hoepel zelf op idioot ik zal je eens aan de kapstok hangen als je een capuchon hebt. (zonder kan het ook lukken horenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef stagevraag het volgende:
'doodstraf (perm ban)'
zo erg betrokken zijn bij een forum
kanker kansloze idioot, doe die kapusjon op je hooft zodat we je lelijke 12 jarige hooft nooit meer hoeven te zien
12 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoepel zelf op idioot ik zal je eens aan de kapstok hangen als je een capuchon hebt. (zonder kan het ook lukken horen)
PS Mij 12 jaar noemen![]()
en dan zelf schelden met kanker?![]()
12 jaar oudquote:
ahaha heb je er 2 keer over moeten doen om dat te tekenen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ie toch? Dus hou je bek tegen TS.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:29 schreef H4ppy het volgende:
[..]
ahaha heb je er 2 keer over moeten doen om dat te tekenen?
De andere kant van het blad schijnt door
je moet weten dat het lang geleden was dat ik nog iets heb moeten schrijven,quote:
12quote:
quote:
Mijn handschrift is lelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Wooninck het volgende:
Waarom schrijf je nog in basisschool handschrift?![]()
Wat heeft dat met je handschrift te maken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn handschrift is lelijkerIk maak schrijffouten in m'n eigen naam en shit
Niks, hoezo zoek je een verband ertussen? Dat is veel te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je handschrift te maken?
Nu ben ik in de warquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niks, hoezo zoek je een verband ertussen? Dat is veel te ingewikkeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |