Deze uitspraak heb ik al eens gezien. Het afgelopen uur nog. Je herhaalt je quotes wel heel snel, ik adviseer om toch minstens een dagdeel te wachten.quote:
Doe ik voortaan. Het spijt me oprecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb ik al eens gezien. Het afgelopen uur nog. Je herhaalt je quotes wel heel snel, ik adviseer om toch minstens een dagdeel te wachten.
Blind Janmaat welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
Schaken kwam Blind geen enkele keer voorbij.
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Brands heeft meer dan 50 miljoen uitgegeven?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.
Oh sorry, ik was vergeten dat PSV dan wel weer 40 miljoen euro van de Gemeente Eindhoven krijgtquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was vergeten dat PSV dan wel weer 40 miljoen euro van de Gemeente Eindhoven krijgt
Die 'n' van jou vond ik overdreven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Dankje Johannes dit had het topic echt even nodig
http://sigaarsnor.blogspo(...)rnational-ma-21.htmlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef bianconeri het volgende:
Weet iemand trouwens iets over het terugkijken van VI op RTL xl?
Ik wil nu de aflevering van maandag terugkijken maar krijg een fout melding.
283124 Digital rights management.
Bergamp lol Boskampquote:
Jeetje. Ik wist niet dat jij zo'n hooligan was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
De 2e helft stonden we al 3-0 voor, dikzak.
Jij hebt er ook weinig kijk op blijkt telkens weer in de livetopics.quote:
Whahahaahquote:
Ja, maar twee helften zijn nooit hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
De 2e helft stonden we al 3-0 voor, dikzak.
Ik was z'n naam even kwijt, dus ik zocht een uiterlijk kenmerk om hem aan te wijzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Ik wist niet dat jij zo'n hooligan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |