Ik zag het juist als een vraag als in QI, waar het algemeen bekende antwoord niet klopt zodat men door een hint (er staan de talen op van twee Europese rijken waar Egypte deel van uit maakte) tot het juiste antwoord zou komen. Ik had er alleen niet op gerekend dat iemand zo snel op de verkeerde manier met het juiste antwoord zou komen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Weet ik, maar het moet wel gentlemanly blijven, en zulke vraagjes zijn zéér ungentlemanly. Ik zit hier aan mijn snor te draaien van woede!
Vergelijk je ons nu met die sufkutten die altijd bij QI zitten?! En erger nog, vergelijk je jezelf met Stephen Fry?! Heiligschennis!quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zag het juist als een vraag als in QI, waar het algemeen bekende antwoord niet klopt zodat men door een hint (er staan de talen op van twee Europese rijken waar Egypte deel van uit maakte) tot het juiste antwoord zou komen. Ik had er alleen niet op gerekend dat iemand zo snel op de verkeerde manier met het juiste antwoord zou komen.
Maar goed, als je het gentlemanly wilt houden, let's agree to disagree.
Harumph!quote:Op woensdag 20 november 2013 08:45 schreef Rave_NL het volgende:
Met jouw zuurgraad ben jij dan Jo Brand.
Ik heb de halve reeks al op de boekenplank staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef Nibb-it het volgende:
C&H / 'Loeb Classical Library' digitaal
Wat voor jou, Ser?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |