Dat scenario klinkt niet zo aanlokkelijk.. Jammer dat je geen scheiding kan maken tussen mannen en vrouwen.. Alleen islamitische vrouwen toelaten en de mannen lekker in de woestijn laten zitten. Dat zou wel een boost geven aan het Nederlandse ras.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Onze voorheen aanwezige religie verliest terrein. Zelfs kerken worden omgedoopt to bedrijfspanden.
Maar nu importeren we een paar schreeuwerts, die op hun beurt hele stambomen binnenhalen, en we moeten ineens opnieuw beginnen met een geloofje genaamd islam.
Nergens voor nodig. Dat is vooruitgang omzetten in achteruitgang.
Avicenna wel, Averroes wel, Maimonides wel, Chawarizmi wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Einstein geloofde niet in een God.
Sorry? Niet waar dus volgens jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Letterlijk nog wel
Verwar intepretaties niet met de letterlijke verzen.
Je bent wel weer aan het overdrijven. In Marokko mogen alleen soennieten bekeren (sji'ieten mogen dat niet). Laat staan hoe men met niet-moslims omgaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, jawel. In Marokko en Algerije heb je alle vrijheid om je religie aan te hangen. Alleen Hindoestanen moeten bijvoorbeeld wel toestemming vragen voor het verbranden van lichamen, aangezien moslims mensen normaal begraven. Maar anders, wordt daar over het algemeen totaal niet moeilijk over gedaan. In Tunesië wordt dat cultureel erfgoed zelfs bewaakt door soldaten van de regering.
Die vrouwen zijn net zo erg. Alleen houden die zich wat langer op de oppervlakte.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat scenario klinkt niet zo aanlokkelijk.. Jammer dat je geen scheiding kan maken tussen mannen en vrouwen.. Alleen islamitische vrouwen toelaten en de mannen lekker in de woestijn laten zitten. Dat zou wel een boost geven aan het Nederlandse ras.
Worden er uberhaubt nieuwe kerken geopend zonder dat er eerst 1 of meer kerken voor gesloopt zijn? Dat er meer moskeeen komen is ook niet heel raar. Aantal moslims neemt toe, dus hebben meer gebedshuizen nodig. Daar waar steeds meer blanken ontchristenen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Even niet gekeken naar het verloop van het netto-aantal zou het mij niet eens verbazen wanneer het aantal nieuw geopende kerken en moskeeën in Nederland elkaar niet eens zoveel ontloopt.
Dus? Die waren enorm ver van Einsteins niveau verwijderd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Avicenna wel, Averroes wel, Maimonides wel, Chawarizmi wel.
Vergeet mij, hoeveel sites / citaten / geleerden wil je hebben om te begrijpen dat moslims niet achter de door jou gegeven interpretatie staan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry? Niet waar dus volgens jou?
Nu vraag je hem zijn boekje aan te vallen. Die gaat ie ontwijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry? Niet waar dus volgens jou?
Wat lelijk, tijd dat daar bommen op gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Jellereppe het volgende:
St. Mark Coptic Orthodox Church, Koeweit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ver bevorderd vergeleken met de gemiddelde atheist / gelovige vandaag de dag, wil jij zeggen dat een atheist per definitie rationeler is vanwege ongeloof in god, dan deze namen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Die waren enorm ver van Einsteins niveau verwijderd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Jellereppe het volgende:
St. Mark Coptic Orthodox Church, Koeweit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, je hebt een punt. Het is niet zo vrij als ik beweerde, maar over het algemeen genomen ben je vrij in je geloof als je maar geen andere mensen gaat bekeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent wel weer aan het overdrijven. In Marokko mogen alleen soennieten bekeren (sji'ieten mogen dat niet). Laat staan hoe men met niet-moslims omgaat.
Ja, we weten dat Marokko geen S-A is, maar overdrijven is ook een vak.
Je wordt Marokko uitgegooid als je je als Christelijke zendeling gedraagt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je bent wel weer aan het overdrijven. In Marokko mogen alleen soennieten bekeren (sji'ieten mogen dat niet). Laat staan hoe men met niet-moslims omgaat.
Ja, we weten dat Marokko geen S-A is, maar overdrijven is ook een vak.
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ver bevorderd vergeleken met de gemiddelde atheist / gelovige vandaag de dag, wil jij zeggen dat een atheist per definitie rationeler is vanwege ongeloof in god, dan deze namen?
Eens kijken wie de discussie gaat vermijden wanneer het overgaat op inhoud, jij die op de zijlijn wat ad hominems verspreid en zelf totaal niet inhoudelijk kunt reageren, give me a breakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nu vraag je hem zijn boekje aan te vallen. Die gaat ie ontwijken.
Jij wilt zeggen intelligenter, rationeler te zijn dan een Averroes?quote:
André Azoulayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké, je hebt een punt. Het is niet zo vrij als ik beweerde, maar over het algemeen genomen ben je vrij in je geloof als je maar geen andere mensen gaat bekeren.
Je bedoelt zoals jullie moslims in Nl eisen te kunnen doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oké, je hebt een punt. Het is niet zo vrij als ik beweerde, maar over het algemeen genomen ben je vrij in je geloof als je maar geen andere mensen gaat bekeren.
Je blijft ontwijken. Geef nu eens antwoord op hofstadtgruppe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eens kijken wie de discussie gaat vermijden wanneer het overgaat op inhoud, jij die op de zijlijn wat ad hominems verspreid en zelf totaal niet inhoudelijk kunt reageren, give me a break
Dit is ook een ad hominem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eens kijken wie de discussie gaat vermijden wanneer het overgaat op inhoud, jij die op de zijlijn wat ad hominems verspreid en zelf totaal niet inhoudelijk kunt reageren, give me a break
quote:
Ipiales, colombia en de tweede normandie, frankrijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Prachtig. Waar staat dat gebouw als ik mag vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |