zag je mijn slapo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ah, een ware klassieker. Krijgen die TT's tenminste een beetje waardigheid
Lastig, Road Trippin of nee Scar Tissue. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als jij 1 nummer zou moeten benoemen als beste, welke werd dat dan?
Ook niet helemaal mijn ding neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Yreal het volgende:
Trouwens, John zelf vind ik wel weer bagger
Ik lig vannacht ook op één oor jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Vannacht lullen jullie hem toch weer vol terwijl ik op één oor lig, dus dan heb ik hem niet
Ik ga ook wel voor scar tissue net met echt een neuslengte voor under the bridge.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lastig, Road Trippin of nee Scar Tissue. Ik weet het niet
Ik klikte en toen waren er nog 7 over. Dus even afwachten en huppaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Krijg je een sms ofzo als er nog 10 posts te gaan zijn
Ga gewoon honnours doen man, hebben wij geen last van jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik klikte en toen waren er nog 7 over. Dus even afwachten en huppa
Under the brigde vind ik een prima nummer, maar heb het nooit echt zo ontzettend kunnen waarderen zoals velen wel doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga ook wel voor scar tissue net met echt een neuslengte voor under the bridge.
hihaho neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga gewoon honnours doen man, hebben wij geen last van je
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Under the brigde vind ik een prima nummer, maar heb het nooit echt zo ontzettend kunnen waarderen zoals velen wel doen.
Die heb ik echt in geen jaren gezien. Geweldig jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook wel een helden clip![]()
![]()
En dan anthony op het einde ineens zo " FUCK , HIJ, RENNNUUUH"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik echt in geen jaren gezien. Geweldig ja![]()
quote:
Mooie TT.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik klikte en toen waren er nog 7 over. Dus even afwachten en huppa
Ik lig liever te ketsen dan hier in deze SC te hangen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
Jammer dat T nu weer ligt te ketsen, hij zou dit wel kunnen waarderen
Ik lig liever te ketsen terwijl ik in deze SC hangquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik lig liever te ketsen dan hier in deze SC te hangen hoor
zet je pc uit en ga naar de kroegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik lig liever te ketsen dan hier in deze SC te hangen hoor
Doet mij denken aan die scene in californication dat Stue die aziatische chick voor charlie regelt. Zij vervolgens doggy wil zodat ze kan emailenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik lig liever te ketsen terwijl ik in deze SC hang
Dus als jij over afpaling begint kunnen wijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik lig liever te ketsen terwijl ik in deze SC hang
Geen idee. Wat mij betreft wel, maar zal wel op niets uitdraaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Yreal het volgende:
Staat volgende week vrijdag nou al vast voor een meet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dus als jij over afpaling begint kunnen wij
onze conclusies trekken.
Erik was ook wel gamequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen idee. Wat mij betreft wel, maar zal wel op niets uitdraaien
Dan haak ik afquote:
Jammer johquote:
Waar, Zoetermeer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Yreal het volgende:
het is dat jullie hier niet langs willen komen
Als ik nu vertrek op de brommer ben ik er volgende weekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Yreal het volgende:
het is dat jullie hier niet langs willen komen
niet zo miepen. Ik heb weert -> Zoetermeer op de brommer gereden in 6.5 uurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek op de brommer ben ik er volgende week
Ja maar kom op, Zoetermeer man!quote:
Utrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja maar kom op, Zoetermeer man!
Racistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef SaulGoodman het volgende:
Grote spanningen in de Arnhemse wijk 't Broek. Koerden en Turkse christenen hebben het aan de stok met nationalistische Turken. Er heerst grote spanning.
De Turkse 'fascisten', zoals ze door hun vijanden worden genoemd, gebruiken wijkcentrum De Symfonie als thuisbasis. Koerden zijn hun 'overheersing' beu en dreigen met 'harde acties' het recht in eigen hand te nemen.
In 't Broek is ongeveer achttien procent van de bewoners van Turkse afkomst, meldt De Gelderlander. De Koerden willen niet naar de politie, omdat ze geen vertrouwen hebben in de overheid.
Multiculturele samenleving werkt gewoon niet, klaar. Hoe graag ik het ook zou willen. Het is toch te gek voor woorden dat we dit in Nederland hebben. Kijk, die Koerden en Turkse christenen zijn politieke vluchtelingen, niets mis mee. Maar die Turkse nationalisten tevens Islam-aanhangers bedreigen gewoon kwetsbare minderheden in Nederland, afschuwelijk. Fortuyn had het al voorspeld...
Utrecht heeft ook helemaal geen tram nodig. Snap niet dat die er is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Utrecht.![]()
Niet eens een fatsoenlijke tram daar
Bussen zijn voor paupersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook helemaal geen tram nodig. Snap niet dat die er is.
Grunn, daar zeggen ze op buslijn 11 bij hoog en laag NEE tegen de tramquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Utrecht.![]()
Niet eens een fatsoenlijke tram daar
Die pak ik niet meer sinds ik geen OV meer hebquote:
Werkt prima. Zolang we alle debiele fanatiekelingen nou eens gewoon keihard het gevang in gooien. En als dat niet werkt in Scheveningen de grens over.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Realist
en je leest z'n post niet goed
Altijd janken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die pak ik niet meer sinds ik geen OV meer hebOverigens zijn de busverbindingen hier prima.
Ik wil eens fietsenstallingen hebben op Utrecht CS. Overdag kan je nergens je fiets kwijtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Altijd janken.
Ik wil gewoon een motordepot op alle intercity stations![]()
Utrecht heeft toch dat vage winkelcentrum als station?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil eens fietsenstallingen hebben op Utrecht CS. Overdag kan je nergens je fiets kwijt
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Utrecht heeft toch dat vage winkelcentrum als station?
Hoog Catharijne =/ stationshalquote:
quote:
Het spelen van de racisme kaart is een argument van onmacht. Ik geef zelfs aan dat er niets mis is met politieke vluchtelingen, zoals de Turkse christenen en Koerden in dit geval. Waar ik wél iets tegen heb, zijn de groeperingen die hierheen trekken om anders denkenden lastig te vallen. Het zijn hier weer de Islam-aanhangers die Koerden en niet-Islamitische Turken lastig vallen. Nederlanders trekken massaal weg uit de wijken, niet-Islamitische minderheden worden bedreigd en naar de overheid stappen wordt bij voorbaat al kansloos geacht. Hoezo werkt prima?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Realist
en je leest z'n post niet goed
Jij voldoet immer aan mijn verwachtingen.quote:
Hoe is ie met bestuursrecht?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:24 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jij voldoet immer aan mijn verwachtingen.
Chapeau!
Je vind andere bevolkingsgroepen dus geen probleem, zolang ze zich maar gedragen. Dan gaat het toch wat ver om te stellen dat het allemaal niet werkt? Tuig aanpakken, ongeacht status/ras/afkomst.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Het spelen van de racisme kaart is een argument van onmacht. Ik geef zelfs aan dat er niets mis is met politieke vluchtelingen, zoals de Turkse christenen en Koerden in dit geval. Waar ik wél iets tegen heb, zijn de groeperingen die hierheen trekken om anders denkenden lastig te vallen. Het zijn hier weer de Islam-aanhangers die Koerden en niet-Islamitische Turken lastig vallen. Nederlanders trekken massaal weg uit de wijken, niet-Islamitische minderheden worden bedreigd en naar de overheid stappen wordt bij voorbaat al kansloos geacht. Hoezo werkt prima?
Ken de schema's al redelijk.quote:
Dat soort dingen kun je niet voorbereiden, hopen op het bestequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ken de schema's al redelijk.
Het probleem zit momenteel in de uitzondering op de uitzondering (overal zitten tig haken en ogen aan) en de angst voor 'Rize K achtige' vragen.
Vragen die je dus niet verwacht en dus ook niet goed hebt voorbereid.
Ik heb ook al enigszins last van pre-tentamen zenuwtrekjes/onrust.
Jij met belastingrecht?
Dat kan je wel zeggen over bijna elke belastingwetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
tijd trouwens dat ze de wet op de vpb eens gaan herschrijven... wat een warboel
Overhaast te werk gaan heeft mij ook al redelijk vaak kostbare punten gekost.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je niet voorbereiden, hopen op het beste
Ja belasting moet ik nog wel veel voor oefenen, gaat vooral om feiten herkennen en die omzetten in het juiste artikel
Zoals de eerste kans ook, noemde ik artikel 3.91 IB (ter beschikking stellen vermogensbestanddelen) alleen vergeten te zeggen dat lid 3 van toepassing was: 0 punten
Toen ik het antwoordmodel zag werd mij veel duidelijk over het vak
True, al is wet op de ib wel aardig geluktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:39 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen over bijna elke belastingwet
Is ook meteen de reden waarom mensen een belastingadviseur nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |