SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door chufi op 26-01-2013 13:31:56 ]
Maakt niet uit maar dat iemand anders er een cat in zet is iets andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry Choefke, ik zit een horror te kijken op Netflix, en had niet in de gaten dat je een nieuw topic wildeVolgende is voor mij hoor!!
Boeien, halen we er toch gewoon weer uit dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar dat iemand anders er een cat in zet is iets anders
gonequote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boeien, halen we er toch gewoon weer uit dan.
Lekker bezig Chufquote:
Fleedwood Mac met You Can Go Your Own Wayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
je spreekt echt in raadsels, vrouwe??
Ik heb nog een hoop zooi op zolder die ik kwijt wilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je ken gewoon posten wat je kwijt wilt hier.
die snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[quote]wat is een cat plaatje
ennuh ER :
Heb je het gezien? Manuela Kemp ging het zingen en nog een zangeres waar ik de naamquote:Fleedwood Mac met You Can Go Your Own Way![]()
Jeugdsentiment, sterk verbonden met mijn stage tijd ergens in de jaren 76 of zo
Nog eentje die een borrel teveel op had?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:31 schreef EricOscuro het volgende:
Wauw wat een geweldige manier om het topic monddood te maken..Iemand uit te nodigen die verder geen topic kan verzinnen.
Of is dit persoon niet persoonlijk uitgenodigd?
Ellen ten Damme is een lekker wijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Manuela Kemp ging het zingen en nog een zangeres waar ik de naam
van ben vergeten, nee toch niet, Ellen ten Damme, Manuela zong wel een beetje schor![]()
Ja dat vond ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ellen ten Damme is een lekker wijf.
Die is altijd zo coherent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog eentje die een borrel teveel op had?
Nee manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef chufi het volgende:
In de OP stond een plaatje van een kat. Ik vermoed dat APK die er in gezet had. Toen ik hem wou editten was ie weer verdwenen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Bluezz het volgende:
.
Ellen is leuk en ik moet altijd een zeiltje op g's stoel leggen dan
Lien heeft de (taal) kat geplaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man![]()
Je neemt alltijd de vorige OP mee uit het topic en Bluezz had dat
plaatje in de vorige OP gezet.
Snap je?![]()
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef chufi het volgende:
In de OP stond een plaatje van een kat. Ik vermoed dat APK die er in gezet had. Toen ik hem wou editten was ie weer verdwenen.
Ook weer opgelost, (Foei Lien!!) nou nog even die r teveel uit de TT halen en we zijn weer klaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OPquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef chufi het volgende:
En ik dacht dat Miep Kraak er nog zou moeten staan...
Oh-oh......quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OP
quote:Over veel gelul en allerdaagse dingen
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OP
Moderne dan, want ik snap het niet. Stomr ze!!quote:
Wat foei?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook weer opgelost, (Foei Lien!!) nou nog even die r teveel uit de TT halen en we zijn weer klaar.
Weet ik het? Er werd nogal een punt gemaakt van die kat, dus ik dacht, laat ik voor de vorm even foei roepen.quote:
Ha! Ik vond 'm briljant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet ik het? Er werd nogal een punt gemaakt van die kat, dus ik dacht, laat ik voor de vorm even foei roepen.
ah... nou ja maakt het uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.
had het een betekenis dan?quote:
Nee nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Kwam net deze tegen, zullen jullie al wel gezien hebben, maar ik vond hem hilarisch!!
Nah OKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en er zijn er meer...........![]()
Klopt ... zoiets kon je verwachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja die andere was leuker
Begreep je de tekst niet, FANN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nou ja maakt het uit
[..]
had het een betekenis dan?
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begreep je de tekst niet, FANN?
ik denk het welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kent de lolcats? Met hun brakke teksten?
Dan is een kat die daar in een perfecte volzin commentaar op levert best grappig. Als je katten, lolcats, taal en Engels leuk vindt. En van humor houdt. Dan en alleen dan. Hahahaha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk het welals ik het goed heb tenminste...
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is een kat die daar in een perfecte volzin commentaar op levert best grappig. Als je katten, lolcats, taal en Engels leuk vindt. En van humor houdt. Dan en alleen dan. Hahahaha.
Maak je niet druk manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
Ik vond het blijkbaar niks anders was ik er niet over begonnen,,, Triest om te horen dat we er nog steeds over bezig zijn...
Kun je hem nog eens posten, Lien, ik heb helemaal niet op eventuele tekst gelet, en nu ben ik wel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begreep je de tekst niet, FANN?
Ik maak me verder ook niet drukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet druk man![]()
Volgens mij is er niks aan de hand hoorof ik moet écht iets missen
zou ook nog kunnen![]()
Chufi maakt zich nooit drukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet druk man![]()
Volgens mij is er niks aan de hand hoorof ik moet écht iets missen
zou ook nog kunnen![]()
Dat klopt, anders loop je maar gestressed door het leven en je kunt er toch meestal niets aan doenquote:
Don't worry, ga happy wezen jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt, anders loop je maar gestressed door het leven en je kunt er toch meestal niets aan doen
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen zit ik online mijn dochter te volgen die onderweg is naar Canada, Leuk toch dat Flightaware.
Bijna, op Flightware kan je de vlucht volgen als je het vliuchtnummer weet en zie je hoelang hij al onderweg is en hoelang de vlucht nog duurt. http://nl.flightaware.com/live/flight/ACA839quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/
Dan moet je juist inzoomen en dan vall het wel meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.
Ja weet ik nu ook wel. Sorry APKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef APK het volgende:
Dit was het plaatje, en ik had er idd niets mee te maken Chuf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef APK het volgende:
Dit was het plaatje, en ik had er idd niets mee te maken Chuf
[ afbeelding ]
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je maakte je toch wel een béétje druk
Als ik het uit ga leggen is het niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
snap jij hem wel?
leg eens uit?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Kwam net deze tegen, zullen jullie al wel gezien hebben, maar ik vond hem hilarisch!!
Tja, fraaie veronderstelling. Maar ik zie de grap niet in combinatie met deze SCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik het uit ga leggen is het niet leuk meer
quote:
ik heb geen humor denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ben jij een eikel, om dat triest te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
Ik vond het blijkbaar niks anders was ik er niet over begonnen,,, Triest om te horen dat we er nog steeds over bezig zijn...
toen ik dat ooit voor de eerste keer zag (want dat moest van mijn FB 'vrienden') ging misschien mijn linker mondhoek 2 millimeter omhoogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vond je hem écht niet grappig? of wil je het gewoon niet toegeven?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel, om dat triest te noemen.
krijg je ook een ontploffing symbool te zien als ze crashen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.
Alleen als de zwarte doos mee ploft denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg je ook een ontploffing symbool te zien als ze crashen?
En dat is te vroeg neem ik aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn eerste verjaardagscadeautje vandaag gekregen
Nee ik heb ook niet zitten schaterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
[..]
toen ik dat ooit voor de eerste keer zag (want dat moest van mijn FB 'vrienden') ging misschien mijn linker mondhoek 2 millimeter omhoog![]()
maar hardop lachen?
Ieuw!!! Engerd!! Ik moet in April weer vliegen... shush!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg je ook een ontploffing symbool te zien als ze crashen?
Gisteren toen ik die foto maakte viel er eentje op de grond en die kon ik niet zou gauw terugvinden... Vandaag vond ik hem en het bleek mn elfstedenkruisje te zijn uit 1956 ....quote:
Die was waarschijnlijk van je vader?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren toen ik die foto maakte viel er eentje op de grond en die kon ik niet zou gauw terugvinden... Vandaag vond ik hem en het bleek mn elfstedenkruisje te zijn uit 1956 ....
Ja moet haast wel hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk van je vader?
van mij mag je over schaatsen praten hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat zo dooien en dan houden we er over op
Het Pact van Vrouwbuurstermolenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren toen ik die foto maakte viel er eentje op de grond en die kon ik niet zou gauw terugvinden... Vandaag vond ik hem en het bleek mn elfstedenkruisje te zijn uit 1956 ....
oh ja, jij gaat lekker naar Malta & Gozo om te genietenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ieuw!!! Engerd!! Ik moet in April weer vliegen... shush!!
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vind ik nou écht geen ruk aan om naar te kijken
alle verdwaalden moeten in de OP, ik sta er opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
volgens mij hebben we het al een topic lang over schaatsen omdat één
verdwaalde er over begon
Opa vertelt...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het Pact van Vrouwbuurstermolen
De overgebleven kopgroep, bestaande uit Jan van der Hoorn, Aad de Koning, Jeen Nauta, Maus Wijnhout en Anton Verhoeven, maakte in de buurt van de Vrouwbuurstermolen de afspraak om samen, arm in arm, over de finish te gaan. De mannen hadden nu zoveel samen meegemaakt dat zij op het laatste moment niet meer tegen elkaar wilden opboksen. Ook in de Zesde Elfstedentocht in 1940 werd een dergelijke afspraak gemaakt, het Pact van Dokkum, waarna alle vijf koplopers tot winnaar werden uitgeroepen. Even buiten Dokkum toen de vijf schaatsers aan de terugweg begonnen waren zagen zij tot hun grote verbazing Jeen van den Berg hen tegemoet schaatsen. Het tempo werd voor de zekerheid nog wat opgeschroefd. In Leeuwarden bereidde het publiek zich voor op een indrukwekkende eindsprint, maar toen de vijf mannen de stadsgracht kwamen opschaatsen werden zij teleurgesteld. Ze schaatsten rustig, naast elkaar richting de finish. Een koel applaus van het publiek viel hen ten deel toen zij over de finish schaatsten. Jeen van den Berg werd toen hij de grachten opschaatste en de finish overkwam wél toegejuicht.
jah, mijn Aap roept al 2 dagen hoe vervelend het wel is dat hij niet kan schaatsen omdat zijn schaatsen kapot zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
Omdat we toch nog over schaatsen kunnen praten.
mijn vader reed de Elfstedentocht op de motorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger als kind op school een spreekbeurt gehouden over de 11-stedentocht
Dat was na 63... En er waren toen nog geen nieuwe meer geweest
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, mijn Aap roept al 2 dagen hoe vervelend het wel is dat hij niet kan schaatsen omdat zijn schaatsen kapot zijn![]()
ik: 'laat maar zien wat er kapot is'
Aap: 'dit hier, dit is niet meer zo scherp' en wijst naar onderkant schaats
ik: 'dat heet niet kapot, dat heet 'mijn schaatsen moeten geslepen worden'
Aap: 'oh, doe jij dat dan even?'
da's niet eer;ijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn vader reed de Elfstedentocht op de motor
nee, gewoon een medaille voor onder de scannerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dan krijg je geen kruisje toch?
Ik sleep altijd mn eigen schaatsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, mijn Aap roept al 2 dagen hoe vervelend het wel is dat hij niet kan schaatsen omdat zijn schaatsen kapot zijn![]()
ik: 'laat maar zien wat er kapot is'
Aap: 'dit hier, dit is niet meer zo scherp' en wijst naar onderkant schaats
ik: 'dat heet niet kapot, dat heet 'mijn schaatsen moeten geslepen worden'
Aap: 'oh, doe jij dat dan even?'
Verslaggever?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn vader reed de Elfstedentocht op de motor
ja, heel vervelend maar niet mijn probleemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit was net bij Hart van Nederland
http://www.hartvannederla(...)chting-lottes-leven/
Moet ik hem er onder leggen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, gewoon een medaille voor onder de scanner
Ahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.frieschemotorc(...)=elfstedentocht-info
Voor het slijpen heb je een speciaal apparaat nodig en dat hadden we in huis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
spande je ook je eigen tennisracket?
een medaille telefoon waar je van alles mee kan en en passant ook nog bellenquote:
ik tenniste met darm bespanningquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het slijpen heb je een speciaal apparaat nodig en dat hadden we in huis.
Voor tennis was het toendertijd niet zo'n issue, Ik speelde altijd met kunstofsnaren en die waren niet aan het weer onderhevig.. En anders was het terug naar de sportshop
Nog een uurtje ? Met een smartphone oefenenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
een medaille telefoon waar je van alles mee kan en en passant ook nog bellen![]()
nu ben ik ook HIP
ik hoor er eindelijk bij!![]()
nee, nog meer dan een weekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een uurtje ? Met een smartphone oefenen
Je Moto bedoel je ..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn Guzzi verkocht heb.
Ah je scheurde haar altijd open tot het uiterstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze was wel duur met bekeuringen.
Een beetje gas en het gaat al te hard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je scheurde haar altijd open tot het uiterste
Ja dat lijkt me ook lastig. Heb nooit motor gereden, maar kan me voorstllen dat je altijd te hard rijd..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje gas en het gaat al te hard.
golfer waar ben je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah je scheurde haar altijd open tot het uiterste
Ik heb nog wel een 1 PK staan om door de bossen te crossen, dan heb ik er geen last meer van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook lastig. Heb nooit motor gereden, maar kan me voorstllen dat je altijd te hard rijd..
En gezien je vorige posts ben je blij met je paarden .. Geniet lekker PPquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 1 PK staan om door de bossen te crossen, dan heb ik er geen last meer van.
Als gozert uit een volkswijk in Tilburg ben ik blij om dat ondekt te hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En gezien je vorige posts ben je blij met je paarden .. Geniet lekker PP
Weer issues. Het kan vriezen , het kan dooiequote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
niet weer een samenvatting![]()
ik wil teruglezen tot ik er ziek van word
dittoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is gewoon fijn om blij te zijn.
ik ben mevrouw Altijdblijquote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al blij .. Het moet hier niet gekker worden ... Iedereen blij
Na mijn 50e ben ik wel sneller blij geworden.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al blij .. Het moet hier niet gekker worden ... Iedereen blij
Nou lees dan ff PP's postsquote:Op zondag 27 januari 2013 00:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben mevrouw Altijdblij
maar hier mag ik dus alleen posten als ik een verzuurde, chagrijnige, stramme 40 plusser ben
Dat hebben we allemaalquote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik merk wel dat ik wat strammer word.
of van die lolbroeken die als je 40 wordt zeggen:quote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je beseft dan dat je over de helft bent.
ik heb medelijden met je paardquote:Op zondag 27 januari 2013 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zoveel gewicht en kan nog aardig meekomen.
deze opmerking schaar ik eerder onder de noemer levensmoequote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je beseft dan dat je over de helft bent.
ja, en ergens anders zegt ie dat ie niet achter Matthijs van Nieuwkerk wil zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zegt dat ie niet zoveel weegt dus paardje moet het aankunnen
Hoezo, ik ga er vanuit dat ik ongeveer 90 wordt gezien mijn genen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
deze opmerking schaar ik eerder onder de noemer levensmoe
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij.. Zeker als ik jou hier weer zie
Ok maar zn paardjes zagen er goed uitquote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en ergens anders zegt ie dat ie niet achter Matthijs van Nieuwkerk wil zitten![]()
ik geloof alles weet je nog?
maar dit kan ik niet rijmen
geen idee, ik lul wat in de ruimtequote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, ik ga er vanuit dat ik ongeveer 90 wordt gezien mijn genen.
De allereerste merrie inmiddels overgrootmoeder die heb ik nog en mijn laatst gefokte Appaloosa x Russiche Arabier x Shagya Arabier ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok maar zn paardjes zagen er goed uit
quote:
eg niequote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan gaan we gidsen en strandjutten op het eiland
OMG, vogeltjesbuurt!! Of Broekhoven.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als gozert uit een volkswijk in Tilburg ben ik blij om dat ondekt te hebben.
Broekhoven, Merodeplein.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG, vogeltjesbuurt!! Of Broekhoven.
quote:
Heb er tot mijn 25e gewoond, ooit een coffeeshop begonnen en daarna braaf geworden en op de zuid Veluwezoom gaan wonen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ik haat Tilburg!!
Er komt maar 1 goei ding vandaan, en dat is mijn man. De rest kunnen ze wat mij betreft nuken.
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ik haat Tilburg!!
Er komt maar 1 goei ding vandaan, en dat is mijn man. De rest kunnen ze wat mij betreft nuken.
Toen je je geld binnen had zekerquote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er tot mijn 25e gewoond, ooit een coffeeshop begonnen en daarna braaf geworden en op de zuid Veluwezoom gaan wonen.
Dat mag dan wel weer volgens de wet...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met het geld ben ik paarden gaan fokken.
En het is geweldig om te doen, met vrouw en dochter + 2 paarden in de trailer naar keuringen en wedstrijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag dan wel weer volgens de wet...
sommige vrouwen zijn daar gevoelig voorquote:Op zondag 27 januari 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daat had je het eerder al over vandaag.... Wat nu?
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef sacha het volgende:
[..]
sommige vrouwen zijn daar gevoelig voor
Geloof me, je mist niks. En ze praten onverstaanbaar. Net kikkergekwaak.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Nog zo'n stad waar ik nooit ben geweest
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Geloof me, je mist niks. En ze praten onverstaanbaar. Net kikkergekwaak.
Brabo's zijn lief, behalve Tilburgers. Echt, zo dom als die mensen daar zijn. Ongelooflijk.quote:
Lekker slapen Sas, hoop dat je neit wegwaait, of is het rustig bij jullie??quote:
Op de vensterbank met krat ernaast dom in de ruimte lullen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brabo's zijn lief, behalve Tilburgers. Echt, zo dom als die mensen daar zijn. Ongelooflijk.
je bedoelt met het bankstel in de voortuin, althans, die wijk waar jij vandaan komt, daar zetten ze rustig het hele bankstel onder het raam in de voortuinquote:Op zondag 27 januari 2013 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de vensterbank met krat ernaast dom in de ruimte lullen.
Das wel heel veel voorkennis, je bent het ooit ontvlucht ?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
je bedoelt met het bankstel in de voortuin, althans, die wijk waar jij vandaan komt, daar zetten ze rustig het hele bankstel onder het raam in de voortuin
Ja, daar is toch niets mis mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
je bedoelt met het bankstel in de voortuin, althans, die wijk waar jij vandaan komt, daar zetten ze rustig het hele bankstel onder het raam in de voortuin
Nogalquote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel veel voorkennis, je bent het ooit ontvlucht ?
Ik vind dat genant, en heel ordinair. Maar goed, ik ben dan ook een snob.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, daar is toch niets mis mee?
De ronde van d'n Besterd was ook tof, we hadden clubhuis met de motorclub aan de Koestraat en daar hadden we ook bankstel voor de poort en kratten bier ernaast.
En ik een gozert van de straat.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat genant, en heel ordinair. Maar goed, ik ben dan ook een snob.
Ik ben ook een snob, vroeger tenminste ...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik een gozert van de straat.
quote:
Het mooie van de motorclub was dat we snobs en vee van de richel door elkaar hadden.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook een snob, vroeger tenminste ...
Ja vroeger kon dat gewoon...quote:Op zondag 27 januari 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het mooie van de motorclub was dat we snobs en vee van de richel door elkaar hadden.
Trusten ERquote:Op zondag 27 januari 2013 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kga slapen, heren en Golfer, weltrusten
OK erg progressiefquote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
18-20 waren we en huurde met zijn allen een schuur redelijk dicht bij het centrum.
Ik heb een afdankertje van mijn vriend gekregen, ik kan alleen internetten op dat ding als er ergens wifi is maar dat hoeft nietmand te wetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
een medaille telefoon waar je van alles mee kan en en passant ook nog bellen![]()
nu ben ik ook HIP
ik hoor er eindelijk bij!![]()
ik heb een 'afdankertje' van iemand die telkens een nieuw toestel moet uitzoeken maar daar niet mee om kan gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een afdankertje van mijn vriend gekregen, ik kan alleen internetten op dat ding als er ergens wifi is maar dat hoeft nietmand te weten
Hopelijk heb je het niet over je vent?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een 'afdankertje' van iemand die telkens een nieuw toestel moet uitzoeken maar daar niet mee om kan gaan![]()
hulde aan de sukkels met zulke mobiele abonnementen
Zo danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, heel vervelend maar niet mijn probleem
is ook mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Ik vind het wel mooi dat er mensen zijn die dit soort acties opzetten. In mijn woonplaats was een ernstig ziek jongetje die voor behandeling naar Amerika moest, maar dat werd niet vergoed door de verzekering. Scholen, winkels en verenigingen hebben allerlei inzamelingsacties gehouden, waardoor hij toch naar Amerika kon. Mooi toch!
nee, ik heb het niet over mijn ventquote:Op zondag 27 januari 2013 10:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het niet over je vent?![]()
Kom jij eigenlijk uit Amsterdam Sas?of las ik dat niet goed
![]()
Wat moet je dan op een eiland !of is het wel leuk?
That's the spiritquote:Op zondag 27 januari 2013 13:34 schreef sacha het volgende:
en wat ik op een eiland moet?
niets![]()
daarom
Nee geen idee. Ik bewaar alles altijd centraal op mijn NASquote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
iemand tips hoe je je foto's / filmpjes kan recoveren op een android tablet?
hmmmquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ik bewaar alles altijd centraal op mijn NAS
Was dat voor of na de klap op zijn neus?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
oh en APKaatje...
de postbode zegt:
op je moederneukende tv moet je op de afstandsbediening naar setting gaan, naar geluid, AVSync uit zetten...
jamaar, jamaar, ik sla heul geen postbodes, das ERquote:Op zondag 27 januari 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat voor of na de klap op zijn neus?
Weet ik toch, maar ik dacht dat de trend misschien overgevlogen was naar je eiland.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik sla heul geen postbodes, das ER
Das wel de langste weg daar , maar volgens mij staat er geen enkel huis aan die weg. Op het PostHuys na dan... En daar heb ik ooit ook wel eens en bakkie gedaanquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]in het http://www.posthuysvlieland.nl/
quote:Met haar vader kwam ze terug naar Nederland, waar hij hertrouwde. Het klikte niet tussen Elly en haar stiefmoeder, die eveneens een kampverleden had. Tot haar zevende jaar slingerde ze heen en weer tussen de liefde van haar vader en de afkeer van haar stiefmoeder en werd ze uit huis geplaatst. Aanvankelijk kwam ze terecht in een weeshuis. Nadat daar gebleken was dat haar vader nog leefde, moest ze dit huis verlaten en werd ze ondergebracht bij betaalde ouders in Alkmaar. In 1948 kwam aan deze situatie een eind toen haar stiefmoeder tijdens een vakantie op Vlieland hoorde dat een bewoonster van het eiland graag een kind wilde adopteren. Elly Driessen bleef achter op Vlieland. Ze kreeg de achternaam van haar pleegouders en ook haar voornaam veranderde. Elly Driessen groeide op als Liesbeth List. Haar pleegouders runden een hotel en later werd vader List Vuurtorenwachter. In dit gezin heeft Liesbeth een gelukkige tijd meegemaakt.
wereldberoemd in Nederland deze eilandsequote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik zit trouwens een heel bijzonder verhaal over Liesbeth List te lezen
[..]
Zeg dat!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
wereldberoemd in Nederland deze eilandse
Triest maar anders hadden we dr nooit gekend ....quote:Op zondag 27 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat!
Wat een triest verhaal, eerst die ellende in het Jappenkamp en haar moeder zo jong verliezen en willen haar vader en haar stiefmoeder haar niet meer en geven haar weg
Aan de andere kant denk ik dat het haar redding is geweest, nu heeft ze wel een gelukkige jeugd gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest maar anders hadden we dr nooit gekend ....
maar ze kwam Ramses tegenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest maar anders hadden we dr nooit gekend ....
Die ontheffing is alleen voor Aant dacht ikquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie een ontheffing om auto te rijden op het eiland?
Als je onderhand een beetje zat wordt van dat gevraag over je eiland moet je het zeggen.
ik heb geen autoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie een ontheffing om auto te rijden op het eiland?
Als je onderhand een beetje zat wordt van dat gevraag over je eiland moet je het zeggen.
Dan heb je ook geen ontheffing nodig, een auto eigenlijk ook niet lijkt me, omdat alles dicht bij elkaar is.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
De instelling stond idd fout, maar die kon ik niet kiezen als ik via wiefie video's bekeek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:39 schreef sacha het volgende:
oh en APKaatje...
de postbode zegt:
op je moederneukende tv moet je op de afstandsbediening naar setting gaan, naar geluid, AVSync uit zetten...
http://www.net5.nl/progra(...)is-met-aant-vlielandquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen ontheffing nodig, een auto eigenlijk ook niet lijkt me, omdat alles dicht bij elkaar is.
Wie is Aant?
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]Wie weet, ooit wil ik toch nog eens een waddeneiland aan doen en ik zit nu lekker Vlieland te ontdekken, dus als ik daar iemand met een aap zie lopen heb je groot kans dat ik het vraag :dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja maar dan antwoordt Sas met : He Deesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet, ooit wil ik toch nog eens een waddeneiland aan doen en ik zit nu lekker Vlieland te ontdekken, dus als ik daar iemand met een aap zie lopen heb je groot kans dat ik het vraag :d
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/progra(...)is-met-aant-vlieland
Lien heeft hier ook rondgelopenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet, ooit wil ik toch nog eens een waddeneiland aan doen en ik zit nu lekker Vlieland te ontdekken, dus als ik daar iemand met een aap zie lopen heb je groot kans dat ik het vraag :d
hoop dat dat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
De instelling stond idd fout, maar die kon ik niet kiezen als ik via wiefie video's bekeek.
Ik heb nog zo'n 500 instellingen veranderd, maar ik denk dat dat de juiste was![]()
Gaarne mijn dank overbrengen![]()
Niet zo lang geleden toch? Maar wat een eind varen is het zeg, anderhalf uur!quote:
Jij bent echt nog nooit op een Waddeneiland geweest...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden toch? Maar wat een eind varen is het zeg, anderhalf uur!
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent echt nog nooit op een Waddeneiland geweest...
Ik ben tig keer op Terschelling geweest en bij mijn weten 1 keer op Vlieland .... in Strandhotel Seeduynquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeJij wel?
Maar geografisch gezien ligt Vlieland ook wel een aardig eind van het vasteland af, Texel ligt een veel dichterbij.
Die schuit van Doeksen zal ook wel niet veel diepgang hebben, denk ik, het water is daar niet erg diep zo te zien.
wereldreis, de pret begint al op de boot, sinds ik 0 jaar benquote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat een eind varen is het zeg, anderhalf uur!
Das idd wel het gevoel idd .. Moet je natuurlijk wel tegen varen kunnen en niet zeeziek worden om een paar golfjesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
wereldreis, de pret begint al op de boot, sinds ik 0 jaar ben
Je kan toch overal allee maar internetten als er wifi isquote:Op zondag 27 januari 2013 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een afdankertje van mijn vriend gekregen, ik kan alleen internetten op dat ding als er ergens wifi is maar dat hoeft nietmand te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |