Tegelijkertijd ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enschede.
Ken daar 2 meisjes waar ik vroeger mee had.
Nee dat ook weer niet. Ben niet HMF.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ?Een harem bezitten zal eigenlijk wel mogen vook olgens Koerdische tradities.
Alleen nerds gebruiken die toetsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Toetsenborden zonder next/previous, pauze/play buttons zouden verboden moeten worden
Spatiebalk in VLC, en de pijltjestoetsen in VLC.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Toetsenborden zonder next/previous, pauze/play buttons zouden verboden moeten worden
Volgens mij eerder nerden.quote:
En muisscroll ding voor de volume.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spatiebalk in VLC, en de pijltjestoetsen in VLC.
Leer sneltoetsen gebruiken dildo.
2 tegelijk zoals t hoortquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enschede.
Ken daar 2 meisjes waar ik vroeger mee had.
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. Ben niet HMF.
Bijna allemaal Soennieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?
Allebijnietenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?
Harem is een zonde en dat mag dus eigenlijk niet.quote:
Hmm. Dan ga ik toch voor het wiet roken bij de rastafari.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Harem is een zonde en dat mag dus eigenlijk niet.
Je hebt wel gegarandeerd een vrouw die altijd voor je kookt, schoonmaakt, strijkt en kleren wast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Dan ga ik toch voor het wiet roken bij de rastafari.
Gebruik dat natuurlijk niet bij VLC flappiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spatiebalk in VLC, en de pijltjestoetsen in VLC.
Leer sneltoetsen gebruiken dildo.
Van Duinen heeft gescoord. Ik ben van de 0 punten afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |