Tegelijkertijd ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enschede.
Ken daar 2 meisjes waar ik vroeger mee had.
Nee dat ook weer niet. Ben niet HMF.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ?Een harem bezitten zal eigenlijk wel mogen vook olgens Koerdische tradities.
Alleen nerds gebruiken die toetsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Toetsenborden zonder next/previous, pauze/play buttons zouden verboden moeten worden
Spatiebalk in VLC, en de pijltjestoetsen in VLC.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Toetsenborden zonder next/previous, pauze/play buttons zouden verboden moeten worden
Volgens mij eerder nerden.quote:
En muisscroll ding voor de volume.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spatiebalk in VLC, en de pijltjestoetsen in VLC.
Leer sneltoetsen gebruiken dildo.
2 tegelijk zoals t hoortquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enschede.
Ken daar 2 meisjes waar ik vroeger mee had.
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. Ben niet HMF.
Bijna allemaal Soennieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?
Allebijnietenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn Koerden soennieten of sjiieten?
Harem is een zonde en dat mag dus eigenlijk niet.quote:
Hmm. Dan ga ik toch voor het wiet roken bij de rastafari.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Harem is een zonde en dat mag dus eigenlijk niet.
Je hebt wel gegarandeerd een vrouw die altijd voor je kookt, schoonmaakt, strijkt en kleren wast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Dan ga ik toch voor het wiet roken bij de rastafari.
Gebruik dat natuurlijk niet bij VLC flappiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Duinen heeft gescoord. Ik ben van de 0 punten afquote:
Naakt zeker, dat mag niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb voor een plaatje als dit 2 dagen ban gehad
Mensen die we niet mogen worden altijd voor de meest simpele redenen gebannendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik een keer van 10 minuten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus jij mocht mij toen niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die we niet mogen worden altijd voor de meest simpele redenen gebannend
Jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die we niet mogen worden altijd voor de meest simpele redenen gebannend
Kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Zeeland is niet zo kut hoor. Best een relaxte provincie.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was Raja idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een legitieme reden.
[..]
Ik heb je nog nooit gebannend man.
Hoeveel Feyenoorders ga je morgen doodslaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef TwenteFC het volgende:
36 notes, heel lang netjes onder de 10 geweest.![]()
Niet meer dronken FOK!en bespaart me nu wel weer veel notes.
Vice versa idem. Blijft elke keer raar om te zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF zegt het, dan vindt Kapi het al snel grappig.
Komt omdat ik 't 'm ook gewoon hoor zeggen. 'blablabla...DILDO!'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF zegt het, dan vindt Kapi het al snel grappig.
Dadelijk jonge, Twente sjaal om en beetje tof gaan doen.. jwt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel Feyenoorders ga je morgen doodslaan?
Sinds wanneer gebruiken homo's dildo's?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat ik 't 'm ook gewoon hoor zeggen. 'blablabla...DILDO!'![]()
Nou ja tof... gewoon snoeihard om je heen slaan toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dadelijk jonge, Twente sjaal om en beetje tof gaan doen.. jwt.
Behalve dat ze geen topje en onderbroek aanhadden was het precies hetzelfde manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Oh, en in je notes teruggekeken; jouw plaatje was wel iets erger
Ze zouden net als KPD een verborgen VBL hoekje moeten maken. Ongemodereerd, waar je ook toestemming voor moet vragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Janken om 2 dagen ban voor een onschuldig plaatje, homo. Ik stond op het randje van mijn raam kan ik je vermelden.
En als ze sterker zijn gewoon zeggen dat je aan het dansen was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja tof... gewoon snoeihard om je heen slaan toch?
Ja, het feit dat ze geen topje en onderbroek aan hadden is vrij cruciaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Behalve dat ze geen topje en onderbroek aanhadden was het precies hetzelfde man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |