1 x 2 en 2 x 1quote:
dat doe je goedquote:
Oh fuck. ik heb 'm zojuist gepreordered by origin omdat ik dacht via daar een key te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Je kunt hem pre-orderen op amazon, dan krijg je een beta key en dan annuleer je.
Ik weet niet hoe het gaat maar ik hoorde iemand in dit topic erover.
hoe bedoel jequote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je merkt wel dat je na vier uur spelen inderdaad steeds meer oog krijgt voor het 'managen' van je stad.het is dan veel meer dan alleen maar uitbreiden uitbreiden en uitbreiden.
Dat jecsteeds beter ontdekt wat goed is en wat slecht.quote:
of ze happy zijn en if not, why not. wegen beter aanleggen. Brandweer en politie aan de juiste wegen. kijken of het afval wel snel genoeg opgehaald wordt.quote:
A zo op die manierquote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of ze happy zijn en if not, why not. wegen beter aanleggen. Brandweer en politie aan de juiste wegen. kijken of het afval wel snel genoeg opgehaald wordt.
88 zat ikquote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
A zo op die manierwat is je overal rating op et einde
Ik word er steeds uitgeflikkerdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef waspoedertje het volgende:
Op
[..]
op het einde krijg je dat te zien
Hack de EA server.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef Longcat. het volgende:
Hmmm hoe omzeil je de 1 uur mark? En bedankt!
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef waspoedertje het volgende:
Op
[..]
op het einde krijg je dat te zien
Ík ben zo ongelofelijk jaloers hequote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat bv ik en andere sites previews maken
gewoon als je bezig bent, alt tab en dan tijd terugzetten?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef blow... het volgende:
Hoe zet ik de tijd achteruit zonder dat ik mijn stad kwijt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |