we gingen niet heel hard meer dus we zaten een beetje in te storten met rustige muziekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En nog een goed gesprek gehad met die andere gast?
Haha, waar kwam die vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
we gingen niet heel hard meer dus we zaten een beetje in te storten met rustige muziek
Haha nee was 1 van die vrienden, hij was zo vriendelijk om mij niet alleen op t station achter te latenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, waar kwam die vandaan?
Dus je hebt gewoon chillings gezet met een wildvreemde?
Oooh zo, ja das wel chillquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha nee was 1 van die vrienden, hij was zo vriendelijk om mij niet alleen op t station achter te laten
Niet weggaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar m'n moedertot vanavond skatjuhhs
Moeten jullie wel nog/weer stoned zijn he
quote:
Sociaal zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
omgawd dit voelt net als facebook he xD
Met een half oog aan het meelezen. Maar wel tijd voor een nieuwe hierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
Oké ik heb er een opgestoken, mensen hier?
Mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Met een half oog aan het meelezen. Maar wel tijd voor een nieuwe hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |