abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122071670
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Kun je niet voor de verandering gewoon zeggen wat je denkt in plaats van IEDERE KEER mensen woorden in de mond leggen en daar dan sarcastisch op reageren.
Ga erover huilen in fb of zo. En leer nls lezen want het staat weer gewoon.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122077134
Het probleem dat ik heb met het bouwen van moskeeën is in eerste instantie dat ze hier niet horen, dit is een land zonder islamitische traditie en dat wil ik graag zo houden. Ten tweede eigenen moslims zich hier rechten toe, die je als (bijvoorbeeld) christen in hun eigen land niet hebt. Ik denk niet dat de Marokkaanse overheid het bouwen van kerken toestaat. Alleen al om die kromme moraal wil ik geen moskeeën in Nederland. Integratie juich ik toe, islamisering van onze samenleving moet ten koste van alles worden voorkomen.
pi_122079148
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Het probleem dat ik heb met het bouwen van moskeeën is in eerste instantie dat ze hier niet horen, dit is een land zonder islamitische traditie en dat wil ik graag zo houden. Ten tweede eigenen moslims zich hier rechten toe, die je als (bijvoorbeeld) christen in hun eigen land niet hebt. Ik denk niet dat de Marokkaanse overheid het bouwen van kerken toestaat. Alleen al om die kromme moraal wil ik geen moskeeën in Nederland. Integratie juich ik toe, islamisering van onze samenleving moet ten koste van alles worden voorkomen.
Sterker nog, zelfs een land als Turkije maakt het de facto onmogelijk daar kerken te bouwen.
En in Marokko wordt je als christelijke zendeling het land uit gepleurt.
Maar hier doen ze allemaal snikkie snikkie huil huil als ze iets niet wordt toegestaan. Extreem hypocriet.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122079386
quote:
Dit!
#freefrederike
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:49:02 #35
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_122080009
quote:
Dit gebied kende vroeger ook geen christelijke traditie en als we ons beleid moeten afstemmen op de gebruiken in Islamitische landen dan wordt ons land er in veel opzichten niet veel beter op. Ik beschouw het bouwen van een moskee niet als islamisering, er moet alleen net als bij andere bouwprojecten goed overleg gevoerd worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_122080255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Sterker nog, zelfs een land als Turkije maakt het de facto onmogelijk daar kerken te bouwen.
Maar hier doen ze allemaal snikkie snikkie huil huil als ze iets niet wordt toegestaan. Extreem hypocriet.
Erdogan heeft sowieso 4 historische Armeense kerken zelf persoonlijk laten renoveren en gesloten kerken geopend voor aanbidding. Tevens heeft hij een oproep gedaan aan de Griekse en Armeense orthodxe geleerden om een Patriarch te openen, the fuck heb jij het over :') ?
pi_122080308
quote:
Ten tweede eigenen moslims zich hier rechten toe, die je als (bijvoorbeeld) christen in hun eigen land niet hebt. Ik denk niet dat de Marokkaanse overheid het bouwen van kerken toestaat.
Dat zij primitief en intolerant zijn betekent natuurlijk niet dat wij ons per se tot hun niveau moeten verlagen he ;)

Al zou een quid pro quo in de pragmatische wereld inderdaad wel praktisch zijn. "Jullie een moskee hier ? Wij een atheistisch ontmoetingspunt en homobar daar". Zoiets.
pi_122080353
quote:
De seculiere traditie is in Nederland gekomen nadat het al eeuwen de baas was in een van de grootste moslimlanden ter wereld, had het miljoenen moslims als onderdanen binnen haar eigen koninkrijk, sterker nog, het telde meer moslims dan andersdenkenden. Om maar niet te vergeten dat ook het Christendom en Jodendom geimporteerde invloeden zijn.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:57:42 #39
235357 TitusPullo
pi_122080354
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Triggershot het volgende:

Tevens heeft hij een oproep gedaan aan de Griekse en Armeense orthodxe geleerden om een Patriarch te openen
Offerfeest of anaal verkeer?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_122080387
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Offerfeest of anaal verkeer?
Jezelf laten offeren voor anaalverkeer.
pi_122080410
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan heeft sowieso 4 historische Armeense kerken zelf persoonlijk laten renoveren en gesloten kerken geopend voor aanbidding. Tevens heeft hij een oproep gedaan aan de Griekse en Armeense orthodxe geleerden om een Patriarch te openen, the fuck heb jij het over :') ?
Gast dat is net onder EU druk? Decennia lang was het onmogelijk. Ontken jij dat echt?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:59:53 #42
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122080433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
zoiets ziet er trouwens wel wat imperialistisch uit [ afbeelding ]

maar in nederland zijn de gebouwen gewoon bescheiden vergeleken met dit en valt het niet zo op in vergelijking met kerken en synagogen
Nederlandse moskeeën stellen inderdaad heel weinig voor. Meestal gaat het die mensen erom dat ze gewoon een plaats hebben waar ze kunnen bidden.

In Nederland zijn de eisen daarnaast heel streng. Het duurt jaren voordat je de benodigde vergunningen hebt kunnen regelen. De procedures duren maanden en zelfs jaren zijn niet ongebruikelijk. Als je dan een bestaand gebouw kunt betrekken, dan kiezen de meeste gelovigen daarvoor.
pi_122080460
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gast dat is net onder EU druk? Decennia lang was het onmogelijk. Ontken jij dat echt?
Grappig dat een moslimleider aan de macht wel buigt voor EU druk, maar al de secularisten 80 jaar lang niet toe gaven, hmm.
pi_122080469
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Erdoğan staat er niet echt om bekend te luisteren naar de EU.
pi_122080518
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De seculiere traditie is in Nederland gekomen nadat het al eeuwen de baas was in een van de grootste moslimlanden ter wereld, had het miljoenen moslims als onderdanen binnen haar eigen koninkrijk, sterker nog, het telde meer moslims dan andersdenkenden. Om maar niet te vergeten dat ook het Christendom en Jodendom geimporteerde invloeden zijn.
Je zegt hier niets. En al helemaal niet als antwoord op die Post.
pi_122080520
Tsja, Nederland kent van oorsprong helemaal geen woestijngodsdiensten. Waarom wel de gebouwen van de ene buitenlandse woestijngodsdienst (kerken) toestaan maar de gebouwen van de andere buitenlandse woestijngodsdienst (moskeeen) niet?

Geertje is wel wat hypocriet. Of moeten de moslims de autochtonen van Nederland met geweld of dwang tot de islam bekeren, de islam hier verspreiden zodat de islam - met al haar gebruiken - hier wél wordt gerespecteerd? Net zoals de christenen dat in Nederland hebben gedaan - en het christendom wordt hier wél gerespecteerd :D :D
pi_122080536
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Erdoğan staat er niet echt om bekend te luisteren naar de EU.
Ssstt, dat Turkije zelfs dreigde met de EU vaarwel te zeggen en dat de EU door ging hameren op voortzetten van overleg is even niet relevant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 19:02:54 ]
pi_122080564
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je zegt hier niets. En al helemaal niet als antwoord op die Post.
Vertel, mijn waarde, waar wil je concreet repliek op, welk punt?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:02:56 #49
235357 TitusPullo
pi_122080571
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Grappig dat een moslimleider aan de macht wel buigt voor EU druk, maar al de secularisten 80 jaar lang niet toe gaven, hmm.
In hoeverre was die druk aanwezig tijdens de Koude Oorlog? (Dit is een oprechte vraag, ik weet het niet.)
pi_122080592
http://chiesa.espresso.repubblica.it/articolo/21393?eng=y

Zal wel weer niet waar zijn volgens TS
pi_122080595
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

we moeten ons dus maar tot dat achterlijke niveau verlagen?
pi_122080610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe zeg je 'word' in het hebreeuws?
lech, maar ik spreek slechts gebrekkig hebreeuws
pi_122080612
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ook grappig dat in 2005 onder Erdoğan een wet (van de oude elite) is afgeschaft die verkrachters strafvermindering gaven als ze met hun slachtoffer trouwden.

Tja, het is niet zo zwart-wit allemaal.
pi_122080621
Dat argument van: ja maar in saudi arabie mag je ook geen kerken bouwen vind ik altijd zo'n onzin. Godsdienstvrijheid is juist wat ons onderscheid van dat soort debiele haatbaardlanden.
pi_122080649
Wat een baas is Wilders ook. _O_
If not now, then when.
pi_122080654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

In hoeverre was die druk aanwezig tijdens de Koude Oorlog? (Dit is een oprechte vraag, ik weet het niet.)
Turkije als land is een product van het verdrag van Laussane, letterlijk gedicteerd door Frankrijk en Engeland. er zijn tientallen artikels in het verdrag waar Turkije zich aan diende te houden mbt behandeling van minderheden, sterker nog, Turkije als natie-staat verzet zich nu meer dan ooit tegen internationaal druk.
pi_122080673
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ssstt, dat Turkije zelfs dreigde met de EU vaarwel te zeggen en dat de EU door ging hameren op voortzetten van overleg is even niet relevant.
Turkije wacht al 60 jaar op de EU, maar ze zijn pas onder Erdoğan van veel achterlijke wetten af. En ook van een groot deel van de Koerden-onderdrukking.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:05:55 #58
235357 TitusPullo
pi_122080686
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije als land is een product van het verdrag van Laussane, letterlijk gedicteerd door Frankrijk en Engeland. er zijn tientallen artikels in het verdrag waar Turkije zich aan diende te houden mbt behandeling van minderheden, sterker nog, Turkije als natie-staat verzet zich nu meer dan ooit tegen internationaal druk.
Ja, maar nu nog over de Koude Oorlog.
pi_122080707
quote:
onwaar!!
pi_122080777
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je goed kijkt wordt er buiten de moskeeën nog heel veel meer lelijks gebouwd (langs de gemiddelde snelweg bijvoorbeeld :P). Misschien moet de welstand maar gewoon afgeschaft worden :P
De gemiddelde woonwijk ligt niet langs een snelweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')