Nee, want pas bij een x-aantal inwoners groeit je stadhuis etc. Je moet eerst in de breedte gaan, dan ga je pas in de hoogtequote:
Kijk vooral naar je landvalue en happyfactor. Ik had al aardig wat appartementen. Nog niet ziekelijk hoog, maar wel startend van een verdieping of tien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga nu proberen een kleine kern te maken. Als er vraag is naar huizen en ik zone niet bij moeten ze de hoogte wel in gaan toch?
Hoe krijg je landvalue hoog?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk vooral naar je landvalue en happyfactor. Ik had al aardig wat appartementen. Nog niet ziekelijk hoog, maar wel startend van een verdieping of tien.
Zo rond de 15000 inwoners lukt dat wel.
En je krijgt dan ook die luxe huizen als je high-wealth parken bouwt enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk vooral naar je landvalue en happyfactor. Ik had al aardig wat appartementen. Nog niet ziekelijk hoog, maar wel startend van een verdieping of tien.
Zo rond de 15000 inwoners lukt dat wel.
High-wealth parken bouwenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe krijg je landvalue hoog?
Mijn happyfactor is helemaal prima
M'n hele stad stond volquote:
High wealth, of gewoon die eerste, low-wealth?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
M'n hele stad stond vol
volgens mij was het gewoon even een simdip. Nieuwe stad nieuwe kansen, tot over een uur!
high wealth. Beetje gek , want deze stad floreerde wel. Hoogbouw alles.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
High wealth, of gewoon die eerste, low-wealth?
Ja volgens mij die grote weg als hoofdweg gebruiken en dan daarachter woonwijken pakken. Ik druk achterin elke keer m'n industrie vanwege de wind ookquote:
Weetje dat dit gewoon mega tof zou zijn als je SC4 spel had maar dan met de functies van dit. Dus wel groot en metro's en alles maar gebouwen uit kunnen breiden, glassbox engine met simulaties wat betreft water, stroom etc. Erg tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
Toch wel erg jammer, ik had me flink verheugd op een echt vervolg van deel 4 en niet op een complete reboot.
Ik hoop maar dat de SC4 mod-makers inspiratie kunnen halen uit de dingen die wel leuk gedaan zijn in deze game.
mijn stad zag er meer uit als een wijk dan daadwerkelijk als een stadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja volgens mij die grote weg als hoofdweg gebruiken en dan daarachter woonwijken pakken. Ik druk achterin elke keer m'n industrie vanwege de wind ook
is gewoon kut dat zo'n uur zo kort is. Je kan niet eens samenwerken met andere steden
Ja die ruimte moet als het goed is dichtgroeien zodra de gebouwen groeien. Gewoon kleinere vlakken maken denk ik dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn stad zag er meer uit als een wijk dan daadwerkelijk als een stad
de hoeveelheid ruimte tussen wegen (voor bebouwing enzo) wat doen jullie daarmee?
ik mis m'n tiles... dan kon ik precies zien en uitrekenen hoe ik m'n stad helemaal stampus vol kon bouwenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja die ruimte moet als het goed is dichtgroeien zodra de gebouwen groeien. Gewoon kleinere vlakken maken denk ik dan?
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis m'n tiles... dan kon ik precies zien en uitrekenen hoe ik m'n stad helemaal stampus vol kon bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |