Als ik iets goed kan..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja jullie zouden wel romantisch in haar ogen staren zekert kan idd ook als verlegenheid worden opgevat.
Why?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik me met iedereen prima vermaken maar ik moet niet in ogen staren, dan gaat het mis, ook al moet ik haar niet
Je kijkt de ander helemaal niet aan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik me met iedereen prima vermaken maar ik moet niet in ogen staren, dan gaat het mis, ook al moet ik haar niet
The fuck.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat moet er mis gaan dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk wel, ben geen autist. Maar je hebt kijken en kijken
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
Ik zie viking al verdrinken in de ogen van een bergtrol.
Ah, we have a cave troll.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
Ik zie viking al verdrinken in de ogen van een bergtrol.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Interesse en desintresse is volgens mij over het algemeen heel duidelijk te zien in iemands ogen en door iemand gedrag.
Je hoeft als het gezellig is, maar geen relatiemateriaal niet gelijk je date achter te laten na 1 drankje.
Het is gewoon een samenspel tussen de twee mensen, beetje eerlijkheid en fatsoen erin en dan komt het altijd wel goed.
Wat een wijsheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Cue_ het volgende:
Interesse en desintresse is volgens mij over het algemeen heel duidelijk te zien in iemands ogen en door iemand gedrag.
Je hoeft als het gezellig is, maar geen relatiemateriaal niet gelijk je date achter te laten na 1 drankje.
Het is gewoon een samenspel tussen de twee mensen, beetje eerlijkheid en fatsoen erin en dan komt het altijd wel goed.
Ben ik het? Ben ik het?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks een fokdate en ik zeg lekker niet met wie!
Dat is wel heel erg flauw!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
stoerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Dit.quote:
Een lekker pitje.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
Het is vast en zeker een vrouw van boven de 30... Die zelf ook graag date met vrouwen.
fascination.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Jaartje of 24 dacht ik?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is nog een vers groen blaadje toch
quote:
Sorry, dat zou ontopic zijn. En eh, nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met wie had je gedate HJ? Of wordt dit weer zo'n iedereen-weet-het-maar-we-mogen-het-niet-opschrijven-toestandje?
Wow, alhoewel ik van alle 4 weet hoe ze er uit zien en 3 IRL gedate heb (soort van), is dit toch niet de combi die ik direct zou samenstellenquote:[b]Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef Linguine
Wat me er aan doet denken dat ik vannacht over enkele mensen uit dit topic heb gedroomd. Silenus, Eefje, Spezza en Yuki waren van de partij (dat ik van de helft niet eens weet hoe ze eruit zien terzijde). :'
Hoiquote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef Linguine het volgende:
Haha leuk uitgebreid verslag Joe!
En ik neem aan dat 'ie niet nog een keer zou afspreken als het iemand was die beledigd raakt bij het lezen van een dergelijk verslag.Staat toch niks ergs in.
Wat me er aan doet denken dat ik vannacht over enkele mensen uit dit topic heb gedroomd. Silenus, Eefje, Spezza en Yuki waren van de partij (dat ik van de helft niet eens weet hoe ze eruit zien terzijde).
Een voorbeeld dat goed illustreert dat er inderdaad vaak een steekje los zit bij Psychologie-studenten
Heb jij er ook zo achterlijk veel hier uit de stad?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Luxuria het volgende:
Wel lachen als op paiq mijn match uit de buurt komt, dan heb ik hem zo gevonden op Facebook en kan ik al foto's checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo achterlijk veel hier uit de stad?Haha nou ik heb tot nu toe voornamelijk uit de buurtdorpen gehad, Belfeld, Tegelen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
Ik ook al heul veul V.. en reuverquote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nou ik heb tot nu toe voornamelijk uit de buurtdorpen gehad, Belfeld, Tegelen enzo
Not at all.quote:
Ik vond dat ook al zo opvallend toen ik gister iemand zou opzoeken om toe te voegen. Volgens mij is er toch eea gekoppeld hoor, via je mail ofzo. Heb het namelijk al vaker gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Luxuria het volgende:
Wel lachen als op paiq mijn match uit de buurt komt, dan heb ik hem zo gevonden op Facebook en kan ik al foto's checken
Facebook houdt alles bij... Ook alle sites die je bezoekt die Facebook linkjes bevatten... Oftewel alles waar je kan likenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al zo opvallend toen ik gister iemand zou opzoeken om toe te voegen. Volgens mij is er toch eea gekoppeld hoor, via je mail ofzo. Heb het namelijk al vaker gezien.
quote:Zij: Even een diepte-vraag
Zij: Als je jezelf moest omschrijven in 5 woorden, wat zouden die dan zijn?
Ik: Iemand Die Zulke Vragen Haat
Zij: ja dat is flauw, dat mag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |