SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: heb het in een spoiler geplaatst, kijken op eigen risico
heb fok! in plaats van FOK! geschreven
[ Bericht 13% gewijzigd door capuchon_jongen op 25-01-2013 21:52:48 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Wooninck het volgende:
Waarom schrijf je nog in basisschool handschrift?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
Jouw handschrift gaf mijn ogen kanker. Thanks, TS.
Niemand verplicht je om het plaatje te bekijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Faux. het volgende:
Jouw handschrift gaf mijn ogen een ongeneeslijke ziekte. Thanks, TS.
quotes bewerkenquote:
edit: bewerkquote:
Het overviel me.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om het plaatje te bekijken
Teken mij. Dan zullen ze stormlopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topic loopt niet lekker, had echt een stormloop verwacht
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef stagevraag het volgende:
'doodstraf (perm ban)'
zo erg betrokken zijn bij een forum
kanker kansloze idioot, doe die kapusjon op je hooft zodat we je lelijke 12 jarige hooft nooit meer hoeven te zien
helemaal over zijn gezicht heen he domme idiootquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ie toch? Dus hou je bek tegen TS.
Hij heeft toch niet eens een gezicht, ben je blind ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:12 schreef stagevraag het volgende:
[..]
helemaal over zijn gezicht heen he domme idioot
Heeft ie toch? Dus hou je bek tegen TS.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef stagevraag het volgende:
'doodstraf (perm ban)'
kanker kansloze idioot, doe die kapusjon op je hooft zodat we je lelijke 12 jarige hooft nooit meer hoeven te zien
Wou net zeggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef Starm het volgende:
[..]
Joh ga lekker op GS zitten idioot, doei
Oeps verkeerde![]()
quote:
Doe es rustig johquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:12 schreef stagevraag het volgende:
[..]
helemaal over zijn gezicht heen he domme idioot
hoepel zelf op idioot ik zal je eens aan de kapstok hangen als je een capuchon hebt. (zonder kan het ook lukken horenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef stagevraag het volgende:
'doodstraf (perm ban)'
12 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoepel zelf op idioot ik zal je eens aan de kapstok hangen als je een capuchon hebt. (zonder kan het ook lukken horen)
PS Mij 12 jaar noemen![]()
en dan zelf schelden met kanker?![]()
12 jaar oudquote:
ahaha heb je er 2 keer over moeten doen om dat te tekenen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ie toch? Dus hou je bek tegen TS.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:29 schreef H4ppy het volgende:
[..]
ahaha heb je er 2 keer over moeten doen om dat te tekenen?
De andere kant van het blad schijnt door
je moet weten dat het lang geleden was dat ik nog iets heb moeten schrijven,quote:
12quote:
quote:
Mijn handschrift is lelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Wooninck het volgende:
Waarom schrijf je nog in basisschool handschrift?![]()
Wat heeft dat met je handschrift te maken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn handschrift is lelijkerIk maak schrijffouten in m'n eigen naam en shit
Niks, hoezo zoek je een verband ertussen? Dat is veel te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je handschrift te maken?
Nu ben ik in de warquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niks, hoezo zoek je een verband ertussen? Dat is veel te ingewikkeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |