SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door chufi op 26-01-2013 13:31:56 ]
Maakt niet uit maar dat iemand anders er een cat in zet is iets andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry Choefke, ik zit een horror te kijken op Netflix, en had niet in de gaten dat je een nieuw topic wildeVolgende is voor mij hoor!!
Boeien, halen we er toch gewoon weer uit dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar dat iemand anders er een cat in zet is iets anders
gonequote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boeien, halen we er toch gewoon weer uit dan.
Lekker bezig Chufquote:
Fleedwood Mac met You Can Go Your Own Wayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
je spreekt echt in raadsels, vrouwe??
Ik heb nog een hoop zooi op zolder die ik kwijt wilquote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je ken gewoon posten wat je kwijt wilt hier.
die snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[quote]wat is een cat plaatje
ennuh ER :
Heb je het gezien? Manuela Kemp ging het zingen en nog een zangeres waar ik de naamquote:Fleedwood Mac met You Can Go Your Own Way![]()
Jeugdsentiment, sterk verbonden met mijn stage tijd ergens in de jaren 76 of zo
Nog eentje die een borrel teveel op had?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:31 schreef EricOscuro het volgende:
Wauw wat een geweldige manier om het topic monddood te maken..Iemand uit te nodigen die verder geen topic kan verzinnen.
Of is dit persoon niet persoonlijk uitgenodigd?
Ellen ten Damme is een lekker wijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Manuela Kemp ging het zingen en nog een zangeres waar ik de naam
van ben vergeten, nee toch niet, Ellen ten Damme, Manuela zong wel een beetje schor![]()
Ja dat vond ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ellen ten Damme is een lekker wijf.
Die is altijd zo coherent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog eentje die een borrel teveel op had?
Nee manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef chufi het volgende:
In de OP stond een plaatje van een kat. Ik vermoed dat APK die er in gezet had. Toen ik hem wou editten was ie weer verdwenen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Bluezz het volgende:
.
Ellen is leuk en ik moet altijd een zeiltje op g's stoel leggen dan
Lien heeft de (taal) kat geplaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man![]()
Je neemt alltijd de vorige OP mee uit het topic en Bluezz had dat
plaatje in de vorige OP gezet.
Snap je?![]()
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef chufi het volgende:
In de OP stond een plaatje van een kat. Ik vermoed dat APK die er in gezet had. Toen ik hem wou editten was ie weer verdwenen.
Ook weer opgelost, (Foei Lien!!) nou nog even die r teveel uit de TT halen en we zijn weer klaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OPquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:24 schreef chufi het volgende:
En ik dacht dat Miep Kraak er nog zou moeten staan...
Oh-oh......quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OP
quote:Over veel gelul en allerdaagse dingen
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag nu een toepasselijk plaatje uitzoeken voor in de OP
Moderne dan, want ik snap het niet. Stomr ze!!quote:
Wat foei?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook weer opgelost, (Foei Lien!!) nou nog even die r teveel uit de TT halen en we zijn weer klaar.
Weet ik het? Er werd nogal een punt gemaakt van die kat, dus ik dacht, laat ik voor de vorm even foei roepen.quote:
Ha! Ik vond 'm briljant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet ik het? Er werd nogal een punt gemaakt van die kat, dus ik dacht, laat ik voor de vorm even foei roepen.
ah... nou ja maakt het uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik had die erin gezet. Want ik had het vorige deel geopend.
had het een betekenis dan?quote:
Nee nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Kwam net deze tegen, zullen jullie al wel gezien hebben, maar ik vond hem hilarisch!!
Nah OKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en er zijn er meer...........![]()
Klopt ... zoiets kon je verwachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja die andere was leuker
Begreep je de tekst niet, FANN?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nou ja maakt het uit
[..]
had het een betekenis dan?
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begreep je de tekst niet, FANN?
ik denk het welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kent de lolcats? Met hun brakke teksten?
Dan is een kat die daar in een perfecte volzin commentaar op levert best grappig. Als je katten, lolcats, taal en Engels leuk vindt. En van humor houdt. Dan en alleen dan. Hahahaha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk het welals ik het goed heb tenminste...
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is een kat die daar in een perfecte volzin commentaar op levert best grappig. Als je katten, lolcats, taal en Engels leuk vindt. En van humor houdt. Dan en alleen dan. Hahahaha.
Maak je niet druk manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
Ik vond het blijkbaar niks anders was ik er niet over begonnen,,, Triest om te horen dat we er nog steeds over bezig zijn...
Kun je hem nog eens posten, Lien, ik heb helemaal niet op eventuele tekst gelet, en nu ben ik wel nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Begreep je de tekst niet, FANN?
Ik maak me verder ook niet drukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet druk man![]()
Volgens mij is er niks aan de hand hoorof ik moet écht iets missen
zou ook nog kunnen![]()
Chufi maakt zich nooit drukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maak je niet druk man![]()
Volgens mij is er niks aan de hand hoorof ik moet écht iets missen
zou ook nog kunnen![]()
Dat klopt, anders loop je maar gestressed door het leven en je kunt er toch meestal niets aan doenquote:
Don't worry, ga happy wezen jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt, anders loop je maar gestressed door het leven en je kunt er toch meestal niets aan doen
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen zit ik online mijn dochter te volgen die onderweg is naar Canada, Leuk toch dat Flightaware.
Bijna, op Flightware kan je de vlucht volgen als je het vliuchtnummer weet en zie je hoelang hij al onderweg is en hoelang de vlucht nog duurt. http://nl.flightaware.com/live/flight/ACA839quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als http://www.flightradar24.com/
Dan moet je juist inzoomen en dan vall het wel meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.
Ja weet ik nu ook wel. Sorry APKquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef APK het volgende:
Dit was het plaatje, en ik had er idd niets mee te maken Chuf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef APK het volgende:
Dit was het plaatje, en ik had er idd niets mee te maken Chuf
[ afbeelding ]
Nergens voor nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je maakte je toch wel een béétje druk
Als ik het uit ga leggen is het niet leuk meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
snap jij hem wel?
leg eens uit?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Kwam net deze tegen, zullen jullie al wel gezien hebben, maar ik vond hem hilarisch!!
Tja, fraaie veronderstelling. Maar ik zie de grap niet in combinatie met deze SCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik het uit ga leggen is het niet leuk meer
quote:
ik heb geen humor denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ben jij een eikel, om dat triest te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
Ik vond het blijkbaar niks anders was ik er niet over begonnen,,, Triest om te horen dat we er nog steeds over bezig zijn...
toen ik dat ooit voor de eerste keer zag (want dat moest van mijn FB 'vrienden') ging misschien mijn linker mondhoek 2 millimeter omhoogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vond je hem écht niet grappig? of wil je het gewoon niet toegeven?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel, om dat triest te noemen.
krijg je ook een ontploffing symbool te zien als ze crashen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar kan ik niet naar kijken. Als je uitzoomt en je ziet hoeveel toestellen er tegelijkertijd boven Europa vliegen, vraag je je af waarom er niet meer ongelukken gebeuren.
Alleen als de zwarte doos mee ploft denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
krijg je ook een ontploffing symbool te zien als ze crashen?
En dat is te vroeg neem ik aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:29 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn eerste verjaardagscadeautje vandaag gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |