Deze uitspraak heb ik al eens gezien. Het afgelopen uur nog. Je herhaalt je quotes wel heel snel, ik adviseer om toch minstens een dagdeel te wachten.quote:
Doe ik voortaan. Het spijt me oprecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb ik al eens gezien. Het afgelopen uur nog. Je herhaalt je quotes wel heel snel, ik adviseer om toch minstens een dagdeel te wachten.
Blind Janmaat welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
Schaken kwam Blind geen enkele keer voorbij.
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Brands heeft meer dan 50 miljoen uitgegeven?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat PSV geen CL haalt, dan komen ze pas echt in financieel moeilijk vaarwater.
Oh sorry, ik was vergeten dat PSV dan wel weer 40 miljoen euro van de Gemeente Eindhoven krijgtquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was vergeten dat PSV dan wel weer 40 miljoen euro van de Gemeente Eindhoven krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |