Dit keer wel. Pas volgende week vrijdag weer beginnen met de voorbereidingen. Maandag t/m donderdag stage.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weekend is een kleine vakantie
Linkje, ik wil mee rellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Post ik eens in WGR, wordt het mij niet in dank afgenomen
Dat is zo'n vet concert hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
Dit is misschien wel het beste stukje rhcp dat ik ken
Het is ZOOO jammer dat ze niet meer zo goed zijn. Laatst in nijmegen nog erg van genoten, maar dit halen ze echt niet meer
Die jamsessie hier aan het beginnen is gewoon.. zo.. magischquote:
Vorig jaar nog in Ahoyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die jamsessie hier aan het beginnen is gewoon.. zo.. magisch. Heb jij ze wel eens live gezien? Ikkuh 5x geloof ik
Ik hoorde dat het geluid daar echt poep was.quote:
Eeuwig zonde dat John weg is ja. Geluid was toen in het begin zwaar bagger inderdaad. Sterker nog, het viel twee keer totaal wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het geluid daar echt poep was.![]()
Maar kijk, ik ben absoluut niet iemand die een band afschrijft als een lid wordt vervangen. Maar zoveel nummers staan gewoon op johns stemgeluid. Dat geluid maakte de nummers wel grotendeels. Otherside, under the bridge enzo.
Ik heb mij toen in het goffert zeker vermaakt, maar het is niet meer zo magisch als dat het was.
Ik heb gewoon uit volle borst alles staan meezingen, maar de volgende keer ga ik wel buiten tussen de hippies zitten op een kleedje. Die 75 euro zijn ze niet meer waard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat John weg is ja. Geluid was toen in het begin zwaar bagger inderdaad. Sterker nog, het viel twee keer totaal weg
Het is wel aardig wat geld inderdaad. Wat is het beste album volgens jou? Die van mij toch wel Californication. Te meer omdat ik met mijn zuurverdiende knaken deze plaat kocht toen ik nog in de brugklas zatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon uit volle borst alles staan meezingen, maar de volgende keer ga ik wel buiten tussen de hippies zitten op een kleedje. Die 75 euro zijn ze niet meer waard.
Neuh, verre van.quote:
Check, check, dubbelcheckquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:12 schreef Giku het volgende:
Gewoon 823/831 noemen en Verkehrspflicht en puntjes binnen
Ook die, maar meer omdat daar imo hun allerbeste nummers op zitten. By the way en blood sugar sex magic zijn ook geweldig. Zelfs stadium arcedium helemaal grijs gedraaid. Moet stiekem zeggen dat ik rain dance maggy (of hoe dat ding dan ook heet) niet eens heb gekocht of zelfs maar geluisterd...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is wel aardig wat geld inderdaad. Wat is het beste album volgens jou? Die van mij toch wel Californication. Te meer omdat ik met mijn zuurverdiende knaken deze plaat kocht toen ik nog in de brugklas zat
Wut is daar het HC?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
En oh, met Sovjetgebouw bedoel ik dus UMCG mee
By the way is ook zeker vet, komt toch wel na Cali en stadium arcadium heb ik ook helemaal grijs. gedraaid. Laatste plaat vind ik maar matig jammer genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook die, maar meer omdat daar imo hun allerbeste nummers op zitten. By the way en blood sugar sex magic zijn ook geweldig. Zelfs stadium arcedium helemaal grijs gedraaid. Moet stiekem zeggen dat ik rain dance maggy (of hoe dat ding dan ook heet) niet eens heb gekocht of zelfs maar geluisterd...
Oh, en one hot minute is echt![]()
![]()
![]()
uuhm....
Tja, het is kennelijk een rug teveel. Vat je hem?quote:
Als jij 1 nummer zou moeten benoemen als beste, welke werd dat dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
By the way is ook zeker vet, komt toch wel na Cali en stadium arcadium heb ik ook helemaal grijs. gedraaid. Laatste plaat vind ik maar matig jammer genoeg.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tja, het is kennelijk een rug teveel. Vat je hem?Uni moet ook bezuinigen in het hoge Noorden! Alle HC in de relaxte pathézaal is viel zu steuer ofso..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |