Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
Facebook is voor mij een van de grootste grijze gebieden. Je vraagt je af waarom mensen posten wat ze posten, maar er is niet eens een aanknopingspunt voor enige logica te vinden, en daarom ga ik vervolgens maar alles gewoon lezen![]()
Heb me al zovaak afgevraagd wat iemand bezielt om elke activiteit op facebook te plaatsen.. in godsnaam.
Dit komt allemaal van hetzelfde meisje:
- Gisteren afgesproken met mijn vriendinnetjes Lisa en Anna (beiden getagd). We hadden elkaar al veel te lang niet gezien, moeten we echt gauw weer doen.
- In de efteling!
- Bij alles is familie!
- Jeeh naar de kapster!
- Skyfall
- Jeej, eindelijk vakantie (L)
En zo gaat het maar door, wat een gigantische oogkanker. En toch vind ik het nog leuk om te lezen ook, uit pure verwondering en verbazing.
Maar even serieus: Zijn dat soort mensen niet gewoon enorm narcistisch? Hoe haal je het anders in je harses om alleen al te denken dat zulke onzin andere mensen interesseert?
Vind je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Het heeft een politie logo, dit moet wel legitiem zijn.
Wel erg knap als je dat logo zo na kunt maken hequote:
Wat een shitfeestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Faxie het volgende:
Ik zie net iemand die meerdere foto's heeft gepost van een 'afschijtsfeestje'
En nou kun je dr niet meer met goed fatsoen afgooien want dan regent het weer vragen om het waarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:16 schreef Lovechild het volgende:
Ik had al twee keer het vriendschapsverzoek van een oud-collega geweigerd.
Kwam ik haar gisteren tegen: "Ja, ik heb je uitgenodigd op Facebook maar je reageert niet." En ik, watje die ik ben, niet de waarheid zeggen he, dus 's middags haar maar uitgenodigd.
In die tijd heeft ze haar omslagfoto veranderd, twee keer haar profielfoto veranderd en 62 foto's geplaatst. Precies de reden waarom ik haar niet op FB wilde![]()
Stupid me
Je hebt gelijk! Zij denkt duidelijk wel dat wij vriendinnen zijn, was me gelijk met "schat" aan het aanspreken enzo. We hebben elkaar een paar jaar niet gezien...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nou kun je dr niet meer met goed fatsoen afgooien want dan regent het weer vragen om het waarom.
Hoewel, waarom ook eigenlijk niet? Als ze 't vraagt zeg je 'omdat je zo belachelijk veel troep plaatst'.
Je bent toch geen vriendin van dr?
En dit gaat heel ver.quote:Graph Search maakt het mogelijk alle publieke informatie te combineren in een zoekopdracht. In totaal kan er op een enorm aantal specificaties zoals religie, seksuele geaardheid en politieke oriëntatie gefilterd worden. Ook persoonlijke voorkeuren die mensen met een openbaar profiel aanduiden via hun likes kunnen worden meegenomen. Daardoor kan er op zeer gedetaillerd niveau naar gebruikers worden gezocht. De beoogde functie is het verbinden van mensen met gezamenlijke interesses.
Je kan haar berichten toch gewoon uit je newsfeed filteren?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:16 schreef Lovechild het volgende:
Kwam ik haar gisteren tegen: "Ja, ik heb je uitgenodigd op Facebook maar je reageert niet." En ik, watje die ik ben, niet de waarheid zeggen he, dus 's middags haar maar uitgenodigd.
In die tijd heeft ze haar omslagfoto veranderd, twee keer haar profielfoto veranderd en 62 foto's geplaatst. Precies de reden waarom ik haar niet op FB wilde![]()
Stupid me
maar alles bekijken en erover klagen is natuurlijk veel leuker.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan haar berichten toch gewoon uit je newsfeed filteren?
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Zij denkt duidelijk wel dat wij vriendinnen zijn, was me gelijk met "schat" aan het aanspreken enzo. We hebben elkaar een paar jaar niet gezien...
Nou ja, heb nu iig haar "nieuws" geblokkeerd. Allebei tevreden (hoop ik)
Gewoon instellen dat haar berichten niet op jouw timeline komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:16 schreef Lovechild het volgende:
Stupid me
Dan zal die nu wel stil zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef LookAtMe het volgende:
Net voor het eerst iemand verwijderd vanwege zijn posts.
Een kerel die dagelijks een post maakt over hoe geweldig ajax wel niet is, en op dagen van wedstrijden minimaal 5.
Ik ben zelf ook voor ajax maar dit is echt tyfus irritant.
Neequote:
quote:12 minutes ago
Ajax is en blijft de beste. Ajax word kampioen for sure!
Hahahaha die heeft de stand vast nog niet gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |