En dan? Nederland ging gewoon door naar de halve finale.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef TLC het volgende:
Nederland had gewoon van Tsjechie gewonnen als hij Robben er in had laten staan
En ondanks al dat geld is hij een gewone jongen uit een Haagse volkswijk gebleven.quote:
Paultje Bosvelt op Nedved zetten was idd heel dom gebleken. Al waren de Tsjechen toen al superieur aan het wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef TLC het volgende:
Nederland had gewoon van Tsjechie gewonnen als hij Robben er in had laten staan
Illuminadiequote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als je die snor uit dat logo haalt heb je Hansie Hansie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk, dan is dat duidelijk.
Ik wil vGaal zienquote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef Evertjan het volgende:
zou hier graag ook gasten van buiten het voetbal op de stoel willen zien
Ymke is in tranen uitgebarsten.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wilfried de Jong zit vast met kromme tenen te kijken
Hij dacht dat interviewen een vak was
Op dat papiertje met de vragen na is er niks mis met het interviewen van Derksen. Gewoon rustig de vragen stellen en vooral Advocaat aan het woord laten. Kunnen Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets nog wat van leren.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wilfried de Jong zit vast met kromme tenen te kijken
Hij dacht dat interviewen een vak was
Zeker.quote:
Mooiste club ooitquote:
Dat doet hij wel goed, niet in de rede vallen. Maar je moet dan wel een gast hebben die lekker doorpraat. En dat doet Advocaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dat papiertje met de vragen na is er niks mis met het interviewen van Derksen. Gewoon rustig de vragen stellen en vooral Advocaat aan het woord laten. Kunnen Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets nog wat van leren.
heb je programma van feyenoord gezien?quote:
QFT. Alleen z'n toon is wat gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dat papiertje met de vragen na is er niks mis met het interviewen van Derksen. Gewoon rustig de vragen stellen en vooral Advocaat aan het woord laten. Kunnen Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets nog wat van leren.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je programma van feyenoord gezien?
na pec en psv kunnen we t gewoon rustig uitspelen appeltje eitje
Dat was ook een geniale vent.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De setting is ook goed. Gewoon 1 op 1 interviewen, de tijd nemen voor een gast, geen publiek. Dan krijg je de beste interviews. Zoek maar eens de interviews op die Theo van Gogh maakte.
Nu.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg je ff wanneer het weer gaat beginnen? Kan ik NBA gaan kijken
minder dan 200kquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Wat zullen de kijkcijfers zijn? Ik denk dat je nog beter achter Truckers op het ijs kunt zitten dan Wilfred's schaatsshow.
Misschien ben ik wel 50quote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van man. Jij bent 20 ofzo. Ik kan me er al amper iets van herinneren.
Je hebt niet eens gekeken joh, gekquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me al helemaal een Derksen & ...-hooligan.
gaat om de sfeer van dit topicquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken joh, gek
Je bent zelf gek.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gekeken joh, gek
Alleen als dat rullevant is, niet om snel te scorenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kijk net 10 minuten. Geeft JD wel eens weerwoord of leest hij alleen de vragen voor?
Zo nu en dan een funny video kan dit programma prima gebruiken.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi die Hans Kraaij fragmenten er doorheen, hopelijk is dit een terugkerend iets.
idd als hij dat niet had was hij van het niveau Messiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft altíjd gezeik met z'n hamstring.
Juist andersomquote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd als hij dat niet had was hij van het niveau Messi
Werkte? grap??quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Hij had wel de lachers op zn hand, de grap werkte
Ik verdenk 'm er ook van een latente homosensueel te zijn. Niet dat er iets mis is met homosensuelen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dat gewoon Robben z'n schuld. Die geeft aan dat hij wil wisselen, dan speelt hij opeens heel goed en dan begint hij te janken.
Sowieso is die Robben een vreselijke jankbal.
Net zoals later met Gullit geprobeerd isquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Evertjan het volgende:
op advies van Barend en van Dorp een assistent-trainer aanstellen
True.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verdenk 'm er ook van een latente homosensueel te zijn. Niet dat er iets mis is met homosensuelen hoor.
Die Fons Spooren liep daar ook rond in zijn PSV tijd natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verdenk 'm er ook van een latente homosensueel te zijn. Niet dat er iets mis is met homosensuelen hoor.
Daar denkt Onze-Lieve-Heer heel anders over.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daar denkt Onze-Lieve-Heer heel anders over.
In Leviticus is Hij daar heel duidelijk over.
Heeft ie dus te weinig gevraagd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Type-R het volgende:
Whehehe Dicky zegt onmogelijk bedrag, betalen ze het gewoon![]()
Snap ik niks van, wat een faalcoachquote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Type-R het volgende:
Whehehe Dicky zegt onmogelijk bedrag, betalen ze het gewoon![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Zenit tegen Bayern Munchen destijds
Tja. Mart Smeets gaat maar niet de politiek in.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Evertjan het volgende:
hadden we in Nederland maar leiders als Poetin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |