Goed bezigquote:
Geen botquote:StefanBeste bezoeker. Waarmee kan ik u helpen?
bezoeker Hallo
StefanZegt u het eens.
bezoeker Ik heb een vraagje
Hoe zijn jullie aan de slogan gekomen, dit dat alles
StefanDan kunt u contact opnemen met shopsupport@beslist.nl. Dat weet ik namelijk niet.
bezoeker maar u bent hier toch om mij te helpen
StefanMaar op deze vraag kan ik geen antwoord geven, omdat ik het antwoord niet weet.
bezoeker ik heb deze slogan nl. ooit eens bedacht
en wil hier nu geld voor hebben
StefanU kunt uw bewijs toesturen naar shopsupport@beslist.nl. Zij kunnen u verder helpen
bezoeker hoe heet die meneer of mevrouw die shopsupport beantwoord?
StefanDat weet ik niet, dat is een algemeen emailadres.
bezoeker wat ben jij voor een klantenservice jij weet niks
StefanIk ben niet van de klantenservice. Ik ziet voor het vinden van producten en artikelen op onze site.
Ik zit hier voor het vinden van producten en artikelen.
bezoeker StefanMedewerker klantenservice, staat bovenin
Heb je nog een goede doos voor mij dan ?
StefanWat voor een doos?
bezoeker eentje met deksel
waar ongeveer 2 surinamers inpassen
StefanU bent gewoon een beetje voor de lol aan het chatten.
Op deze manier kan ik u helaas niet helpen. Ik beeindig nu deze chatsessie.
bezoeker nee wacht
StefanThank you for your chat. Feel free to contact us again.
Bij beslist.nl zijn het gewoon echte mensen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, probeer anders een bol.com. Alsof die allemaal zelf antwoord geven.
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bij beslist.nl zijn het gewoon echte mensen.
Er bestaat nog geen geautomatiseerde chat die zo persoonlijk antwoord kan geven en vragen kan begrijpen.
Dat zijn gewoon hotkeys die ze gebruiken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietDeed mij denken aan Alice.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hotkeys die ze gebruiken hoor
Het is algemeen bekend dat mensen op een call center zeer intelligent zijn. Uiteraard hebben ze allemaal minimaal het W.O. diploma "Call Centers - Dit dat alles". Sterker nog, met de huidige crisis worden eigenlijk alleen mensen met een PhD aangenomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, die eerste paar voorbeelden waren allemaal hetzelfde! Zo dom zijn mensen toch nietDeed mij denken aan Alice.
DE NEDERLANDSE TAAL BEHEERSEN VRAAGT GEEN PhD.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen op een call center zeer intelligent zijn. Uiteraard hebben ze allemaal minimaal het W.O. diploma "Call Centers - Dit dat alles". Sterker nog, met de huidige crisis worden eigenlijk alleen mensen met een PhD aangenomen.
Ow. Fijn dat je het verteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
DE NEDERLANDSE TAAL BEHEERSEN VRAAGT GEEN PhD.
Zo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef leipebaas het volgende:
Heb je nog een goede doos voor mij dan ?
StefanWat voor een doos?
bezoeker eentje met deksel
waar ongeveer 2 surinamers inpassen
StefanU bent gewoon een beetje voor de lol aan het chatten.
scheer je weg, hontquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
vertelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bite me snol.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:12 schreef Ambipur het volgende:
Sommige antwoorden zijn standaard, die zitten gewoon onder een toets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil wel even foreplay doen, tepels bijten etc.quote:
Edit:quote:bezoeker
Ik heb een vraag.
Kennen jullie FOK?
Stefan
Heeft u een vraag over Beslist.nl?
Als het over de slogan gaat kunt u contact opnemen met shopsupport@beslist.nl
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | bezoeker Dit heeft een direct verband met beslist.nl, want jullie vinden het nodig onze slogans te gebruiken, maar weigeren vervolgens verantwoording te geven als daarom wordt gevraagt Nee ik vraag het u. Punt. Stefan Ik kan u daar geen antwoord op geven. bezoeker Want? Daar word je niet voor betaald? Wat een onzin, hier scoor je toch geen klanten mee? |
quote:
voor?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, even serieus, ik nodig iemand uit in dit topic, voor een nadere verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |