foutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
Ok ik ga er zo eentje draaien eerst even fappen
Binnenkort ook maar weer eens doen, maar als ik zie hoe kapot ik al ga van een paar trekjes van mijn pijp weet ik niet of ik dat wel aankanquote:
Dat is die nieuwe toch? Wel een idee, zal eens kijken of ik die kan downloaden!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Django Unchained al gezien? Als je Tarantino kan waarderen is dat echt een aanrader
Soms werkt het heel goed soms wat minderquote:
Ik kan high altijd wel genieten van natuur films/series en dingen als dit:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Impect het volgende:
Wat een chille avond gisteren! vanavond met meer maten chillen en een filmpje kijken, aanraders??
Al gefapt dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef sinepedraap het volgende:
Een joint en een koude Hertog, wat een combo
Ja, gaaf is dat! BBC heeft daar ook van die docu's van, genieten!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kan high altijd wel genieten van natuur films/series en dingen als dit:
Ook wanneer je een half uur op je arm gaat zitten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Al lang, ik weet precies hoe ik mezelf moet aanraken
Inderdaad, Planet Earth en dergelijke hebben erg mooie beelden!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, gaaf is dat! BBC heeft daar ook van die docu's van, genieten!
Dan word ik sloom denk ik, soms ook als ik knetterstoned ben dan ga ik gewoon dat filmpje bestuderen of zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook wanneer je een half uur op je arm gaat zitten?
Het is jouw dag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan word ik sloom denk ik, soms ook als ik knetterstoned ben dan ga ik gewoon dat filmpje bestuderen of zo
Nu Kymani Marley
Zal ik maar een kapsalon bestellen voor straks?
Perfecte dag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Rukken blowen bier drinken kapsalon vreten FOK!en
Niets op aan te merken idd. Ik haat het alleen dat het soms zo lang duurt voor ze je bestelling hebben gebracht. Bij pizza is die er altijd binnen 30min bij kapsalon 1 uur en ze laten niks van zich horen onbetrouwbare lui die gastenquote:
Nou ja, in de tijd dat je wacht kan je dan rustig weer opnieuw gaan fappen..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niets op aan te merken idd. Ik haat het alleen dat het soms zo lang duurt voor ze je bestelling hebben gebracht. Bij pizza is die er altijd binnen 30min bij kapsalon 1 uur en ze laten niks van zich horen onbetrouwbare lui die gasten
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Rukken blowen bier drinken kapsalon vreten FOK!en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |