Euhm, goed lezen, ik wacht op antwoord van hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je blijft ontwijken. Geef nu eens antwoord op hofstadtgruppe.
Je hemelt telkens alle "tolerantie" van het Ottomaanse Rijk op, net zoals een PVV'ers alle "tolerantie" van het christendom ophemelt (naastenliefde, zogenaamd niet gewelddadig, etc, etc).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Euhm nee, ik ben niets aan het ophemelen, ieders vrijheid eindigt waar die van de ander begint, moslim of niet boeit mij vrij weinig.
Nee knul. Je moet gewoon antwoord geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Euhm, goed lezen, ik wacht op antwoord van hem.
Averroes geloofde in boze geesten toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen intelligenter, rationeler te zijn dan een Averroes?
Je hebt altijd mensen die anderen het geloof proberen aan te praten, maar over het algemeen eisen moslims in NL alleen een geloofsruimte waar ze kunnen bidden en dat niet alles op een hoopje wordt gegooid. Je hebt gradaties in een religie. Extremisten zijn niet hetzelfde als gematigden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals jullie moslims in Nl eisen te kunnen doen?
Toleranter dan X, X in dit geval being Kemalisme, ik zeg niet dat het Ottomaanse rijk boegbeeld was van tolerantie, verre van, kon op tig manieren beter, wel is het een belangrijk punt wmb om te constateren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hemelt telkens alle "tolerantie" van het Ottomaanse Rijk op, net zoals een PVV'ers alle "tolerantie" van het christendom ophemelt (naastenliefde, zogenaamd niet gewelddadig, etc, etc).
Ik kies geen partij voor het christendom noch de islam.
Je bent het dus eens dat islam en tolerantie slecht samen gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die anderen het geloof proberen aan te praten, maar over het algemeen eisen Moslims in NL alleen een geloofsruimte waar ze kunnen bidden en dat niet alles op een hoopje wordt gegooid. Je hebt gradaties in een religie. Extremisten zijn niet hetzelfde als gematigden.
Religieuzen zijn per definitie extremisten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die anderen het geloof proberen aan te praten, maar over het algemeen eisen soslims in NL alleen een geloofsruimte waar ze kunnen bidden en dat niet alles op een hoopje wordt gegooid. Je hebt gradaties in een religie. Extremisten zijn niet hetzelfde als gematigden.
3-voud begint ongesteld te worden, ga je nog antwoord op mijn vraag geven over de door jou aangehaalde claim over sperma?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Averroes geloofde in boze geesten toch?
Dank je. Dat is een kunstwerk, damn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Ipiales, colombia en de tweede normandie, frankrijk
Het is idd jammer dat religie nu meer aandacht krijgt. Binnenshuis mogen mensen geloven wat zij willen, daarbuiten zie ik uitvloeisels van religie liever niet. Voor het handhaven van de regeltjes hebben wij de wet, daar hebben we niet de normen en waarden van de bijbel, koran, tora of welk boek dan ook voor nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Onze voorheen aanwezige religie verliest terrein. Zelfs kerken worden omgedoopt to bedrijfspanden.
Maar nu importeren we een paar schreeuwerts, die op hun beurt hele stambomen binnenhalen, en we moeten ineens opnieuw beginnen met een geloofje genaamd islam.
Nergens voor nodig. Dat is vooruitgang omzetten in achteruitgang.
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Religieuzen zijn per definitie extremisten.
Extremistisch standpunt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zelfs hier begin ik je kwijt te raken. /nohommoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
simpel. Geloof in iets wat niet bestaat is behoorlijk extreem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs hier begin ik je kwijt te raken. /nohommo
Wat is deze?
Daarme heb je ook Einstein en Dawkins weggezet als extreem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
simpel. Geloof in iets wat niet bestaat is behoorlijk extreem.
Nee, dat is gewoon dom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
simpel. Geloof in iets wat niet bestaat is behoorlijk extreem.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je. Dat is een kunstwerk, damn.
Je bedoelt dat soennieten vrij in hun geloof zijn. Sji'ieten en niet-moslims zijn niet vrij in hun geloof. Als Nederland protestanten voorrechten zou geven en katholieken en niet-christenen niet, dan zou iedereen hier discriminatie roepen. En terecht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké, je hebt een punt. Het is niet zo vrij als ik beweerde, maar over het algemeen genomen ben je vrij in je geloof als je maar geen andere mensen gaat bekeren.
Nee. Maar jij moet het van het herhalen hebben dus doe je ding. armoedige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarme heb je ook Einstein en Dawkins weggezet als extreem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |