abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123385351
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef durrrr het volgende:
Soms na het uitgaan kan ik niet slapen door die troep speed / xtc ook al ben ik zo moe slapen lukt niet. Is het dan erg om zo een pil te nemen ? Helpt dat ?
Van speed blijf je zeker wakker hè? Lijkt me verder niet zo'n goed plan.
pi_123385475
quote:
Soms na het uitgaan kan ik niet slapen door die troep speed / xtc ook al ben ik zo moe slapen lukt niet. Is het dan erg om zo een pil te nemen ? Helpt dat ?
Helpt wel.

Maar beter wat minder nemen, of eerder stoppen met bijnemen.
pi_123385569
quote:
Gewoon incalculeren man. Slikken of snuiven tot laat, is tot laat niet slapen.

Gewoon crashen op de bank met een dikke joint en wat toffe docu's
pi_123394090
Ik krijg altijd zo'n erge honger na gebruik van slaappillen dat is minder fijn.
pi_123397948
Nou, blijkbaar niet het juiste topic voor mn vraag. Jammer....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_123398117
Melatonine al geprobeerd? Laatst 60x 3mg Gekocht voor 3 euro
pi_123412416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:45 schreef Samson het volgende:

[..]

Nee geen ervaring mee anders kon ik het wel vertellen. :)
pi_123581742
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Nee geen ervaring mee anders kon ik het wel vertellen. :)
Jammer, ik heb het via internet besteld en ben benieuwd of er al mensen ervaring mee hebben.
pi_123585860
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Jammer, ik heb het via internet besteld en ben benieuwd of er al mensen ervaring mee hebben.
Wel met de werkzame stof, die zit oa ook in sleepjuice van care4sleep
http://www.care4sleep.com/nl/producten/
Ik sliep er wel van maar was de hele dag erna een beetje depri. In de UK kan je ook slaappillen zonder recept kopen, Nytol, zit ook antihistamine in
pi_123586987
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wel met de werkzame stof, die zit oa ook in sleepjuice van care4sleep
http://www.care4sleep.com/nl/producten/
Ik sliep er wel van maar was de hele dag erna een beetje depri. In de UK kan je ook slaappillen zonder recept kopen, Nytol, zit ook antihistamine in
OK, dankje!
pi_123590700
Flunatrazepam is een hele goeie! Je zal echt lekker slapen! Succes. Je kan tevens ook melatonine proberen
pi_123600965
Ik zit inmiddels al weer aan de temazepammetjes. ;( Slaap nog steeds crap en ik snap nu eindelijk wel waar dat verslavende gevoel vandaan komt. Die eerste 15-45 minuten wanneer je zo'n temazepam in hebt genomen voelt zo lekker verdoofd :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 4 maart 2013 @ 00:34:17 #63
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_123602840
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 07:11 schreef mtchel112 het volgende:
Melatonine al geprobeerd? Laatst 60x 3mg Gekocht voor 3 euro
waar koop je ze voor die prijs?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 4 maart 2013 @ 01:00:57 #64
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123603468
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Die eerste 15-45 minuten wanneer je zo'n temazepam in hebt genomen voelt zo lekker verdoofd
Volgens mij heb jij echt een probleem.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_123603531
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:00 schreef static het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij echt een probleem.
Dit. Volgens mij hebben we jou voldoende gewaarschuwd.
I feel kinda Locrian today
  maandag 4 maart 2013 @ 10:10:54 #66
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_123607878
Op de vorige pagina heb ik m'n ervaringen staan met Valdoxan, dat zijn pilletjes van 25 mg melatonine.
Werkt fantastisch om je slaap weer te reguleren, je gaat binnen een half tot heel uur na innemen plat, en wordt normal wakker, geen suf gevoel 's ochtends.
Je moet wel een paar dagen wennen, bij voorkeur met een maagbeschermer. En de eerste dagen slaap je nog een beetje raar. 1ste ochtend was ik om 4 uur klaarwakker, tweede om 5 uur, derde dag slliep ik normaal. Ook had ik een paar dagen forse hoofdpijn. Als je stopt kun je weer een paar dagen je wat vreemd voelen.

Maar het is het helemaal waard, want je slaapt weer. Goed en lekker.
MAAR:
het is geen korte termijn oplossing, het is een traject van maanden. En je moet niet zelf gaan slikken. De melatonine die je bij de drogist kan kopen is 0,5 mg. Valdoxan 25 mg per pil. Je moet dus absoluut onder controle staan van een huisarts of psychiater terwijl je het slikt. Je moet regelmatig bloed laten prikken in het ziekenhuis, omdat je lever er raar van kan gaan doen, en signalen kan uitgeven alsof je accuut leverfalen hebt terwijl het niet zo is. Alcohol en Valdoxan is dus ook een heel stom idee.
Dus voor types als sitting_elfling is het een heel slecht idee om ermee te gaan experimenteren(blauw of niet, je klinkt als een idioot als het om slaapmiddelen ed gaat)! Het is een fantastisch middel als je serieus voor genezing gaat. Je kan best eens proberen om de drogisterij dosis (max 5 pilletjes van 0,5 mg) te nemen, daar hoor ik goede dingen over voor jetlag ed. Maar als je het neemt om na een avondje speed weer snel in slaap te komen, lijkt het me vrij nutteloos. tenzij je dus 50 van die lichte pilletjes gaat slikken. Ik hoop dat niemand zo stom gaat zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Captain_Fabulous op 04-03-2013 10:58:14 ]
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_123608877
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Op de vorige pagina heb ik m'n ervaringen staan met Valdoxan, dat zijn pilletjes van 25 mg melatonine.
Werkt fantastisch om je slaap weer te reguleren, je gaat binnen een half tot heel uur na innemen plat, en wordt normal wakker, geen suf gevoel 's ochtends.
Je moet wel een paar dagen wennen, bij voorkeur met een maagbeschermer. En de eerste dagen slaap je nog een beetje raar. 1ste ochtend was ik om 4 uur klaarwakker, tweede om 5 uur, derde dag slliep ik normaal. Ook had ik een paar dagen forse hoofdpijn. Als je stopt kun je weer een paar dagen je wat vreemd voelen.

Maar het is het helemaal waard, want je slaapt weer. Goed en lekker.
MAAR:
het is geen korte termijn oplossing, het is een traject van maanden. En je moet niet zelf gaan slikken. De melatonine die je bij de drogist kan kopen is 0,5 mg. Valdoxan 25 mg per pil. Je moet dus absoluut onder controle staan van een huisarts of psychiater terwijl je het slikt. Je moet regelmatig bloed laten prikken in het ziekenhuis, omdat je lever er raar van kan gaan doen, en signalen kan uitgeven alsof je accuut leverfalen hebt terwijl het niet zo is. Alcohol en Valdoxan is dus ook een heel stom idee.
Dus voor types als sitting_elfling is het een heel slecht idee om ermee te gaan experimenteren(blauw of niet, je klinkt als een idioot als het om slaapmiddelen ed gaat)! Het is een fantastisch middel als je serieus voor genezing gaat. Je kan best eens proberen om de drogisterij dosis (max 5 pilletjes van 0,5 mg) te nemen, daar hoor ik goede dingen over voor jetlag ed. Maar als je het neemt om na een avondje speed weer snel in slaap te komen, lijkt het me vrij nutteloos. tenzij je dus 50 van die lichte pilletjes gaat slikken. Ik hoop dat niemand zo stom gaat zijn.
Dus doxylamine is hetzelfde als melotonine? Of volg ik het even niet meer? (omdat je specifiek op mijn post reageert over donormyl)
  maandag 4 maart 2013 @ 10:55:48 #68
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_123609026
Je volgt het niet meer ;)
Ik reageerde in het algemeen op een aantal posten en vragen over melatinone. Dat ik jou quote was een quote foutje...dacht dat jij melatonine had besteld over het internet.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_123625924
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je volgt het niet meer ;)
Ik reageerde in het algemeen op een aantal posten en vragen over melatinone. Dat ik jou quote was een quote foutje...dacht dat jij melatonine had besteld over het internet.
OK, nee heb dus donormyl besteld en ben benieuwd naar ervaringen van anderen ;)
pi_123732722
Thnx voor de antwoorden jongens :)
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_123732929
Iemand weleens Zolpidem als slaapmiddel gebruikt?
pi_123732982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 02:14 schreef Martin1234 het volgende:
Iemand weleens Zolpidem als slaapmiddel gebruikt?
Prima keuze ^O^ Spreek niet ervaring overigens maar vanuit wetenschappelijke basis.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123732996
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2013 02:19 schreef Seam het volgende:

[..]

Prima keuze ^O^ Spreek niet ervaring overigens maar vanuit wetenschappelijke basis.
Ja he ook als je het opzoekt via google het is echt een goed alternatief voor slaapmiddel.
pi_123733044
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 02:20 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Ja he ook als je het opzoekt via google het is echt een goed alternatief voor slaapmiddel.
Wordt door de huisartsenstandaard dacht ik ook als eerste keus aangeboden samen met temazepam. Volgens mij is er niet zoveel vergelijkend onderzoek gedaan tussen benzo's en zolpidem (is technisch gezien geen benzo namelijk), maar tolerantie en afhankelijkheid zouden lager zijn bij zolpidem.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123777545
Heb donormyl gebruikt (nog maar een halve pil), maar merkte er echt helemaal niets van :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')