Ik had vanacht een meteor strike, wat denk je? Brandweer in de file -_-quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee je moet niet parken, maar je moet die parken uitbreiden met 6 molens. Van die groten er ook tusesn gooien.
ik had vanmorgen aardbeving, in m'n centrum fucking hele hoogbouw om alles
Het kan alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee je moet niet parken, maar je moet die parken uitbreiden met 6 molens. Van die groten er ook tusesn gooien.
ik had vanmorgen aardbeving, in m'n centrum fucking hele hoogbouw om alles
Have funquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Doler12 het volgende:
Het is gelukt iScripters heel veel dank!
Ja dat met brandweer is nog niet helemaal goed uitgevogeld. Ze staan constant in de file en dat soort grappen. Plus als je meerdere garages plaats wordt het bereik niet groter..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef iScripters het volgende:
[..]
Ik had vanacht een meteor strike, wat denk je? Brandweer in de file -_-
Gamespot zelf zegt gooi het op de industriequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef blow... het volgende:
Die taxes zijn bij mij een probleem...
Probleem is dat industrie luchtvervuiling veroorzaakt...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gamespot zelf zegt gooi het op de industrie(youtube video die ik niet mag plaatsen
) van Gamespot.
sta je dan 30 minuten in de wat ruimte voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef iScripters het volgende:
The SimCity service is currently unavailable. We expect to reopen at <parameter: string>GMT. For more information (..)
Bulldozer eroverheenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef blow... het volgende:
Wat doen jullie aan abandoned buildings?
bulldozen, dat is ook uitgelegd in tutorial.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef blow... het volgende:
Wat doen jullie aan abandoned buildings?
8 uur vanavond pas?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Bij mij staat dat ook en tot 2pm cet dus rond 20 uur gaat ie weer open....
Dan morgen maar weer proberen.
en criminaliteitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bulldozen, dat is ook uitgelegd in tutorial.
brandgevaar en low value bron
Die heb ik niet echt gedaan...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bulldozen, dat is ook uitgelegd in tutorial.
brandgevaar en low value bron
Ja, dan komt er iemand anders wonen/werken, dus er wordt een nieuw gebouw gemaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef blow... het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt gedaan...
Is het opgelost als ik ze bulldoze?
serieus? what is this shitquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:59 schreef iScripters het volgende:
[..]
Ja, dan komt er iemand anders wonen/werken, dus er wordt een nieuw gebouw gemaakt
heb je al een code?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Bij mij staat dat ook en tot 2pm cet dus rond 20 uur gaat ie weer open....
Dan morgen maar weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |