag!quote:
Jij wil dat wel doen, he?!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Rezania het volgende:
Hohoho, hij moet dan wel goed worden ontgroend.
Nee man, alleen de grote staaf van een FA kan dat handelen.quote:
Oke, welk station?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, alleen de grote staaf van een FA kan dat handelen.
Moet ik daar met de boot heen eerst?quote:
Wat? Jongen, dat is al jaren geen eiland meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Moet ik daar met de boot heen eerst?__!
Oh, we gaan moeilijk doen. De hele werd is een eiland, teef.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Jongen, dat is al jaren geen eiland meer.
Heul niet, de wereld is één groot ruimteschip!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:15 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Oh, we gaan moeilijk doen. De hele werd is een eiland, teef.
Yvonne mag ik een penisverkleining? Anders voldoet hij niet aan de FOK! standaards.quote:
Maar dan is het nog steeds een schip. En schepen varenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heul niet, de wereld is één groot ruimteschip!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds een schip. En schepen varen
Wat zal dat een zooitje wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, geef ons eens FA-rechten.
Dit. Waarom is FOK! niet gewoon één groot dorp?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het tof, zo jammer dat we zover uit elkaar wonen.
Met sjoelen en Bingoquote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Waarom is FOK! niet gewoon één groot dorp?
Oeh ja! En dan vooral dat laatste! Met minimaal 4, maar het liefste met z'n achten op 1 keukentafelquote:
Terwijl ik je niet mag uitwonen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het tof, zo jammer dat we zover uit elkaar wonen.
Man als jij gepijpt wordt doen ze het door een rietje.quote:
Waarom moet er een rietje mijn pisbuis in? Weet jij überhaupt wel wat pijpen is?! Klinkt pijnlijk met ene rietje.. Tenzij jouw ervaring anders zegt...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man als jij gepijpt wordt doen ze het door een rietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |