Rook dan maar bananenschillen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet nog de deur uit om wiet te halen, maar koud buiten
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lekker blijven posten, ik steek ook pas volgend weekend weer een jointje op!
maarja ik post wel lekker mee zonder dat ik stoned benquote:Voordat je reageert
Blowen.
Ik ga je reportenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
maarja ik post wel lekker mee zonder dat ik stoned ben
Ben je bang voor longkanker ofzo? Beetje slap hoor.quote:
quote:
Nee, ben bang voor de kou die ik ga voelen voor de 5 meter die ik moet lopen naar de auto en daarna bij de shop nog 50 meter lopen in de kouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je bang voor longkanker ofzo? Beetje slap hoor.
Maar je kan wel een hammer op je zak slaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ben bang voor de kou die ik ga voelen voor de 5 meter die ik moet lopen naar de auto en daarna bij de shop nog 50 meter lopen in de kou
Ajoh je bent nog nuchter en het is vroeg alleen als ik stoned ben en het is koud ben ik echt zo'n sissy die binnen wil blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ben bang voor de kou die ik ga voelen voor de 5 meter die ik moet lopen naar de auto en daarna bij de shop nog 50 meter lopen in de kou
Waar heb ik gepost dat ik dat heb uitgevoerd, moet nog steeds de moed bij elkaar rapen maar zoveel heb ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar je kan wel een hammer op je zak slaan?
Een van de 2 is bullshit!
Moed? Niks moed, wees gewoon een vent, hupsakee! Anders doe ik het wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waar heb ik gepost dat ik dat heb uitgevoerd, moet nog steeds de moed bij elkaar rapen maar zoveel heb ik niet
Maar kom jij nou ook gezellig meepaffen in dit topic dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moed? Niks moed, wees gewoon een vent, hupsakee! Anders doe ik het wel.
Auw, auw nee, ik doe zoiets liever zelfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moed? Niks moed, wees gewoon een vent, hupsakee! Anders doe ik het wel.
Ik doe wel mee rond 8 uur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar kom jij nou ook gezellig meepaffen in dit topic dan?zet ik je in de op hihi
Nou, dan komt er toch niks van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Auw, auw nee, ik doe zoiets liever zelf
wel vaker terugkomen dan hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe wel mee rond 8 uur.
Nog een beetje vroeg. Maar je mag me wel toevoegen.
In 't weekend wel.quote:
omgawd dit voelt net als facebook he xDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe wel mee rond 8 uur.
Nog een beetje vroeg. Maar je mag me wel toevoegen.
Ik ben vannacht pas stoned denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar m'n moedertot vanavond skatjuhhs
Moeten jullie wel nog/weer stoned zijn he
En nog een goed gesprek gehad met die andere gast?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Studeur het volgende:
Gisteren gingen we met zn allen terug met de trein, we zouden in de trein een jointje draaien en die oproken als we uit de trein stapten. Ik had een retourtje gekocht gisteravond, en die was dus niet meer geldig om 7 uur sochtendsIk denk fack deze shit die conducteur vindt het vast niet erg en hij zal het wel begrijpen dus ik koop geen nieuw kaartje. Komen we bij die trein, staat er maar 1 deur open waar 5 conducteurs voor staan die onze kaartjes gingen controleren vóór we de trein in gingen. Ik kwam als laatste aanlopen dus ik laat mn kaartje zien en ze lieten me er niet in, en de deur ging dicht en mn vrienden reden weg. Gelukkig stapte er nog 1 gast uit waarmee ik verdomme een uur heb moeten wachten op de volgende trein
we gingen niet heel hard meer dus we zaten een beetje in te storten met rustige muziekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En nog een goed gesprek gehad met die andere gast?
Haha, waar kwam die vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
we gingen niet heel hard meer dus we zaten een beetje in te storten met rustige muziek
Haha nee was 1 van die vrienden, hij was zo vriendelijk om mij niet alleen op t station achter te latenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, waar kwam die vandaan?
Dus je hebt gewoon chillings gezet met een wildvreemde?
Oooh zo, ja das wel chillquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha nee was 1 van die vrienden, hij was zo vriendelijk om mij niet alleen op t station achter te laten
Niet weggaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar m'n moedertot vanavond skatjuhhs
Moeten jullie wel nog/weer stoned zijn he
quote:
Sociaal zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
omgawd dit voelt net als facebook he xD
Met een half oog aan het meelezen. Maar wel tijd voor een nieuwe hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
Oké ik heb er een opgestoken, mensen hier?
Mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Met een half oog aan het meelezen. Maar wel tijd voor een nieuwe hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |