Ziet er prima uit, maar is niet echt sneller dan een ARM. Het enige voordeel is dat hij x86 is ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De Samsung Ativ convertible op x86 atom met Windows 8 voor 670 euro.
Batterylife van 9 uur in de praktijk
[ afbeelding ]
ARM
Dat komt nu straks met de Intel hashwell processors.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een tablet moet gewoon 10u mee kunnen, zolang dat niet kan zonder dat de tablets dik/warm worden heb ik geen interesse.
Maar intel hashwell met i5 processors gaat dat wel zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar is niet echt sneller dan een ARM. Het enige voordeel is dat hij x86 is ja.
Ben ik met je eens, ik doel dan ook meer op de smartphones. Kennis van me heeft een samsung, na een jaar meer dan 10 keer een vastloper gehad, ik heb een iphone 4, geen een vastloper. Wil niet zeggen dat Samsung troep maakt trouwens.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kronkel in gedachten tegenwoordig; want windows zou altijd vastlopen.
Ik heb al 7 jaar geen vastloper of BSOD gehad. Alleen bepaalde programma's lopen vast, en dat zijn veelal beta's die ik speel
Misschien heeft ie wel andere software opgezet, gekke apps geinstalleerd, weet jij veel.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik doel dan ook meer op de smartphones. Kennis van me heeft een samsung, na een jaar meer dan 10 keer een vastloper gehad, ik heb een iphone 4, geen een vastloper. Wil niet zeggen dat Samsung troep maakt trouwens.
Je onderschat dat dit het USP op dit moment is in de markt. De zakelijkmarkt zit met smart te wachten op x86 tablets / convertables waar ze gewoon alle applicaties op kunnen draaien. Met volledig Office (365) integratiequote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar is niet echt sneller dan een ARM. Het enige voordeel is dat hij x86 is ja.
Geloof je direct hoor. Hij gebruikt dat ding alleen om te bellen, whatsappen en internet, niks geen vreemde dingen. Gewoon normaal gebruik, wat ik met m'n iphone ook doe, geen jailbreak.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel andere software opgezet, gekke apps geinstalleerd.
Ik krijg jouw iPhone ook wel aan het steigeren als het moet hoor
Das wel gek dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geloof je direct hoor. Hij gebruikt dat ding alleen om te bellen, whatsappen en internet, niks geen vreemde dingen. Gewoon normaal gebruik, wat ik met m'n iphone ook doe, geen jailbreak.
Oh windows phone staat er juist om bekend dat het zo rete stabiel is dat het absoluut niet vastloopt. i.t.t. kameraden die om en om met iPhones terug moeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik doel dan ook meer op de smartphones. Kennis van me heeft een samsung, na een jaar meer dan 10 keer een vastloper gehad, ik heb een iphone 4, geen een vastloper. Wil niet zeggen dat Samsung troep maakt trouwens.
Ligt er ook wel aan wat je er mee wilt natuurlijk. Ik hoef er geen zware programma's op draaien, simpel internet, mail, ikrant, werkt voor prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je onderschat dat dit het USP op dit moment is in de markt. De zakelijkmarkt zit met smart te wachten op x86 tablets / convertables waar ze gewoon alle applicaties op kunnen draaien. Met volledig Office (365) integratie
De consument wil graag een tablet en laptop in één maar dan wel met de huidige x86 desktop functionaliteit.
Ik geef de Ipad nog één / anderhalfjaar, dan is het echt over.
De nieuws app in de metro interface is ook erg tof, waar je bovenin op extra media kan klikken en dan het nieuws van 12 verschillende nederlandse kranten kan kiezenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wat je er mee wilt natuurlijk. Ik hoef er geen zware programma's op draaien, simpel internet, mail, ikrant, werkt voor prima.
Voor de prijs van een Ipad heb je een Samsung Smart PC waar je wel je fotocamera (of andere hardware) op kan aansluiten, waar je wel mee kan printen, waar je wil pc applicaties op kan draaien.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wat je er mee wilt natuurlijk. Ik hoef er geen zware programma's op draaien, simpel internet, mail, ikrant, werkt voor prima.
Die app ken ik niet, gelijk downloaden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De nieuws app in de metro interface is ook erg tof, waar je bovenin op extra media kan klikken en dan het nieuws van 12 verschillende nederlandse kranten kan kiezenStandaard livetile info en frontpages komen van ANP.
Tof wel
foto's maak ik met de ipad, printen doe ik draadloos en voor pc applicaties heb ik een laptop. De ipad heb ik puur voor de fun gekocht, even de mail lezen of een krantje.Heb er tomtom op gezet en kan hem gebruiken als navigatie met groot scherm.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Voor de prijs van een Ipad heb je een Samsung Smart PC waar je wel je fotocamera op kan aansluiten, waar je wel mee kan printen, waar je wil pc applicaties op kan draaien.
Je zegt zelf al dat je als aanvulling nog een laptop nodig hebt. Dat zou niet nodig zijn met een convertible Windows 8 notebook. Dit is ook de reden dat de opvolger van mijn HP NC6320 een convertible wordt. Dan kan mijn Android tablet ook bij het vuilnisquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
foto's maak ik met de ipad, printen doe ik draadloos en voor pc applicaties heb ik een laptop. De ipad heb ik puur voor de fun gekocht, even de mail lezen of een krantje.Heb er tomtom op gezet en kan hem gebruiken als navigatie met groot scherm.
Dat zie ik dan wel weer. Ik heb verder geen verstand van pc's. Ik koop zo'n ding, en dat dient gewoon te werken en simpel te bedienen zijn. vandaar de keuze voor Apple. Wat arm inhoud zegt mij dus ook niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat een Ipad geen meerwaarde meer heeft, enkel beperkingen als je hem wegzet tegen een apparaat als de Samsung Active Smart PC.
Over 2-3 jaar zit echt niemand meer te wachten op arm devices.
Nieuw app in windows 8 of windows RT staat er standaard in toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die app ken ik niet, gelijk downloaden.
printen met een iPad is omslachtig als je geen airprint printer hebt. Foto's zijn niet helemaal top..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
foto's maak ik met de ipad, printen doe ik draadloos en voor pc applicaties heb ik een laptop. De ipad heb ik puur voor de fun gekocht, even de mail lezen of een krantje.Heb er tomtom op gezet en kan hem gebruiken als navigatie met groot scherm.
Vast wel, alleen heb ik geen windows 8. Heb alleen een windows 7 laptop, en verder een iphone en ipad.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nieuw app in windows 8 of windows RT staat er standaard in toch?
Dat kun je hem dus niet downloadenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik geen windows 8. Heb alleen een windows 7 laptop, en verder een iphone en ipad.
Zo vaak print ik niet vanaf de ipad, hoogtens 1 á 2 keer per jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
printen met een iPad is omslachtig als je geen airprint printer hebt. Foto's zijn niet helemaal top..
Heb je bv een surface; printer aansluiten op USB, camera aansluiten op usb of via micro SD.
Ik denk dat iPad functioneel achter begint te blijven.
Dan heb ik wat anders gedownload dan wat jij bedoelt, heb in de appstore gezocht naar metro appquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat kun je hem dus niet downloaden
Ja dit vind ik dus een argument van niets hequote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo vaak print ik niet vanaf de ipad, hoogtens 1 á 2 keer per jaar.
hahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan heb ik wat anders gedownload dan wat jij bedoelt, heb in de appstore gezocht naar metro app
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dit vind ik dus een argument van niets he
Net als dat apps niet onderling kunnen communiceren in iOS waardoor je niet vanuit je fotoalbum foto's kan delen via whatsapp, linkedin etc maar enkel via de in iOS vastgelegde accounts FB, twitter, mail etc.
Is gewoon een beperking dat apps niet mogen communiceren!!
En vervolgens zeggen mensen; ja ik doe dat toch liever uit whatsapp dus dat maakt ook niet uit..
[..]
Kijk, voor jou is dat een beperking, mij boeit het niet. Voor mij werkt zo'n ipad/iphone dus prima, jij stelt andere eisen waardoor je dus bij een ander merk uitkomt.
hahahaik plaats zo wel een screen van wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |