Ik vond dat ook al zo opvallend toen ik gister iemand zou opzoeken om toe te voegen. Volgens mij is er toch eea gekoppeld hoor, via je mail ofzo. Heb het namelijk al vaker gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Luxuria het volgende:
Wel lachen als op paiq mijn match uit de buurt komt, dan heb ik hem zo gevonden op Facebook en kan ik al foto's checken
Facebook houdt alles bij... Ook alle sites die je bezoekt die Facebook linkjes bevatten... Oftewel alles waar je kan likenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al zo opvallend toen ik gister iemand zou opzoeken om toe te voegen. Volgens mij is er toch eea gekoppeld hoor, via je mail ofzo. Heb het namelijk al vaker gezien.
quote:Zij: Even een diepte-vraag
Zij: Als je jezelf moest omschrijven in 5 woorden, wat zouden die dan zijn?
Ik: Iemand Die Zulke Vragen Haat
Zij: ja dat is flauw, dat mag niet
quote:
Hoe was het?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb straks een fokdate en ik zeg lekker niet met wie!
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo achterlijk veel hier uit de stad?Zelfs ik heb een hoop vadsige boerinnen uit jouw stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze leuk was was het niet joysaquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had jaren geleden ook een meisje uit Venlo op paiq, die zat zelfs op FOK. Weet alleen niet meer hoe ze heet, ze was best leuk trouwens. Jij bent het toch niet Joysa?
Ik zit er net een week opquote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had jaren geleden ook een meisje uit Venlo op paiq, die zat zelfs op FOK. Weet alleen niet meer hoe ze heet, ze was best leuk trouwens. Jij bent het toch niet Joysa?
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze leuk was was het niet joysa
Zit jij al zo lang op Paiq?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Silenus het volgende:
Ik zie r zo zitten. Quasi intelligent brilletje op, strak rokje, knieën kuis over elkaar, stiletto-hakken, klembord in de hand "Als je jezelf...."quote:
Als je links op je foto klikt kun je dat zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je dat ergens zien of krijg je daar bericht van?![]()
Ik heb nu 2 contacten waar ik binnenkort wat meer mee hoop te kleppen
7,9quote:
Nice!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7,9En niet van 1 of 2 beoordelingen maar meer dan 20
Links Menuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan ik zelf foto's beoordelen? Ik kan het niet vinden
Oh okee, maar dan geef ik dus zelf geen cijfers, en heb ik zelfs niet eens invloed op welke foto ik te beoordelen krijgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Links Menu
..er leuk uit ziet; foto's beoordelen
Leuke foto's belanden op deze manier hóóg in de stapel, minder leuke foto's onderin. Zo kan Paiq nóg beter rekening houden met uiterlijk bij het matchen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, maar dan geef ik dus zelf geen cijfers, en heb ik zelfs niet eens invloed op welke foto ik te beoordelen krijg
Nja okee, beetje lastig te duiden wat dat dan betekent.. Dat betekent dat mensen waar ik niet eens inmiddels een prettig contact mee opgebouwd heb, maar puur naar de foto kijken, mijn foto op 79 % hoogte in de stapel hebben liggen, gemiddeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuke foto's belanden op deze manier hóóg in de stapel, minder leuke foto's onderin. Zo kan Paiq nóg beter rekening houden met uiterlijk bij het matchen!
Dat wel..
Mja ik weet niet hoor.... volgens mij kan je niet eens onder de 6 scoren ofzo. Want de echte lelijkerds mogen natuurlijk niet op hun zieltjes getrapt worden. Maar zoeken op Google gaf daar geen duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja okee, beetje lastig te duiden wat dat dan betekent.. Dat betekent dat mensen waar ik niet eens inmiddels een prettig contact mee opgebouwd heb, maar puur naar de foto kijken, mijn foto op 79 % hoogte in de stapel hebben liggen, gemiddeld.
Dat is toch, wauw.
Dat kan jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:59 schreef Idioteque het volgende:
Hoe zit het bij relatieplanet als betalend lid? Het is toch mogelijk om niet-full-members een berichtje te sturen met daarin je e-mail adres ofzo?
Is dat een gewoon berichtje sturen?
Dan doen jouw foto's het beter dan die van mij, die variëren namelijk tussen 6,6 en 7,3.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7,9En niet van 1 of 2 beoordelingen maar meer dan 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |