"Tsjaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
iemand die op Somda zit heeft het NRC-artikel over de FYRA ingescand:
http://foto-uploaden.nl/i(...)c_handelsblad_00.jpg
leesvoer
zo te zien gaat het om cargo's. Welke het zijn zal mij een reet roestenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef Viezze het volgende:
Ik ben niet zo thuis in al die nummertjes, maar ga je het ganse land door om zes vier keer de zelfde trein te platen?
Euh, ja. Zoiets.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:13 schreef Viezze het volgende:
Ik ben niet zo thuis in al die nummertjes, maar ga je het ganse land door om zes vier keer de zelfde trein te platen?
Geen enkele trein die wij gaan platen rijdt door en heeft dus een stop. Zijn alleen nog ff "bang" voor Lochem, want de perronverlichting zal wel uit zijn...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Peter het volgende:
In het donker een rijdende trein platen. Ik voorspel mislukte foto's
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
hoe bedenken ze het. Een DD-AR laten rijden van Vlissingen naar Leeuwarden
arme reizigers ...
Dus je kunt ze ook overdag op een rangeerterrein platen?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Geen enkele trein die wij gaan platen rijdt door.
Nou, nee. De plaatsen waar wij ze gaan platen staan ze stilquote:Op zondag 27 januari 2013 17:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus je kunt ze ook overdag op een rangeerterrein platen?
dan moet je de baan maar beter in de gaten houden.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je de baan maar beter in de gaten houden.
Afsteken via Rotterdam was ook al geen optie, want ook daar reed een DD-AR in de dienst naar Leeuwarden
Daar rijdt ook ICM gelukkig. Vlissingen is al bijna niet meer bereikbaar, enkel met vervangende inzet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:31 schreef dennistd het volgende:
Dan maar gewoon uitstappen op Roosendaal en daar de IC naar Zwolle nemen om daar weer over te stappen
Als daar geen werkzaamheden waren, nu is het +60 tov Utrecht en +30 tov Amsterdam
mja, je kunt tot Heerhugowaard komen met mat dat je aan kan staan. Dat laatste stukje moet je dan wel uit kunnen houden toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef greavy het volgende:
Den Helder ben ik al een tijdje niet meer geweest. Totaal onbereikbaar op een verdwaald Sprintertje na op onmogelijke tijden.
Laat gaan, die gast is geschiftquote:Op zondag 27 januari 2013 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, je kunt tot Heerhugowaard komen met mat dat je aan kan staan. Dat laatste stukje moet je dan wel uit kunnen houden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |