PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dafuq, zonet was ie nog niet geupdate.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zocht naar Sissoko maar toen moest ik eerst door heel wat pagina's Cabaye scrollenOverigens heb ik hem niet gevonden. Nu zit ik te bedenken welke andere transfers er nog zijn geweest.
EDIT: https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html Wat een lijst
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil Lindgren.'s playlist wel eens zien. Hij komt altijd wel met bazennummertjes.
Dat zijn wel chille nummertjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Bobadilla nog niet op de marktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Inderdaad een enorme flinke lijst, jammer dat Sissoko er nog niet bij zit, ik zie verder nog 2 upgrades in de lijst
Kadir Foued 72 73 RM CAM Valenciennes FC Olympique de Marseille
Bobadilla Raúl 71 73 ST ST BSC Young Boys FC Basel
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.quote:Bangura Mohamed 66 66 CF CF AIK Celtic
Serieus Year of Summer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar de 4 die ik deze week het meest heb geluisterd:
Met stip op 1:
en dan deze drie op willekeurige volgorde
Hope so.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
Lindjequote:Lindgren Rasmus 65 65 CM CM Red Bull Salzburg FC Groningen
Die kans is dus wel aanwezig. Goed gezien ieder geval !!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Die Foued Kadir had een 72 NIF RM en een 74 CAM. Nu dus een 73 UP CAM. Teken dat EA niet meer blind upgrade naar de IF versie?
oja, ik ben weer lekker bezigquote:
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.quote:
Staat er een op de xbox voor 94k SPquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
1tje om in de gaten te houden. Die gast komt terug van loan bij AIK (hij scoorde tegen PSV geloof ik) en nu gaat ie meteen weer weg naar Elfsborg.
Jij vind scream and shout leuker?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat er een op de xbox voor 94k SP
Terwijl er zoveel beters isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem op de radio onderweg naar school en heb hem zelf toen even een paar keer geluisterd.![]()
Normaal luister ik die shit niet.
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara is ook getransferd maar het is binnen de MLS dus veel zou het niet uitmakenTussen die lange lijst van transfers staat helaas geen Piazon, wel eindelijk Larsson (de 92 pace ST) die naar de BBVA gaat en nog even snel is.
Jij vind.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind scream and shout leuker?
Die heb ik liever op de radio inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind scream and shout leuker?
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Die heb ik liever op de radio inderdaad
Jawel, maar is zero-weight bij Chelsea.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?
Hij viel gisteren in tegen Barcelona
Zijn Chelsea-versie is 0 weight maar hij zit wel in de database dus hij kan wel in packs komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Piazon zit toch helemaal niet in het spel?
Hij viel gisteren in tegen Barcelona
Koevermans!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn nou de beetje te leukste transfers uit die giga lijst. Misschien iemand even de moeite kan nemen en het hier posten,
Ja gewoon lekker openbaar posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn nou de beetje te leukste transfers uit die giga lijst. Misschien iemand even de moeite kan nemen en het hier posten,
volgens mij klopt dat niet, ik probeerde net een zoekfunctie en toen gaf ie mij dezelfde foutmelding, terwijl ik zocht op een Torres voor onder 30kquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele silver onder de 800c te vinden op de markt. Wie is er aan het pricefixen? [ afbeelding ]
Donder op vent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee. Zou misschien wel wat voor je zijn, een paar uurtjes in de week avondschool.quote:
Dat zou heel dom zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Oké. Vond het wel grappig omdat je naar metal luistert en gek bent van wielrennen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn vader is Turks, maar daar heb ik nooit contact mee gehad dus ik voel me 100% Nederlands.
Ik heb er eentje ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Echt helemaal niks lukt meer de laatste tijd. Al m'n teams zijn kapot en ik bak er zelf helemaal niks meer van. De enige twee spelers die altijd goed spelen bij mij zijn Boateng en Caceres. IF Götze, IF Cavani, IF Di Natale (), IF Miccoli, IF Naldo, allemaal stuk voor stuk zó verschrikkelijk slecht. Ik denk ook dat 3-5-2 helemaal verneukt is, maar dat zal wel aan mij liggen. Heeft iemand een team die mij uit deze, al een maand durende, malaise gaat helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |