Als ik iets goed kan..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja jullie zouden wel romantisch in haar ogen staren zekert kan idd ook als verlegenheid worden opgevat.
Why?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik me met iedereen prima vermaken maar ik moet niet in ogen staren, dan gaat het mis, ook al moet ik haar niet
Je kijkt de ander helemaal niet aan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik me met iedereen prima vermaken maar ik moet niet in ogen staren, dan gaat het mis, ook al moet ik haar niet
The fuck.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet er mis gaan dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk wel, ben geen autist. Maar je hebt kijken en kijken
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
Ik zie viking al verdrinken in de ogen van een bergtrol.
Ah, we have a cave troll.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
Ik zie viking al verdrinken in de ogen van een bergtrol.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Interesse en desintresse is volgens mij over het algemeen heel duidelijk te zien in iemands ogen en door iemand gedrag.
Je hoeft als het gezellig is, maar geen relatiemateriaal niet gelijk je date achter te laten na 1 drankje.
Het is gewoon een samenspel tussen de twee mensen, beetje eerlijkheid en fatsoen erin en dan komt het altijd wel goed.
Wat een wijsheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Interesse en desintresse is volgens mij over het algemeen heel duidelijk te zien in iemands ogen en door iemand gedrag.
Je hoeft als het gezellig is, maar geen relatiemateriaal niet gelijk je date achter te laten na 1 drankje.
Het is gewoon een samenspel tussen de twee mensen, beetje eerlijkheid en fatsoen erin en dan komt het altijd wel goed.
Ben ik het? Ben ik het?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks een fokdate en ik zeg lekker niet met wie!
Dat is wel heel erg flauw!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
stoerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Dit.quote:
Een lekker pitje.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
Het is vast en zeker een vrouw van boven de 30... Die zelf ook graag date met vrouwen.
fascination.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |