Mja, ik kon niet vinden wat ik zocht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eem clipje van Chris was wel passend geweest bij je ode aan hem.
Trots van Groningen waren deze boys toch ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
Door wat gepraat in een ander topic over Nederlandse bands kwam ik ook de (voormalige) trots van Groningen weer eens tegen.
Wel vervelend dat je dit soort lastige teksten amper mee kunt zingen.
New Adventures kwamen volgens mij uit Oost-Groningen....ik doelde op de stad Groningen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Trots van Groningen waren deze boys toch ?
Jemig wat een memories en een tering goed nummer ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Trots van Groningen waren deze boys toch ?
Spetters krijg je er gratis en voor niets bij.
Nog een zusje dat zich later toch anders ontpopte...quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van Toyah en Hazel 'O Connor had ik altijd het idee dat het stiekem zusjes waren.
Nog maar eentje van ze, stond ook op de al eerder genoemde grijs gedraaide LP 'Geef voor New Wave'.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
Nog even een relaxed nummertje voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
Woodpeckers from Space, Ome Henk, Monotones...quote:
Zit een Dolly Dot tussen volgens mij... de andere weet ik niet. Lijkt Oscar Harris wel maar zal hem wel niet zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Ook van hun hand:
Spot de 2 personen die later in een andere formatie op zouden duiken...
Esther...quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit een Dolly Dot tussen volgens mij...
Nee, maar da's wel de goede, Spooky van Sue...quote:de andere weet ik niet. Lijkt Oscar Harris wel maar zal hem wel niet zijn.
Was dat er niet voor dan ? Spooky and Sue was dacht ik van voor 1978.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Esther...
[..]
Nee, maar da's wel de goede, Spooky van Sue...
Yup, hij playbackte idd daarvoor alquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was dat er niet voor dan ? Spooky and Sue was dacht ik van voor 1978.
Lang leve onze alom aanwezige popencyclopedie hier...quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, hij playbackte idd daarvoor al
Spookhits...quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Triest eigenlijk, die Spooky. Grootste hit bij Swinging Soul machine was op zijn vrije dag en bij zijn hits daarna deed 'ie een Milli Vanilli-tje.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
Nog meer Gronings jeugdsentiment.....en nog steeds lullen de politici een eind weg....new generation, same shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat bij mij ook ver weg, maar zo'n Top 5 topic brengt soms leuke dingen naar boven. Heb dit destijds grijs gedraaid, heb het single'tje nog...quote:Op zondag 27 april 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
Met dank aan MM!
Gewoon met Space Invaders op de achtergrond
Die top-5 brengt soms idd erg leuke nummers weer naar boven, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar thema's ipv groepen.....dan kom je (zoals nu dus!) de grootste verrassingen tegen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat bij mij ook ver weg, maar zo'n Top 5 topic brengt soms leuke dingen naar boven. Heb dit destijds grijs gedraaid, heb het single'tje nog...
Zegt Klang je nog iets? Dit singletje heb ik nog steeds en destijds ook ontelbare keren afgespeeld.quote:Op zondag 27 april 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat bij mij ook ver weg, maar zo'n Top 5 topic brengt soms leuke dingen naar boven. Heb dit destijds grijs gedraaid, heb het single'tje nog...
Zie dit nu pas...quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zegt Klang je nog iets? Dit singletje heb ik nog steeds en destijds ook ontelbare keren afgespeeld.
The 4skins moeten zeker een belletje doen rinkelen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie dit nu pas...![]()
Ja, dat zegt me nog wel wat, maar was ook weggevallen...
Oi, oi, oi!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
The 4skins moeten zeker een belletje doen rinkelen!
Dat is ook hun gebruikelijk werk.....dat Madness-achtige ska nummertje (Plastic Gangsters) past niet echt in het reportoire, maar vind het altijd nog wel leuk klinken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oi, oi, oi!!!
Ken ze meer van dit soort werk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn nog eens teksten!![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
De top-5 vd dag deed me weer aan dit denken.
![]()
Who do you contact, what do you do
When your socks goes down inside your shoe
It's a bloody curse, there's nothing's worse
When your sock goes down inside your shoe
Ja....Mark Foggo is ook heel leuk MM!
Speelden geregeld samen met Bad Manners en de dames droegen tijgerprintshirtjes.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speelden geregeld samen met Bad Manners en de dames droegen tijgerprintshirtjes.
Deissy leest hier wrs toch niet mee.
Flessengevecht tijdens hun voorprogramma van U2 in 1993 tijdens de Zoo tour waar ik bij was.quote:
Geweldige band.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flessengevecht tijdens hun voorprogramma van U2 in 1993 tijdens de Zoo tour waar ik bij was.
Optreden van hun duurde daardoor 2 songs, toen werden ze van het podium gehaald en uit de tour geknikkerd...
Dat vond het U2 publiek dus niet.quote:
U2 heb ik ooit gezien in de Harmonie in Tilburg helemaal in het begin. 200 man in de zaal en tof optreden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond het U2 publiek dus niet.
Die draaide zich om naar het podium en gooide uit protest cola flessen het podium op en de Neubauten gooide ze weer terug het publiek in.
Einde optreden dus...
Duitse bands mochten ook vaak (quasi-) verantwoord cultureel-sociaal-filosofies-of-zoiets lullen.quote:
Ik word te oud voor deze herrie.quote:
Ik doe morgen wel een refreshquote:
Dat is een mooi nummer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:07 schreef Toby56 het volgende:
Ik schakel wat tandjes terug.
Hoewel, met een Welsh Witch?
Hoi Toby .. Lekker nummer hoor.. Nieuw hier? Als je sterk genoeg bent niet met je laten kisten .. Welkomquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef Toby56 het volgende:
Voor het slapen gaan, toch nog even actief met Xmal Deutschland:
Gute Nacht.
Late night music.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:17 schreef Drugshond het volgende:
Mooi, mijn dank is groot.
Zie veel alto-bandjes langskomen waarvan ik het bestaan niet wist. Zal deze week eens kijken of ik een playlistje kan maken.
Tegenwoordig wel helaas.quote:
Iemand die de band post waarvan de zangeres in mijn avatar zit, die verdient groot respect!quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef Toby56 het volgende:
Voor het slapen gaan, toch nog even actief met Xmal Deutschland:
Gute Nacht.
Anja Huwe: Gothic Goddess.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die de band post waarvan de zangeres in mijn avatar zit, die verdient groot respect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |