Ik heb net maar een plens koud water in m'n gezicht gegooid, maar m'n ogen zijn nog steeds lelijk dik opgezwollen van de slaapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:05 schreef CodeRood het volgende:
Zoooo, nu eerst koffie. Mijn ogen gaan niet open
quote:
Wist je dat dat schuimkraagje op die senseo-koffie ontstaat met behulp van varkensvet?quote:
Ja dat wist ik. En sindsdien ben ik er ook niet zo gek meer op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:20 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Wist je dat dat schuimkraagje op die senseo-apparaten ontstaan met behulp van varkensvet?
Toen ik dat zag op tv heb ik gelijk een nespresso gehaald
Varkensvet is lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:20 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Wist je dat dat schuimkraagje op die senseo-koffie ontstaat met behulp van varkensvet?
Toen ik dat zag op tv heb ik gelijk een nespresso gehaald
lol :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:19 schreef Midnight_snack het volgende:
Tevens moet je je billen posten.
how highquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Impect het volgende:
Wat een chille avond gisteren! vanavond met meer maten chillen en een filmpje kijken, aanraders??
Haha, te vaak gezien:Pquote:
Fear and Loathing in Las Vegasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Impect het volgende:
Wat een chille avond gisteren! vanavond met meer maten chillen en een filmpje kijken, aanraders??
Ook al gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Fear and Loathing in Las Vegas
Toppertje, briljant acteerwerk van Johnny Depp en Benicio del Toro ook.
uhm een horror film?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Ook al gezien
Hoeft niet persé een smoke film te zijn, goeie film van de afgelopen tijd.
Blow misdaad film obdanks de naam niet persee een stoner film.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Ook al gezien
Django Unchained al gezien? Als je Tarantino kan waarderen is dat echt een aanraderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Ook al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |