PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dafuq, zonet was ie nog niet geupdate.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar Sissoko maar toen moest ik eerst door heel wat pagina's Cabaye scrollenOverigens heb ik hem niet gevonden. Nu zit ik te bedenken welke andere transfers er nog zijn geweest.
EDIT: https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html Wat een lijst
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil Lindgren.'s playlist wel eens zien. Hij komt altijd wel met bazennummertjes.
Dat zijn wel chille nummertjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Bobadilla nog niet op de marktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Inderdaad een enorme flinke lijst, jammer dat Sissoko er nog niet bij zit, ik zie verder nog 2 upgrades in de lijst
Kadir Foued 72 73 RM CAM Valenciennes FC Olympique de Marseille
Bobadilla Raśl 71 73 ST ST BSC Young Boys FC Basel
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.quote:Bangura Mohamed 66 66 CF CF AIK Celtic
Serieus Year of Summer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Hope so.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
Lindjequote:Lindgren Rasmus 65 65 CM CM Red Bull Salzburg FC Groningen
Die kans is dus wel aanwezig. Goed gezien ieder geval !!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
oja, ik ben weer lekker bezigquote:
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.quote:
Staat er een op de xbox voor 94k SPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.
Jij vind scream and shout leuker?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat er een op de xbox voor 94k SP
Terwijl er zoveel beters isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.![]()
Normaal luister ik die shit niet.
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara is ook getransferd maar het is binnen de MLS dus veel zou het niet uitmakenTussen die lange lijst van transfers staat helaas geen Piazon, wel eindelijk Larsson (de 92 pace ST) die naar de BBVA gaat en nog even snel is.
Jij vind.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind scream and shout leuker?
Die heb ik liever op de radio inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind scream and shout leuker?
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Die heb ik liever op de radio inderdaad
Jawel, maar is zero-weight bij Chelsea.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?
Hij viel gisteren in tegen Barcelona
Zijn Chelsea-versie is 0 weight maar hij zit wel in de database dus hij kan wel in packs komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?
Hij viel gisteren in tegen Barcelona
Koevermans!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn nou de beetje te leukste transfers uit die giga lijst. Misschien iemand even de moeite kan nemen en het hier posten,
Ja gewoon lekker openbaar posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn nou de beetje te leukste transfers uit die giga lijst. Misschien iemand even de moeite kan nemen en het hier posten,
volgens mij klopt dat niet, ik probeerde net een zoekfunctie en toen gaf ie mij dezelfde foutmelding, terwijl ik zocht op een Torres voor onder 30kquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele silver onder de 800c te vinden op de markt. Wie is er aan het pricefixen? [ afbeelding ]
Donder op vent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee. Zou misschien wel wat voor je zijn, een paar uurtjes in de week avondschool.quote:
Dat zou heel dom zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Oké. Vond het wel grappig omdat je naar metal luistert en gek bent van wielrennen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn vader is Turks, maar daar heb ik nooit contact mee gehad dus ik voel me 100% Nederlands.
Ik heb er eentje ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Echt helemaal niks lukt meer de laatste tijd. Al m'n teams zijn kapot en ik bak er zelf helemaal niks meer van. De enige twee spelers die altijd goed spelen bij mij zijn Boateng en Caceres. IF Götze, IF Cavani, IF Di Natale (), IF Miccoli, IF Naldo, allemaal stuk voor stuk zó verschrikkelijk slecht. Ik denk ook dat 3-5-2 helemaal verneukt is, maar dat zal wel aan mij liggen. Heeft iemand een team die mij uit deze, al een maand durende, malaise gaat helpen?
ik zal wat proberen, tevens, tegen al die countermongooltjes die je nu hebt, moet je gewoon 4atb spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Echt helemaal niks lukt meer de laatste tijd. Al m'n teams zijn kapot en ik bak er zelf helemaal niks meer van. De enige twee spelers die altijd goed spelen bij mij zijn Boateng en Caceres. IF Götze, IF Cavani, IF Di Natale (), IF Miccoli, IF Naldo, allemaal stuk voor stuk zó verschrikkelijk slecht. Ik denk ook dat 3-5-2 helemaal verneukt is, maar dat zal wel aan mij liggen. Heeft iemand een team die mij uit deze, al een maand durende, malaise gaat helpen?
Iemand heeft al 5k geboden. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen voor hem willen betalen maar dat zie ik vanzelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij zit FIFARAWR met je Espinoza te pronken DStwitter:
Ja, is goed, gewoon omdat ik dan weer eens kan winnen. Ik heb nu gewoon de grootste moeite om die rode lijn in divisie 2 te halen, versjhrikkelek gewoon, kan wel janken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er eentje ja.
Zo nog even clubben trouwens?
Nee helaas niet, je mag me verbeteren wat je wil maar meen niet dat ik er ook maar iets om geefquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Zou misschien wel wat voor je zijn, een paar uurtjes in de week avondschool.
Gewoon een team maken met max 1 IF en een hoop pace. Speelt voor mij beter dan een duur teamquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
1.5Mquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zal wat proberen, tevens, tegen al die countermongooltjes die je nu hebt, moet je gewoon 4atb spelen
wat is je budget trouwens?
Ik hoor mijn broertje net roepenquote:
352 is verdedigend sterker dan veel 3atb formaties.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zal wat proberen, tevens, tegen al die countermongooltjes die je nu hebt, moet je gewoon 4atb spelen
wat is je budget trouwens?
Beter doe je zelf een beetje moeitequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een team met 2 IF's en 1 met 3 IF's, zou dat uitmaken? Pace kom ik ook niet tekort.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon een team maken met max 1 IF en een hoop pace. Speelt voor mij beter dan een duur team
Ik had een topic aangemaakt op het EA forum met de melding over deze upgrade. Topic heeft al veel vieuws gekregen, ook die foto van op de twitter staat daarinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand heeft al 5k geboden. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen voor hem willen betalen maar dat zie ik vanzelf
Vandaag op school met 4 man tijdens de lessen Federer kijken op de iPhone, laatste set zaten er 10 man te kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werken tijdens een wedstrijd van AZ
Maar wel mooi deze voorsprong
5k SP, ik wist niet wat ik moest vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 voor hoeveel heb je die vent uit Honduras erop gezet?
Misschien maar eens Xavi - Iniesta proberen ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat dat gaat werken. Di Natale en Miccoli hebben ook een goede pass, maar zijn echt afschuwelijk slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
Je moet juist niet te veel pace doen dan denk je alles wel op pace af te kunnen. Sowieso is Pascal op zijn best als hij veel passes geeft.
Je bent zelf slechtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien maar eens Xavi - Iniesta proberen ofzo, maar ik kan me niet voorstellen dat dat gaat werken. Di Natale en Miccoli hebben ook een goede pass, maar zijn echt afschuwelijk slecht.
Zet er ads bij danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had een topic aangemaakt op het EA forum met de melding over deze upgrade. Topic heeft al veel vieuws gekregen, ook die foto van op de twitter staat daarin
Waarom voor 3 uur en niet 1 uur?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5k SP, ik wist niet wat ik moest vragenIk hoop op een mooie bidding war aan het einde.
Speelt een aardig toernooi, maar hij heeft 2* skill tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
Alain TraoréOok de 2-0 met 10 man. Dat wordt geen Emenike dus.
Ik verkoop kaarten altijd voor meer als ik ze er voor 3 uur op zet maar dat is wel BIN. Maar ja, ik ben wel benieuwd wat mensen bieden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom voor 3 uur en niet 1 uur?
yupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speelt een aardig toernooi, maar hij heeft 2* skill toch?
Hoe lang heb je hierover nagedachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef TBakkert het volgende:
@pascal
[ afbeelding ]
ik weet niet of het wat is, maar ik denk dat je Torres wel lekker kunt feeden op deze manier
nog geen minuutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hierover nagedacht
Pazzl kom party jonguh
quote:
ok prima en nu komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bedankt, maar die middenvelders...65 pace, dat trek ik niet hoor...
Denk dat het zoiets wordt:
[ afbeelding ]
Dan ga ik 'm gelijk halen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Fifa is echt onrealistisch. Sinds ik van Basten als coach heb, heb ik nog niets verloren
Jackson ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas dat Paulo Junior RW is gemaakt. Dan is hij de eerste Braziliaanse bronze RM/RW.
Kom doen we potje voor toernooi?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Drolflap het volgende:
Iemand nog potje toernooi teams ? poule 4
Geniaalquote:
Dat klopt, lekker nummertjequote:
lekker voor jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Philos het volgende:
kanker webapp, krijg niets opgezocht grr
karma.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Philos het volgende:
kanker webapp, krijg niets opgezocht grr
Dat zou wel een baas worden (mits zilver) Anders een poep goud.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef poker4lifee het volgende:
Alain TraoréOok de 2-0 met 10 man. Dat wordt geen Emenike dus.
oooh nice, dat wordt een SIF op deze manierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Even snel mijn IF Kuba te koop zetten
[ afbeelding ]
Die linkerquote:
Johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kansloos een duel verliezen omdat hij een slappe nicht is..echt te slecht. Daardoor kon Nwofor daarna vrij inschieten.quote:
Ja, Boateng is beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al wel eens gebruikt, lijkt me zeer interessant
146kquote:
Je bent echt gek als je dat ervoor betaaltquote:
ALTIDORE 1-3 toefjes, HIJ DOET HET WEER GET INNNNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Zie nu dat het 1-2 is. Karig om op deze manier een wedstrijd te volgen. AZ
Ja, echt puur omdat hij dus zo rare is, maar hij is redelijk matig. Ga hem nog steeds wel terughalen als hij geen SIF heeft though..heb de coins toch wel en ik moet hem of Piczsczsszsek hebben. Die IF ga ik ook nog even oppikken, mogen ze fijn concurrerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent echt gek als je dat ervoor betaalt
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ALTIDORE 1-3 toefjes, HIJ DOET HET WEER GET INNNNNNNNNNNNN
Is dit beter:?
Ja ik snap dat het daarom is, maar dannog, dan koop je toch de normale als de IF zo duur isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt puur omdat hij dus zo rare is, maar hij is redelijk matig. Ga hem nog steeds wel terughalen als hij geen SIF heeft though..heb de coins toch wel en ik moet hem of Piczsczsszsek hebben. Die IF ga ik ook nog even oppikken, mogen ze fijn concurreren
Ja, zat in mijn 4-5-1 met Santana ernaast, prima CB alleen gek genoeg ondanks goede lengte en kopstats precies 0 goals in een wedstrijd of 50.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al wel eens gebruikt, lijkt me zeer interessant
Piszczcek is de beste van die 2 vind ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt puur omdat hij dus zo rare is, maar hij is redelijk matig. Ga hem nog steeds wel terughalen als hij geen SIF heeft though..heb de coins toch wel en ik moet hem of Piczsczsszsek hebben. Die IF ga ik ook nog even oppikken, mogen ze fijn concurreren
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Reijnen echt zo iemand die er dadelijk na 5 jaar profvoetbal achterkomt dat hij eigenlijk linksbenig is
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Reijnen echt zo iemand die er dadelijk na 5 jaar profvoetbal achterkomt dat hij eigenlijk linksbenig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |