Is het kankâhoer of kankâhhoer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je dan met kanker scheldt, doe het dan in ieder geval grammaticaal correct. Dus kankerhoer ipv kanker hoer.
Dit....ga....je...toch...niet...menen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Dit komt trouwens van Dikkekusvirgin: ()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik zou voor het tweede gaan
Geen van beide.quote:
Kankâhhoeâh.quote:
toen ik het postte dacht ik al: wat als het gewoon een Fokker isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dank je wel, that's me! Ten tijde van de Vodafone storing was het ook dikke pret met de Blackberry Jügend!
HAHA. Welke idioot zet zoiets op fb. Inclusief mapnaam: 'gebit van een dier'quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmmm nom nom, gelukkig zat ik niks te eten toen dit smakelijke plaatje voorbij kwam
[ afbeelding ]
Is dat zo? Zeg jij dan ook roodhuis, warmbrood en lelijkemeid? Kanker wordt toch echt als bijvoeglijk naamwoord gebruikt...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je dan met kanker scheldt, doe het dan in ieder geval grammaticaal correct. Dus kankerhoer ipv kanker hoer.
ik ga morgen coliciteren bij de AH,quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, ik kan niet tegen zulke status updates.
wordquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, ik kan niet tegen zulke status updates.
Scheer je weg, afvallige. Kanker is een zelfstandig naamwoord. Als je er mee wilt schelden wordt het een samenstelling.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:05 schreef Nafi het volgende:
[..]
Is dat zo? Zeg jij dan ook roodhuis, warmbrood en lelijkemeid? Kanker wordt toch echt als bijvoeglijk naamwoord gebruikt...
"Jij bent kanker dom", waarbij kanker zelfstandig naamwoord is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Scheer je weg, afvallige. Kanker is een zelfstandig naamwoord. Als je er mee wilt schelden wordt het een samenstelling.
Hoe verklaar jij angstaanjagend?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Nafi het volgende:
[..]
"Jij bent kanker dom", waarbij kanker zelfstandig naamwoord is?
![]()
Bijvoeglijk naamwoord?quote:
En jij zegt zeker 'die hoer is kanker' ? Donder op joh, haas.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Nafi het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Nafi het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:05 schreef Nafi het volgende:
[..]
Is dat zo? Zeg jij dan ook roodhuis, warmbrood en lelijkemeid? Kanker wordt toch echt als bijvoeglijk naamwoord gebruikt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |