Ik zal morgen de kaarten voor jou leggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik sluit ook weer graag aan, ook al is het nog kort geleden (10 maart zag ik net). Er zijn wel wat kleine dingen veranderd in de tussentijd. Mochten er anderen eerst willen die nog niet zijn geweest, dan is dat natuurlijk ook prima.![]()
Ben benieuwd wat er nu uitkomt, of het nog aanknopingspunten biedt bijv. of dat ik gewoon te ongeduldig ben.
Prima hoor, no hurry!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zal morgen de kaarten voor jou leggen
ik ben benieuwd ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: koning van staven, omgekeerd
1: munten 5, omgekeerd
2: koningin van pentagrammen
3: koningin van bekers
4: bekers 6
5: arcane 19, de zon, omgekeerd
6: ridder van staven, omgekeerd
7: staven 5, omgekeerd
8: bekers 2
9: arcana 10
10 arcana 17, de ster, omgekeerd
De uitleg volgt zsm
Nou, ik hoop dat het ergens op slaat en dat je mij er niet op aakijktquote:
Nee hoor; ik ben al lang blij dat je dit wil doen voor mij :-)quote:Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou, ik hoop dat het ergens op slaat en dat je mij er niet op aakijkt, maar dit kwam eruit:
Hier is alvast de legging:quote:
Goed hier is ie dan, deze lezing is wat abstract en niet helemaal coherent en eenduidig en ik hoop dat het ergens op slaat.quote:
Pfoe, even rustig lezenquote:
Hier is de trekking:quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zou ook wel een legging willen. Ben heel benieuwd
Tarot, I Ching of astrologie, ik hou me voor alles aanbevolen!
Nou dit is wat eruit kwam:quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik zou ook wel een legging willen. Ben heel benieuwd
Tarot, I Ching of astrologie, ik hou me voor alles aanbevolen!
0: het aas van staven, omgekeerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:18 schreef katey001 het volgende:
Hey, ik weet dat het enkel vermaak is, maar wil je voor mij ook de kaarten eens leggen? Ben eens benieuwd wat eruit zal komen
Verbazendquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:10 schreef katey001 het volgende:
:-O
Ok, effe kort mijn situatie schetsen (is misschien niet de bedoeling maar wil het nu wel effe doen, zodat je weet waarom ik je vroeg om kaarten te leggen):
In je (werk?)omgeving krijg je nog weleens te maken met geldingsdrang. Of misschien wil je je wel graag waarmaken vanwege een soort minderwaardigheidsgevoel. Daarom is de verleiding groot om herhaaldelijk dingen te doen die je eigenlijk niet wilt. Je komt dan ook voor een keuze te staan. Het lijkt belangrijk te zijn om wat minder te hechten aan bezit en aanzien en om wat minder naar anderen te kijken, wat dat betreft.
Ik werk bij mijn ouders, de bedoeling is dat ik samen met mijn broer (die er ook werkt) de zaak overneem, wat niet zo eenvoudig lijkt als het klinkt. Onze ouders hebben ons steeds het gevoel gegeven dat we 'minderwaardig' waren, omdat ze dachten dat we ons zo meer zouden inzetten. Ondertussen komen we (mijn broer en ik) daar tegen op, omdat we weten dat we lang niet minderwaardig zijn.
In je relatie (of in familieverband of je vriendenkring) kom je in een nieuwe fase. Je hebt je misschien vaak waar moeten maken (in je werk) of het gevoel gehad dat je hebt moeten overleven. Het lijkt erop dat je een wat competitieve houding hebt. Zo onderhand krijg je wel door wat echt belangrijk is in het leven. Je probeert dan ook deze houding los te laten, maar dat kan best eng zijn, zeker als je gevoel had dat je het nodig had je te moeten bewijzen. Je begint aan een nieuwe fase in je relatie, (of de familieverbanden worden beter) of misschien volgt er wel gezinsuitbreiding. Daarin ben je helemaal niet op jezelf gericht en het brengt je eigenlijk meer geluk dan het najagen van prestige. De mooiste dingen in het leven zijn wellicht gratis en bovendien is het associeren van materiele welvaart met geluk iets wat je zelf doet. In die zin kun je het belang van bezit zo groot of klein maken als je wilt en is het dus heel relatief. (tenzij het gaat om eerste levensbehoeften, natuurlijk. Sommige mensen schieten daarin door en willen voortdurend meer.)
Ik woon 6 jaar samen met mijn vriend, samen hebben we een dochtertje van 4 en een huis (dat we 3 jaar lang verbouwd hebben, we kunnen er bijna in). Tussen mijn vriend en mij botert het al even niet meer, en ik ben verliefd geworden op een vriend die ik ondertussen al meer dan 20 jaar ken. Ik sta op het punt om de stap te zetten naar die nieuwe vriend, en het oude te laten voor wat het is, want daar zit volgens mij geen toekomst in. Alleen heb ik enorm veel schrik voor die nieuwe relatie. Niet omwille van die vriend, maar gewoon, schrik dat het anders zal zijn dan dat het nu is. In het begin is het altijd leuk hé, dat was met mijn huidige vriend ook. Maar als ik nu de stap zet, wil ik dat het mijn laatste stap is. Ik heb geen zin meer in 'verandering', ik wil hierna blijven waar ik ben.
Omdat je weleens hard hebt moeten zijn, kun je een wat bittere houding hebben, soms.
Dat klopt zo erg, da's niet normaal. Het is inderdaad zo dat ik een bittere houding heb. Daar zal ik moeten aan werken.
Ik zal zo nog even kijken...quote:Op zondag 14 april 2013 11:04 schreef katey001 het volgende:
Echt hé! Ik zit enorm in de knoop, blijf ik waar ik ben (maar dat heeft toch geen toekomst) of ga ik voor de nieuwe relatie (waar ik ook schrik voor heb, voor het onbekende). Maar blijkbaar zeggen de kaarten om volledig voor de nieuwe relatie te gaan (klopt toch hé mijn interpretatie?).
De kaarten zeggen vooral dat je voor een 'duivels dilemma' staat.. Ze zeggen niet duidelijk wat het beste is. Alleen dat je blindelings een keuze zult moeten maken en dat ie veel huiselijk geluk kan opleveren, als je het juiste kiest.quote:Op zondag 14 april 2013 11:04 schreef katey001 het volgende:
Echt hé! Ik zit enorm in de knoop, blijf ik waar ik ben (maar dat heeft toch geen toekomst) of ga ik voor de nieuwe relatie (waar ik ook schrik voor heb, voor het onbekende). Maar blijkbaar zeggen de kaarten om volledig voor de nieuwe relatie te gaan (klopt toch hé mijn interpretatie?).
Bedankt vast!quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de gang
Ja hoor, ik heb van de week wel tijd om nog een legging voor je te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef katey001 het volgende:
Mag ik je vragen om nog een legging te doen, maar deze keer met een specifieke vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |