Ah, oké. Dan is Nieuwenhuis niet wie ik denk dat hij is en volgens mij heb ik dan ook iemand anders voor Constitutioneel gehad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gast
Maar goed, Nieuwenhuis lijkt erop, voornamelijk zijn kapsel
Wanneer is grondrechten nu opgenomen in het curriculum? Is het nog wel een apart vak?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan is Nieuwenhuis niet wie ik denk dat hij is en volgens mij heb ik dan ook iemand anders voor Constitutioneel gehad.
Ik heb toen wel wat hoorcolleges van hem gehad voor Constitutioneel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan is Nieuwenhuis niet wie ik denk dat hij is en volgens mij heb ik dan ook iemand anders voor Constitutioneel gehad.
Weinig gelegenheid toe eigenlijkquote:
Nee. Fiscaal heeft zodanig mijn interesse gewekt dat ik besloten heb om die bachelor ook te halen zodat ik wat meer bedenktijd/ruimte voor stage(s) heb. Dan hoop ik in ieder geval voor september mijn definitieve keuze gemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ga jij komend semester al beginnen met de master?
Geen idee. In het nieuwe curriculum zit het niet meer, in mijn 'overgangscurriculum' ook niet. Maar wel een nieuw vak dat fundamentele rechten heet, in hoeverre dat overlapt weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wanneer is grondrechten nu opgenomen in het curriculum? Is het nog wel een apart vak?
Niet onverstandig. Op die manier krijg je inderdaad veel meer keuzemogelijkheden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:56 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee. Fiscaal heeft zodanig mijn interesse gewekt dat ik besloten heb om die bachelor ook te halen zodat ik wat meer bedenktijd/ruimte voor stage(s) heb. Dan hoop ik in ieder geval voor september mijn definitieve keuze gemaakt te hebben.
Nouja mijn colleges zijn qua aantal studenten dermate 'intiem' dat het sowieso al veel makkelijker kan en veel docenten heb je al jaren les van dus dat maakt de drempel ook lager natuurlijk. En hier vinden docenten het vaak juist wel leuk of beginnen ze zelf een gesprekje met je in de pauze oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weinig gelegenheid toe eigenlijkEn heb vaak ook het idee dat de docenten daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor NIBPR had ik een docent die uitstekend lesgaf en heel aardig was maar zodra het pauze of afgelopen was oordopjes in deed zo snel dat je hem onmogelijk iets kon vragen
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja mijn colleges zijn qua aantal studenten dermate 'intiem' dat het sowieso al veel makkelijker kan en veel docenten heb je al jaren les van dus dat maakt de drempel ook lager natuurlijk. En hier vinden docenten het vaak juist wel leuk of beginnen ze zelf een gesprekje met je in de pauze oid.
En je merkt ook wel dat als je wat verder in je studie komt en dus ook ouder wordt docenten/hoogleraren toch anders met je omgaan en dit soort dingen wat normaler worden dan in het begin.
Overigens was ik laatst weer eens een keer tijdens 'rush hour' in de rechtenkantine (normaal kom ik daar nooit meer eigenlijk op die tijdstippen) en het is echt eng hoe jong eerstejaars zijn/eruit zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen.
Altijd zo. Als je uit groep acht komt voel je je helemaal de man en als je als zesdeklasser de nieuwe bruggers ziet lijkt het alsof er een poppenhuis ontruimd wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Overigens was ik laatst weer eens een keer tijdens 'rush hour' in de rechtenkantine (normaal kom ik daar nooit meer eigenlijk op die tijdstippen) en het is echt eng hoe jong eerstejaars zijn/eruit zien.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd zo. Als je uit groep acht komt voel je je helemaal de man en als je als zesdeklasser de nieuwe bruggers ziet lijkt het alsof er een poppenhuis ontruimd wordt.
Dat denk ik ook vaak maar for some reason komt die gedachte op het moment zelf zelden tot nooit in je op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Speedy_T het volgende:
Pff, ik had gister echt bij een paar biertjes eerder naar huis moeten gaan. Het aantal gelezen pagina's staat nog steeds op 0.
Bij mij wel. En dan denk ik ach, wat maakt dat ene extra biertje nou uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak maar for some reason komt die gedachte op het moment zelf zelden tot nooit in je op.
Maar 'dat ene extra biertje' blijft vaak niet beperkt tot daadwerkelijk één glas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij wel. En dan denk ik ach, wat maakt dat ene extra biertje nou uit
Oh, bij mij wel. Alleen ik denk het na ieder biertje weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar 'dat ene extra biertje' blijft vaak niet beperkt tot daadwerkelijk één unit.
Ja, het grote nadeel van proberen te studeren in het weekend. Het gaat allemaal wat langzamer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Speedy_T het volgende:
Pff, ik had gister echt bij een paar biertjes eerder naar huis moeten gaan. Het aantal gelezen pagina's staat nog steeds op 0.
Kortetermijngeheugen hè?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, bij mij wel. Alleen ik denk het na ieder biertje weer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:25 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het altijd zo moeilijk een vak te leren dat je al lang niet hebt gehadOp een of andere manier raak ik een groot deel van de stof niet kwijt, maar een bepaald 'overzicht' mis ik elke keer
Hahaquote:
Mijn 'stamkroeg' zit op 200m van m'n bed. Dus een goed excuus om op vrijdagavond vroeg te vertrekken heb ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, het grote nadeel van proberen te studeren in het weekend. Het gaat allemaal wat langzamer.
Vanwege het weer en de kou was ik 'op tijd' naar huis gegaan en niet nog een feestje erbij gepakt. De ochtend beginnen zonder een bier kater is wel fijn, hoewel de financiële kater helaas niet vermeden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |