Dan is een iPad natuurlijk primaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef cvboer het volgende:
[..]Is prima, kun je nagaan hoe weinig verstand ik van computers heb.
Heb even een printscreen gemaakt, deze metro app heb ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan is een iPad natuurlijk primaHet werkt, je kan mailen, internetten en angrybirds doen. Maar ik vind dat je voor die 500 euro zoveel meer eruit kan halen met, wat mij betreft, de Surface RT van MS
Ja dat is de 'krant' metro, die ze ook gratis uitdelen bij stationquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb even een printscreen gemaakt, deze metro app heb ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik inmiddels achter,quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat is de 'krant' metro, die ze ook gratis uitdelen bij station
Boterbartje weet niet hoe de aandelenmarkt werktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom verkopen mensen de aandelen nu ook en daalt de koers zo fors?![]()
Mensen beginnen ook door te krijgen wat voor onzin dit is, daarom is de iPhone 5 ook zo geflopt.
Ik weet het niet hoor, iPads en iPhones maken nu in rap tempo naam in de zakelijke markt, en Windows (Phone) 8 heeft vooralsnog weinig momentum.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je onderschat dat dit het USP op dit moment is in de markt. De zakelijkmarkt zit met smart te wachten op x86 tablets / convertables waar ze gewoon alle applicaties op kunnen draaien. Met volledig Office (365) integratie
De consument wil graag een tablet en laptop in één maar dan wel met de huidige x86 desktop functionaliteit.
Ik geef de Ipad nog één / anderhalfjaar, dan is het echt over.
Goede onderbouwingquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boterbartje weet niet hoe de aandelenmarkt werkt
De verkopen zijn niet lager dan de verwacht, de marges zijn lager dan verwacht (vorig jaar was de marge ca. 45%, nu 38,5%, best wel een stuk lager). Apple heeft in het vorige kwartaal van bijna alle producten zoveel aantallen geproduceerd (iPhone, iMac, iPad mini) als ze konden. Daar klagen de investeerders niet over. Ter vergelijking: in Q1 2013 zijn 30% meer iPhones en 30% meer iPads verkocht dan in Q1 2012.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
1. apple innoveert niet meer, dit is apples kracht
2. ze gaan melken
3. verkopen blijven achter bij verwachtingen
4. aandelen worden verkocht
5. koers daalt
Ik ben niet dead wrong vriend.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
De verkopen zijn niet lager dan de verwacht, de marges zijn lager dan verwacht (vorig jaar was de marge ca. 45%, nu 38,5%, best wel een stuk lager). Apple heeft in het vorige kwartaal van bijna alle producten zoveel aantallen geproduceerd (iPhone, iMac, iPad mini) als ze konden. Daar klagen de investeerders niet over.
You're dead wrong.
Waar heb je het over gast?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
iPads zijn 14 miljoen afgezet tegenover 16 miljoen verwacht
iPhones zijn 2,2 miljoen minder afgezet dan verwacht
Jij snapt er helemaal niets van he?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over gast?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goede onderbouwing
2. ze gaan melken
5. koers daalt
wat snap ik niet?
Ondanks dat ik een liefhebber ben van Apple producten, vind ik wel dat de modellen elkaar snel opvolgen, kijk alleen maar naar de Ipad 3 (new Ipad ) die is er maar heel kort geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
De verkopen zijn niet lager dan de verwacht, de marges zijn lager dan verwacht (vorig jaar was de marge ca. 45%, nu 38,5%, best wel een stuk lager). Apple heeft in het vorige kwartaal van bijna alle producten zoveel aantallen geproduceerd (iPhone, iMac, iPad mini) als ze konden. Daar klagen de investeerders niet over.
De iPhone 5 is trouwens in de eerste 3 maanden de meest verkochte smartphone ooit, dus een flop zou ik het niet willen noemen. You're dead wrong.
Ze voldoen niet aan de groei omdat ze er niet meer konden maken maken vanwege productieproblemen (geldt voor zowel de iPhone 5, iPad Mini en nieuwe iMac).quote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Boterbartje het volgende:
Jij snapt er helemaal niets van he?
DAT ZE MEER AFZETTEN WETEN WE, APPLE GROEIT
ze voldoen alleen niet aan verwachte groei! godverdomme, lees eens man.
quote:
Ja maar ik heb het niet over absolute aantallen, ik heb het over verkochte aantallen vs verwachte verkoopquote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een liefhebber ben van Apple producten, vind ik wel dat de modellen elkaar snel opvolgen, kijk alleen maar naar de Ipad 3 (new Ipad ) die is er maar heel kort geweest.
Ja maar dat maakt geen ruk uit toch? Al was het omdat Tim cook 2 weken vrij wou om zijn kinderen een mooie kelder in te richten.. ze hebben minder verkocht dan werd geanalyseerd en dat is de hele heisa. Ga nou niet zeggen dat ik ongelijk hebquote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Merkie het volgende:
niet aan de groei omdat ze er niet meer konden maken maken vanwege productieproblemen (geldt voor zowel de iPhone 5, iPad Mini en nieuwe iMac).
Nou, jij insinueert dat het komt omdat Apple volgens jou niet meer innoveert. Dat is gewoon niet waar. De koersdaling van de afgelopen week heeft echt enkel en alleen te maken met de teruggelopen marges. Dat heeft niks te maken met "innovatie" (wat dat tegenwoordig dan ook precies mag betekenen).quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ja maar dat maakt geen ruk uit toch? Al was het omdat Tim cook 2 weken vrij wou om zijn kinderen een mooie kelder in te richten.. ze hebben minder verkocht dan werd geanalyseerd en dat is de hele heisa. Ga nou niet zeggen dat ik ongelijk heb
Even rustig vriend, je quote een verkeerde denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het niet over absolute aantallen, ik heb het over verkochte aantallen vs verwachte verkoopben je nou echt zo dom dat je het niet snapt of?
Dat ze flink zijn gestegen bij de iPhone5, dan moeten ze dus weer dalen naar normaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goede onderbouwing
2. ze gaan melken
5. koers daalt
wat snap ik niet?
Dit is de nieuws app van windows, die bedoelde ikquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter,nou ja, ik laat hem maar staan.
Ook. De iPhone 4 wordt meer verkocht dan de 5 en productie 5 is gehalveerd. Dit is allemaal in Q1 gebeurd dus dat is niet eens meegenomen in afgelopen cijfers. Maar het achter raken van verkopen bij verwachtingen is omdat ze niet blijven vernieuwen en mensen naar alternatieven gaan zoals galaxytab, transformers en surface.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Merkie het volgende:
ple volgens jou niet meer innoveert. Dat is gewoon niet waar. De koersdaling van de afgelopen week heeft echt enkel en alleen te maken met de teruggelopen marges. Dat heeft niks te maken met "innovatie" (wat dat tegenwoordig dan ook precies mag betekenen).
Ah sorrie, ik moest inderdaad hendrik jan beverkamp hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even rustig vriend, je quote een verkeerde denk ik.
De iPhone 5 is productie is niet gehalveerd, dat bleken voorbarige conclusies te zijn van WSJ. Het achter raken van verkopen bij verwachtingen is omdat Apple niet genoeg kan produceren. Er is geen andere reden momenteel hoor. Ik snap niet waarom je dit blijft ontkennen. Apple heeft dit zelf gezegd, als ze over zulke zaken zouden liegen zou Tim Cook strafbaar zijn dus ik denk dat je dat wel kunt vertrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ook. De iPhone 4 wordt meer verkocht dan de 5 en productie 5 is gehalveerd. Dit is allemaal in Q1 gebeurd dus dat is niet eens meegenomen in afgelopen cijfers. Maar het achter raken van verkopen bij verwachtingen is omdat ze niet blijven vernieuwen en mensen naar alternatieven gaan zoals galaxytab, transformers en surface.
Constructieve bijdrage weerquote:
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah sorrie, ik moest inderdaad hendrik jan beverkamp hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |