Wat voor groepen minderheden buiten de door jou en mij genoemde voorbeelden kan je noemen dan in Turkije?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen voor de volgens de islam zijnde 'mensen vh boek'.
De rest echter...
Past exact in zijn islamisten-agenda.
So what. God, heb zo'n hekel aan atheisten...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Het blijft een feit. Wat is er goed aan onzinnige sprookjes die negens op slaan die mensen verdelen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit gebied kende vroeger ook geen christelijke traditie en als we ons beleid moeten afstemmen op de gebruiken in Islamitische landen dan wordt ons land er in veel opzichten niet veel beter op. Ik beschouw het bouwen van een moskee niet als islamisering, er moet alleen net als bij andere bouwprojecten goed overleg gevoerd worden.
Ik snap dat er mensen zijn die er zo over denken, maar ik vrees dat dit soort softe redeneringen precies is wat de moslims hier willen.. je moet ze niet teveel pamperen, dan loopt het alleen maar uit de hand. Godsdienstvrijheid oké, maar islamisering nee bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:56 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dat zij primitief en intolerant zijn betekent natuurlijk niet dat wij ons per se tot hun niveau moeten verlagen he
Al zou een quid pro quo in de pragmatische wereld inderdaad wel praktisch zijn. "Jullie een moskee hier ? Wij een atheistisch ontmoetingspunt en homobar daar". Zoiets.
Ten eerste zei ik niet dat blanken het schuim der aarde zijn, ik zei dat ze voor aardig wat ellende gezorgd hebben bij diverse volkeren en zich daar selectief schuldig over voelen. En ten tweede zeg ik nergens dat alle anderen zo prachtig zijn. Ik constateer alleen maar dat er erg schuldbewust gereageerd wordt als het om Joden gaat, terwijl de rest net als van oudsher benadert wordt .. of te wel, helemaal niets geleerd van de haat die de Holocaust heeft veroorzaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja blanken zijn het schuim der aarde en alle anderen zijn zoo prachtig joh.
Verdelen is een understatement.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Het blijft een feit. Wat is er goed aan onzinnige sprookjes die negens op slaan die mensen verdelen?
Geen enkele natuurlijk.. Of hij moet even googlen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor groepen minderheden buiten de door jou en mij genoemde voorbeelden kan je noemen dan in Turkije?
Hoera, en waar komt de haat vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef moussie het volgende:
[..]
of te wel, helemaal niets geleerd van de haat die de Holocaust heeft veroorzaakt.
Het grappige is dat allerlei rechts-extremisten (echte neo-nazi's) ook de christelijke invloeden weg uit Europa willen. Natuurlijk een abject standpunt, maar je moet hen wel toegeven dat ze consequent zijn. PVV'ers daarentegen zijn weer selectief aan het shoppen met hun islamhaat, maar hun liefhebberij voor het christendom en het jodendom. Dat laatste is dan weer hypocriet.quote:
Kennen ze in het Midden Oosten wel een giro 555 oid om andere volkeren te helpen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zonde dat er zoveel geld wordt besteed aan onzinnige gebouwen terwijl er hele volkstammen ergens op de wereld creperen van de honger.
Ja, stel je voor. Mensen die geloven in wetenschappelijke feiten in plaats van onzichtbare mannen op wolkjes die het laten donderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
So what. God, heb zo'n hekel aan atheisten...
God ik heb zo'n hekel aan theisten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
So what. God, heb zo'n hekel aan atheisten...
Nou, nee.. Het geloven in wetenschappelijke feiten is niet hetgeen mij stoort. "Jullie" bekeringsdrang is zo enorm storend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Mensen die geloven in wetenschappelijke feiten in plaats van onzichtbare mannen op wolkjes die het laten donderen.
Genoeg naam gemaakte religieuze wetenschappers in de geschiedenis aan te wijzen die wel geloofden in wetenschappelijke feiten en niet in donderende wolkgoden, en nu?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Mensen die geloven in wetenschappelijke feiten in plaats van onzichtbare mannen op wolkjes die het laten donderen.
Je mag zeggen en schelden op gelovigen. I don't care. Maar kom met argumenten ipv "het geloof dient uitgeroeid te worden."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
God ik heb zo'n hekel aan theisten.
Oh noes das heel erg!
Wtf hoe hypocriet is dit zeg??? Zie je dat echt niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor groepen minderheden buiten de door jou en mij genoemde voorbeelden kan je noemen dan in Turkije?
Eerlijk gezegd, ik weet het niet maar als ik zou moeten raden, denk het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kennen ze in het Midden Oosten wel een giro 555 oid om andere volkeren te helpen?
Ik ben benieuwd, noem er eens een paar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wtf hoe hypocriet is dit zeg??? Zie je dat echt niet?
Welke bekeringsdrang? Heb jij ooit wel eens atheïsten langs de deur zien gaan met de mededeling: "Goedemiddag, ik kom u het woord van Nietzsche verkopen, heeft u even?"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, nee.. Het geloven in wetenschappelijke feiten is niet hetgeen mij stoort. "Jullie" bekeringsdrang is zo enorm storend.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Empathie is een goed wat ze ontbreekt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik weet het niet maar als ik zou moeten raden, denk het niet.
Tsja. In de ogen van veel ongelovigen is de God van Abraham nu eenmaal iets wat redelijk dicht in de buurt van het ultieme kwaad komt. Zie ook Dawkins zijn beroemde "The god of the old testament..." etc. uitspraak.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, nee.. Het geloven in wetenschappelijke feiten is niet hetgeen mij stoort. "Jullie" bekeringsdrang is zo enorm storend.
Overduidelijk dat jij nooit in Cuba, Noord Korea of Turkije bent geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Welke bekeringsdrang? Heb jij ooit wel eens atheïsten langs de deur zien gaan met de mededeling: "Goedemiddag, ik kom u het woord van Nietzsche verkopen, heeft u even?"
Of bouwen atheïsten de openbare ruimte soms vol met hun gebedshuizen om vervolgens in de vroege ochtend iedereen uit hun bed te dreunen zodat in dat gebedshuis vervolgens Darwin vereerd kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |