het is niet voor niets gereekstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Dit kan volgens mij wel naar het centrale PVV topic. Niet veel meer over te melden
Ze worden op grote schaal geopend ipv gesloten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
was net gezellig aan het worden
wat is trouwens zo imperialistisch aan moskeeën dat synagogen en kerken niet hebben?
er komen steeds meer moslims in nederland ja, terwijl het jodendom en christendom niet echt stijgt hier volgens mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze worden op grote schaal geopend ipv gesloten.
Even niet gekeken naar het verloop van het netto-aantal zou het mij niet eens verbazen wanneer het aantal nieuw geopende kerken en moskeeën in Nederland elkaar niet eens zoveel ontloopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze worden op grote schaal geopend ipv gesloten.
nou dan heb ik met die ene geen probleemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier hebben ze een oude kleuterschool betrokken. Uiterlijk is er dus niets aan te zien
Ik ook niet, staat een grote gereformeerde kerk naast waar net een uitvaart was toen ik er langs moest vanochtend. Die verkeerschaos had ik toen wel even een probleem meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan heb ik met die ene geen probleem
Mwah, de 'blanke' man, al dan niet christelijk, heeft voor aardig wat ellende gezorgd bij meer volken dan het Joodse, zo door de eeuwen heen .. Indianen, Afrikanen, de diverse Aziatische volkeren .. en daar voelt de blanke man zich niet echt schuldig over, in tegendeel, er zijn er zelfs die beweren dat 'ze' ons dankbaar moeten zijn, want de beschaving die ze nu hebben hebben ze aan ons te danken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Antisemitisme heeft al tot heel veel ellende geleid.
nee en niet elke voetbalwedstrijd is saaiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ook niet, staat een grote gereformeerde kerk naast waar net een uitvaart was toen ik er langs moest vanochtend. Die verkeerschaos had ik toen wel even een probleem mee.
Maar goed het punt is dat lang niet alle geopende moskeeën echt oerlelijk zijn. Er ontstaat ook een soort Nederlandse moskee-architectuur.
Als je goed kijkt wordt er buiten de moskeeën nog heel veel meer lelijks gebouwd (langs de gemiddelde snelweg bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee en niet elke voetbalwedstrijd is saai
als ik er 1 zie val ik 9 van de 10 keer in slaap iig, heb verder weinig problemen met die dingen en een Nederlandse moskee-architectuur juich ik toe maar vooralsnog passen ze over het algemeen totaal niet in het straatbeeld en dat is vreemd in een land waar de burgers nog de kleur van de voordeur niet zelf mogen bepalen
ga je mee protesteren met de PVV in Enschede?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef 3-voud het volgende:
Dat ze samenscholen motten ze zelf weten. Zat leegstaande gebouwen waar ze kunnen bukken.
Die halve Bosche Bollen met die raketten ernaast, en eventueel dat kattegejank erbij, is straatverloedering.
Nee, sorry. Je moet eigen vervoer regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ga je mee protesteren met de PVV in Enschede?
ow breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt wordt er buiten de moskeeën nog heel veel meer lelijks gebouwd (langs de gemiddelde snelweg bijvoorbeeld). Misschien moet de welstand maar gewoon afgeschaft worden
Welk straatbeeld? Die in Lelystad waar roze schuttingen meer voorkomen dan je lief is, of die in Almere met de meeste vage kleuren woningen met soms nog vreemdere vormen? Of doel je op de prachtige "schoen" van de ABN bank in amsterdam?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee en niet elke voetbalwedstrijd is saai
als ik er 1 zie val ik 9 van de 10 keer in slaap iig, heb verder weinig problemen met die dingen en een Nederlandse moskee-architectuur juich ik toe maar vooralsnog passen ze over het algemeen totaal niet in het straatbeeld en dat is vreemd in een land waar de burgers nog de kleur van de voordeur niet zelf mogen bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |