SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef BasEnAad het volgende:
Leg eens een beetje uit wat het is, die filmpjes duren veel te lang.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef AnimeFan het volgende:
Deja vuok, bedankt voor de linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verder vinden andere mensen het misschien wel interessant om wat van gedachten te wisselen over het onderwerp?look closer. close your eyes. really, it's not about distance
Zal dit ook een effect zijn van geen dat jij hier beschrijft?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef new_moon het volgende:
[..]
bijv. bekende hollywoodsterren zijn als onderdeel van MK Ultra en specifiek het"Monarch" project, vanaf jonge leeftijd gehersenspoeld d.m.v. traumatische ervaringen waardoor o.a meerdere persoonlijkheden ontstaan. Op deze manier worden deze slaves onder controle gehouden door (Illuminati?)
ja ongetwijfeld?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zal dit ook een effect zijn van geen dat jij hier beschrijft?
want?quote:
Dat er een of andere organisatie zou bestaan, die ons allemaal hersenspoelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:36 schreef new_moon het volgende:
[..]
want?
wat versta je onder een complottheorie?
Welkom in BNW, volgens mij ben jij hier de 'quote:
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Welkom in BNW, volgens mij ben jij hier de '' smillie waardig, aangezien je niet inziet in welk subforum je nu zit.
Lezen kerel.
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?
Negeer hem gewoon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?
Nieuw op FOK! ?
*chucklequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet donders goed in welk forum wij zitten. Maar waarom is dat precies relevant?
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat Mk Ultra daadwerkelijk zou bestaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef EPMD_ het volgende:
MK-ULTRA is op geen enkel gebied een complottheorie en is wel degelijk echt, alle details zijn zonder enige moeite te vinden, inclusief een deel van de officiële documenten.
Waarom zou ik niet zo,n post mogen zetten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij het zo goed weet, waarom post je dan zo'n comment?
Nieuw op FOK! ?
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:51 schreef new_moon het volgende:
[..]
*chuckle
dude, echt?
je hebt geen idee, geloof ons hier of niet. er komt een dag dat je hieraan terugdenkt
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:51 schreef new_moon het volgende:
[..]
*chuckle
dude, echt?
je hebt geen idee, geloof ons hier of niet. er komt een dag dat je hieraan terugdenkt
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat Mk Ultra daadwerkelijk zou bestaan.
*zogenaamd*quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef EPMD_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.![]()
MK-ULTRA is (of was zogenaamd) gewoon een project van de Amerikaanse geheime dienst.
Inderdaad, want niemand in dit topic voelt de behoefte om jou te overtuigen. Men wil enkel discussiëren. Het interesseert niemand of jij het allemaal bullshit vindt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het makkelijkste.
Je wilt enkel en alleen discussiëren met mensen die het met jouw eens zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:06 schreef EPMD_ het volgende:
[..]
Inderdaad, want niemand in dit topic voelt de behoefte om jou te overtuigen. Men wil enkel discussiëren. Het interesseert niemand of jij het allemaal bullshit vindt.
heeft betrekking op "was" niet op het bestaan ervanquote:
ja ik zag het ook al, fuck dat het is al laat en ik ben kenserzat, zie editquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wilt enkel en alleen discussiëren met mensen die het met jouw eens zijn?
Leuke en intelligente discussies worden dat.
Laat de believers eerst maar eens met goede argumenten komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef EPMD_ het volgende:
[..]
ja ik zag het ook al, fuck dat het is al laat en ik ben kenserzat, zie edit
Lief ben ik eh?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef new_moon het volgende:
och schattig, theunderdog doet een uitstapje naar BNW
wij zijn jou helemaal niets verplicht, en op de manier hoe jij praat, kan je het denk ik al wel helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat de believers eerst maar eens met goede argumenten komen.
ik zei niks over lief en verder heb ik 6 links naar informatieve youtube clipjes neergezet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lief ben ik eh?![]()
Maar goed, heb je ook nog verbluffende argumenten voor mij in petto?
Eerst bij jezelf te rade gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wilt enkel en alleen discussiëren met mensen die het met jouw eens zijn?
Leuke en intelligente discussies worden dat.
Ik denk dat dat zeker gebeurt, maar sommige mensen zijn er gewoon minder gevoelig voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:25 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Toch vraag ik me af wat het gewenste effect moet zijn van dergelijke programmering op het publiek,
van zulke sinistere projecten.
Zouden mensen steeds minder het besef tussen goed en kwaad, moeten kunnen onderscheiden?
Ik bedoel wij zijn ook grootgebracht met dergelijke programma,s op ons onderbewustzijn o.a :
De beatels (waren ook aanhanger van aleister crowley)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley
[ afbeelding ]
En heeft het ons onbewust dusdanig geprogrammeerd zodat we geen onderscheid tussen goed en kwaad kunnen maken?
Of juist makke lammeren zijn geworden?
Was er ook niet het verhaal dat, naast de gruwelheden die hij pleegde, Saddam Hoessein ook werd gezocht en gedood omdat Saddam het plan had om olie niet meer te handelen met dollars maar met een andere munt, Russische munt of Europese munt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:39 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Vooral de laatste zin over politieke standpunten doet me meteen aan o.a Gadaffi denken idd....
Het was ook een 'boefje'' maar regelde dingen voor zijn volk waar wij enkel over kunnen dromen.
En kom je aan de dollar dan zijn je dagen geteld wat blijkt...
Precies hetzelfde scenario idd naar mijn weten...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was er ook niet het verhaal dat, naast de gruwelheden die hij pleegde, Saddam Hoessein ook werd gezocht en gedood omdat Saddam het plan had om olie niet meer te handelen met dollars maar met een andere munt, Russische munt of Europese munt.
Dat vonden de Amerikanen niet zo leuk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:18 schreef new_moon het volgende:
...Zo wordt verteld dat Marilyn Monroe het eerste "presidentiële model" was van een MK-geprogrameerde slaaf (het verklaart zeker haar zwaar erotische versie van "Happy Birthday Mr. President),...
Het idee is dat hersenspoeling een persoon soms zodanig breekt, dat deze psychotisch oid raakt, wat soms zelfs leidt tot zelfmoord. Dit zou bij celebs gebeuren door imagobuilding, met als reden betere marketing, óf ze te gebruiken om bepaald gedrag te promoten onder de bevolking.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het allemaal aandoenlijke verhaaltjes maar ik zie geen enkele connectie tussen hersenspoelen en de voorbeelden die worden gegeven.
Niemand ontkent hier het gedrag van kinderen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:19 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Want het is helemaal niet des kinds om dat te doen. Door de eeuwen heen. Alleen de uitingen zijn veranderd, de natuur is gelijk gebleven.
Zo klaagde men al in de oudheid over het morele verval van de jeugd van tegenwoordig.
Marketing is te beschouwen als een vorm van mind control, in de zin dat het mensen probeert over te laten gaan in actie. Het wordt gebruikt om overtuigingen te induceren bij mensen. Niet voor niets namen politici in de 80's toppers uit de reclamewereld als campagneleiders. Een reclamewereld die de vorderingen in de psychoanalytische wetenschap op de voet volgde.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:
Oh ja!
![]()
Bottom line is dat ik de lijntjes waarmee deze mind control theorie wordt samengebonden erg dun vind. Het is gewoon marketing dat door de jaren heen volwassener is geworden. En ja, dat heeft minder mooie kanten, uitbuitende kanten zelfs.
Maar mind control is een erge far fantasy stretch. Die control is ook helemaal niet nodig omdat kinderen sinds jaar en dag al worden aangetrokken door leven in de schijnwerpers en zich daarmee willen identificeren. Soms als popster. Soms als cowboy of austronaut. Als slimme marketeer heb je de jeugd al snel in je pocket. En aangezien de jeugd de meest winstgevende doelgroep is.
Het zou maw imo zo in een Hollywoodproductie kunnen. Met een speed slikkende Judy Garland om de lange draaidagen door te maken.
Waarom? Celebs verkopen zichzelf wel. Daar heb je geen mind control voor nodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Het idee is dat hersenspoeling een persoon soms zodanig breekt, dat deze psychotisch oid raakt, wat soms zelfs leidt tot zelfmoord. Dit zou bij celebs gebeuren door imagobuilding, met als reden betere marketing, óf ze te gebruiken om bepaald gedrag te promoten onder de bevolking.
Nou. In dat geval kan ik concluderen dat ik immuun ben voor mind controlquote:Voorbeelden van zulke celebs zouden zijn, Marilyn Monroe, Anna Nicole Smith, Britney Spears, Lady Gaga, Beyoncé Knowles etc.
Exact. Met als kleine toevoeging dat dat 'minder mooie gedeelte' sterk subjectief is. Ik zie er in ieder geval geen enkel gevaar in. Wat is er nou eng/gevaarlijk aan?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:
Bottom line is dat ik de lijntjes waarmee deze mind control theorie wordt samengebonden erg dun vind. Het is gewoon marketing dat door de jaren heen volwassener is geworden. En ja, dat heeft minder mooie kanten, uitbuitende kanten zelfs.
Dat beweer ik dan ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar daar zit echt geen hidden agenda achter van een evil toplaag die de hele wereld wil onderwerpen door van artiesten willoze puppets te maken die ze vervolgens afbreken bij tegenstand.
Moeilijke vraag. Misschien is er wel geen doel?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef Rawberry het volgende:
De vraag is maar wat het doel van de mens op aarde is.
""Je weet toch"" dat we een project van de Annunaki zijn geweest om een slaaf ras uit apen te maken, om al het goud te delven. (stiekem denk ik dat ook een beetje, als je de Soemerische kleitabletten mag geloven)quote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef Rawberry het volgende:
De vraag is maar wat het doel van de mens op aarde is.
Als die Annunaki de mogelijkheid hebben om interstellair te kunnen reizen, denk ik dat ze goud wel op een gemakkelijkere manier kunnen delven. Fabeltjes maw imo.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:02 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
""Je weet toch"" dat we een project van de Annunaki zijn geweest om een slaaf ras uit apen te maken, om al het goud te delven. (stiekem denk ik dat ook een beetje, als je de Soemerische kleitabletten mag geloven)
Enkel hebben ze ons mooi in de steek gelaten en zit moeder aarde nu met de gebakken peren.......
![]()
Ik hou alle optie,s open wat dat betreft, hoe verder je gaat graven hoe vreemder het blijkt te worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Als die Annunaki de mogelijkheid hebben om interstellair te kunnen reizen, denk ik dat ze goud wel op een gemakkelijkere manier kunnen delven. Fabeltjes maw imo.
Idd hoe vreemder en hoe onoverzichtelijker. Lijkt nergens meer naar op de duur.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:00 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik hou alle optie,s open wat dat betreft, hoe verder je gaat graven hoe vreemder het blijkt te worden.
Het doel is om daarachter te komenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Misschien is er wel geen doel?
nee joh gekkie, tuurlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar daar zit echt geen hidden agenda achter van een evil toplaag die de hele wereld wil onderwerpen door van artiesten willoze puppets te maken die ze vervolgens afbreken bij tegenstand.
Wat zou dan het nut zijn om dat op het publiek over te brengen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:58 schreef joellsoares het volgende:
wereldleiders die betrokken zijn bij al deze shit.
schijnen lucifer te aanbidden. alle hova's en satanistische troep die je in videoclips ziet schijnen dan ook satanistische rituelen te zijn die ze aan het publiek bekend willen maken.
Misschien laat men af en toe wat info los. Net genoeg om ons nieuwsgierig te houden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef joellsoares het volgende:
misschien gaan mensen er dan makkelijker in mee?
who knows ?
Is er geen twijfel dat de CIA waren(zijn nog steeds) bezig met experimentatie op ongeweten,onschuldige burgers…..daar is er documentatie erover(maar de meeste was vernietigd)quote:Op zondag 9 maart 2014 11:54 schreef Dejannn het volgende:
Hier laatst ook wat over gezien, erg interessant maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Is een beetje hetzelfde als al die complottheorieën omtrent ufo's, aliens, allerlei andere schepsels (reptilians, hybrids en dergelijke) ... Ik weet het niet. Zullen er programma's zijn geweest met idee om zaken te testen op mensen? Geheid. Helemaal tijdens de tweede wereldoorlog zijn er de verschrikkelijkste dingen gebeurd. Zal het nu gebeuren? Wie weet ... Area 51 is niet niet voor niets totaal afgesloten van de buitenwereld.
Maar dat 'álle' celebs er onderdeel van zijn en dergelijke, dat gaat mij iets te ver, ook dat dat driehoeks-teken een soort van Illuminati-gebeuren zou zijn ... beetje overdreven. Telkens als er weer een nieuwe ster zo'n teken geeft kun je er 1001 YouTube video's over terugvinden die al die clips tot in de puntjes analyseert ... tja, wie zoekt die vind zeggen ze wel eens. Ik zou ook voetbalwedstrijden kunnen gaan analyseren en aan het gedrag van de spelers, de driehoekjes op het veld of het vieren van een doelpunt een hele reeks theorieën ophangen over Illuminati en dergelijke ... het is maar waar je tijd mee bezig wilt houden.
Wat de precieze waarheid is van al deze zaken weet natuurlijk niemand, en je kunt jezelf daarin zo gek maken als je wilt. Soms denk ik wel eens dat de mensen die hier 24/7 mee bezig zijn zelf meer een probleem zijn of een gevaar voor de samenleving dan de enige vorm van Illuminati die er echt zou bestaan (of niet ..)
Tis wel gedocumenteerd. CIA heeft ook heel veel geld uitbetaald in schade vergoeding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:38 schreef Dejannn het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het allemaal even twijfelachtig vind als de alien & area 51 theorieën. Ook daar zijn allerlei 'bewijzen' van dat er zaken worden achtergehouden of dat het allemaal op de 'waarheid' berust, tja .. ik heb er gewoon mijn vraagtekens bij.
Ik wil overigens niet beweren dat het niet waar zou kunnen zijn, absoluut niet, maar ik neem het ook niet direct voor volle 100% waarheid aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |