we offeren unscrewed wel op als stripper voor de crew, kunnen wij rustig verder gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit topic heeft erg veel potentie, maar de crew zal het er wel weer niet mee eens zijn.
Ja, of we laten hem de crew paaien met Dota 2 keys.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef wihehin het volgende:
[..]
we offeren unscrewed wel op als stripper voor de crew, kunnen wij rustig verder gaan
lijkt me geweldig om getrolled te worden bij zo'n callcenter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef sinepedraap het volgende:
Je zou vandaag maar in dat callcenter achter een toetsenbord zitten
Dan ben je echt snel gek aan het worden
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef wihehin het volgende:
[..]
we offeren unscrewed wel op als stripper voor de crew, kunnen wij rustig verder gaan
JA maar je hebt wel 20x zoveel gespreksvensters en de echte klanten gaan er onder lijdnequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lijkt me geweldig om getrolled te worden bij zo'n callcenter.
de mensen die daar serieus komen zijn een soort opzetborstel-bertjes in het kwadraatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
JA maar je hebt wel 20x zoveel gespreksvensters en de echte klanten gaan er onder lijdne
Alsof ze vaak serieuze mensen hebben daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
JA maar je hebt wel 20x zoveel gespreksvensters en de echte klanten gaan er onder lijdne
zolang er geen priveshit wordt gepost zullen mods het niet erg vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit topic heeft erg veel potentie, maar de crew zal het er wel weer niet mee eens zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:39 schreef wihehin het volgende:
[..]
de mensen die daar serieus komen zijn een soort opzetborstel-bertjes in het kwadraat
Ik heb 5 minuten op een antwoord van haar gewacht, toen was ik er klaar meequote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten op een antwoord van haar gewacht, toen was ik er klaar mee
Die mensen van Ikea zijn niet goed snik.quote:14:31 Welkom bij de chatservice van IKEA. U wordt geholpen door Anna.
14:34 Goedemiddag
14:34 waar kan ik u mee van dienst zijn?
14:34 Hallo Anna, ik heb gisteren een kast besteld bij Ikea
14:34 Alleen heb ik geen flauw idee wat ik ermee moet
14:35 Hij is helemaal kapot aangekomen
14:35 Gewoon een doos met planken en schroeven
14:38 U weet dat u zelf de kast in elkaar dient te zetten?
14:38 Pardon?
14:39 Ik klikte op de afbeelding van een inelkaar gezette kast hoor
14:40 Dus eigenlijk ben ik voor de gek gehouden?
14:40 Alle producten van IKEA dienen door de klant zelf in elkaar gezet te worden, deze worden nooit gemonteerd bij de klant afgeleverd. De kasten die getoond worden op onze website dienen als voorbeeld en inspiratie
14:40 wellicht is het verstandig nogmaals onze website te bezoeken
14:41 u zult dan lezen dat de verpakkingen plat aageleverd worden en dat er werktekeningen worden getoond
14:41 Maar ik ben 96 jaar oud, ik kan onmogelijk zelf deze kast inelkaar zetten
14:41 Dus ik weet niet precies wat ik nu moet doen
14:41 dan kunt u ervoor kiezen om een montagebedrijf aan te sturen die dit voor u kan doen
14:42 wellicht treft u een geschikt bedrijf op de website werkspot.nl\
14:42 Gaat dit me geld kosten of word dit vergoed door Ikea?
14:42 uiteraard zijn deze kosten voor de klant.
14:43 Maar dat is echt schandalig! Wat een tyfus bende. Wat moet ik nou, ik ga niet mijn hele pensioen besteden aan een achterlijke kast
14:45 Wanneer u zich hierin niet kunt vinden kunt u overwegen om de kast in gesloten verpakking bij de klantenservice aan te bieden en uit te leggen waarom u deze komt retourneren. Mijn collega's zullen dit dan met u doornemen.
14:46 Krijg ik dan mijn geld terug?
14:46 Oh en verkoopt Ikea spullen voor wratten en eeltknobbels?
14:49 ik wens u een fijne dag verder
Gewoon op de chat klikken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef ouyevoli het volgende:
Even een mailtje sturen naar de klantenservice van beslist.nl
Maar voor de zak met geld sturen ze je door naar de klanten service. Dus dan doen we datquote:
Sukkel. Automatisch en zo ? Alsof iemand daar echt zit te chatten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef sinepedraap het volgende:
Je zou vandaag maar in dat callcenter achter een toetsenbord zitten
Dan ben je echt snel gek aan het worden
quote:KoosBeste bezoeker. Waarmee kan ik u helpen?
bezoeker Goedemiddag Koos, ik vraag me af waar uw beslist.nl de inspiratie voor de nieuwe slogan vandaan heeft.
KoosU kunt e-mail sturen om dit te vragen: shopsupport@beslist.nl
bezoeker Maar ik heb geen email.
Hallo?
Koosbel 085-2103715
bezoeker Dat kost zeker geld?
Waarom kan ik hier geen antwoord krijgen? U vraagt mij net zelf waarmee u mij zou kunnen helpen, en ik stel een simpele vraag. Moet ik nu gewoon een nummer bellen dat mij weer klauwen vol geld gaat kosten.
KoosOp deze manier kan ik u helaas niet helpen. Ik beeindig nu deze chatsessie.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sukkel. Automatisch en zo ? Alsof iemand daar echt zit te chatten.
Dat gaat echt niet automatisch hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sukkel. Automatisch en zo ? Alsof iemand daar echt zit te chatten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sukkel. Automatisch en zo ? Alsof iemand daar echt zit te chatten.
Joh, probeer anders een bol.com. Alsof die allemaal zelf antwoord geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet automatisch hoor.
Goed bezigquote:
Geen botquote:StefanBeste bezoeker. Waarmee kan ik u helpen?
bezoeker Hallo
StefanZegt u het eens.
bezoeker Ik heb een vraagje
Hoe zijn jullie aan de slogan gekomen, dit dat alles
StefanDan kunt u contact opnemen met shopsupport@beslist.nl. Dat weet ik namelijk niet.
bezoeker maar u bent hier toch om mij te helpen
StefanMaar op deze vraag kan ik geen antwoord geven, omdat ik het antwoord niet weet.
bezoeker ik heb deze slogan nl. ooit eens bedacht
en wil hier nu geld voor hebben
StefanU kunt uw bewijs toesturen naar shopsupport@beslist.nl. Zij kunnen u verder helpen
bezoeker hoe heet die meneer of mevrouw die shopsupport beantwoord?
StefanDat weet ik niet, dat is een algemeen emailadres.
bezoeker wat ben jij voor een klantenservice jij weet niks
StefanIk ben niet van de klantenservice. Ik ziet voor het vinden van producten en artikelen op onze site.
Ik zit hier voor het vinden van producten en artikelen.
bezoeker StefanMedewerker klantenservice, staat bovenin
Heb je nog een goede doos voor mij dan ?
StefanWat voor een doos?
bezoeker eentje met deksel
waar ongeveer 2 surinamers inpassen
StefanU bent gewoon een beetje voor de lol aan het chatten.
Op deze manier kan ik u helaas niet helpen. Ik beeindig nu deze chatsessie.
bezoeker nee wacht
StefanThank you for your chat. Feel free to contact us again.
Bij beslist.nl zijn het gewoon echte mensen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, probeer anders een bol.com. Alsof die allemaal zelf antwoord geven.
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bij beslist.nl zijn het gewoon echte mensen.
Er bestaat nog geen geautomatiseerde chat die zo persoonlijk antwoord kan geven en vragen kan begrijpen.
Dat zijn gewoon hotkeys die ze gebruiken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietDeed mij denken aan Alice.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hotkeys die ze gebruiken hoor
Het is algemeen bekend dat mensen op een call center zeer intelligent zijn. Uiteraard hebben ze allemaal minimaal het W.O. diploma "Call Centers - Dit dat alles". Sterker nog, met de huidige crisis worden eigenlijk alleen mensen met een PhD aangenomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietDeed mij denken aan Alice.
DE NEDERLANDSE TAAL BEHEERSEN VRAAGT GEEN PhD.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen op een call center zeer intelligent zijn. Uiteraard hebben ze allemaal minimaal het W.O. diploma "Call Centers - Dit dat alles". Sterker nog, met de huidige crisis worden eigenlijk alleen mensen met een PhD aangenomen.
Ow. Fijn dat je het verteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DE NEDERLANDSE TAAL BEHEERSEN VRAAGT GEEN PhD.
Zo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef leipebaas het volgende:
Heb je nog een goede doos voor mij dan ?
StefanWat voor een doos?
bezoeker eentje met deksel
waar ongeveer 2 surinamers inpassen
StefanU bent gewoon een beetje voor de lol aan het chatten.
scheer je weg, hontquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
vertelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bite me snol.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
Sommige antwoorden zijn standaard, die zitten gewoon onder een toets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietDeed mij denken aan Alice.
Ik wil wel even foreplay doen, tepels bijten etc.quote:
Edit:quote:bezoeker
Ik heb een vraag.
Kennen jullie FOK?
Stefan
Heeft u een vraag over Beslist.nl?
Als het over de slogan gaat kunt u contact opnemen met shopsupport@beslist.nl
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | bezoeker Dit heeft een direct verband met beslist.nl, want jullie vinden het nodig onze slogans te gebruiken, maar weigeren vervolgens verantwoording te geven als daarom wordt gevraagt Nee ik vraag het u. Punt. Stefan Ik kan u daar geen antwoord op geven. bezoeker Want? Daar word je niet voor betaald? Wat een onzin, hier scoor je toch geen klanten mee? |
quote:
voor?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, even serieus, ik nodig iemand uit in dit topic, voor een nadere verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |